امروز رفتم سونو تو هفته هفتم بودم،این جوابه سونومه،حالا باید چیکار کنم،نگرانم😔😔😔
0
1400/02/05
سوال کننده

0
1400/02/05
مامان آروشا کوچولو
خب اشکال نداره ۱۰ روز دیگه برید
1
1400/02/05
مامان آروشا کوچولو
ان شالله نی نی هم هست
0
1400/02/05
سوال کننده
آخه مگه میشه وقتی تا الان نبوده ۱۰ روز دیگه باشه؟؟؟
1
1400/02/05
مامان آروشا کوچولو
آره چرا نمیشه
0
1400/02/05
سوال کننده
حالم بد شده،تا ۱۰ روز دیگه مردمو زنده شدم
0
1400/02/05
مامان آروشا کوچولو
سعی کن استرس نداشته باشی و به چیزای خوب فکر کن
0
1400/02/05
Afsaneh 🐼
من هفت هفته رفتم فقط ساک بود تو نه هفته تشکیل شد
0
1400/02/05
سوال کننده
واقعا؟؟؟
0
1400/02/05
Afsaneh 🐼
تازه لکه بینی ام داشتم
0
1400/02/05
Afsaneh 🐼
آره
1
1400/02/05
Azi 💖 ...
عزیزم زود رفتی
اینهمه بچها میگن زود نرین ک استرس نگیرین واسه اینه
انشالله سونوی بعدی همه چی عالیه
من خودم دو روز مونده بود برم تو ۹ هفته ک رفتم
اینهمه بچها میگن زود نرین ک استرس نگیرین واسه اینه
انشالله سونوی بعدی همه چی عالیه
من خودم دو روز مونده بود برم تو ۹ هفته ک رفتم
0
1400/02/05
سوال کننده
آخه میگن هفته ۶ باید قلب بچه تشکیل بشه؟؟
2
1400/02/05
Afsaneh 🐼
کی گفته ؟بایدی وجود نداره یکی 5هفته تشکیل میشه یکی نه هفته
1
1400/02/05
مامان آروشا کوچولو
بعضی ها ۶ هفته تشکیل میشن و در مورد همه درست نیس
0
1400/02/05
Azi 💖 ...
عزیزم هرکس میبینی لقاحش یه زمانی گرفته
یکی تخمک گذاریش زود یکی دیرتر
یکی تخمک گذاریش زود یکی دیرتر
0
1400/02/05
سوال کننده
دعا کنید واسم
1
1400/02/05
Azi 💖 ...
توکل کن ب خدا صلوات نذر کن تا ۱۰ روز دیگه ک بری انشالله همه چی عالیه
0
1400/02/05
سوال کننده
آخه خوندم نوشته اینجور بارداریا پوچه
0
1400/02/05
😍peransa😍 .
الان سنی ک سونو زده با پریودت یکیع؟؟ یعنی طبق پریود هم ۶ هفته و ۱ روزی؟؟
0
1400/02/05
Afsaneh 🐼

بیا این سنو من هفتمم از تو بیشتر بود
0
1400/02/05
سوال کننده
اوما زده ۶ هفته و سه روز تقریبا مثل همه ۲ روز تفاوتشه،چطور؟
0
1400/02/05
سوال کننده
آخه ماله شما کیسه زرد دیده شده،مال من دیده نشده
0
1400/02/05
Afsaneh 🐼
خب عزیزم ساک حاملگی تو 12میلی متر برا من 17میلی متر مطمئن باش تو ده روز دیگه بری همه چی اوکی
1
1400/02/05
fateme m
زود رفتی عزیزمنگران نباش دوست من ۱۰ هفته قلب بچه تشکیل شد
0
1400/02/05
سوال کننده
وای خدایا همش استرسه بخدا
0
1400/02/05
سوال کننده
واسم دعا کنید درست بسه
0
1400/02/05
sanaz 🌹🌹🌹
عزیزم اینکه میگی جنین نیست ک درست نیست تا لقاحی صورت نگیره ک ساکی تشکیل نمیشه جز در موارد نادر جنین هست اندازه کنجد دیده نمیشه ۱۲ میلی متر اندازه نوک انگشتتم نیست چطوری میخوای جنین اندازه کنجد دیده بشه
شما حرف منو گوش کن اصلا دوهفته دیگه برو صدای قلبشم میشنوی انشالله
شما حرف منو گوش کن اصلا دوهفته دیگه برو صدای قلبشم میشنوی انشالله
0
1400/02/05
سوال کننده
ایشالا همینی باشه که شما میگید
0
1400/02/05
سوال کننده
مرسی از دلداریتون
0
1400/02/05
. .
عزیزم خیلیها اینطوری پیش اومده براشون، معمولا ۸ هفته سونوی قلب میرن ، جای هیچ نگرانی نیس، فک نکن که جنین نیس هس ولی به حدی ریزه که حتی با دستگاه سونو دیده نمیشه
0
1400/02/05
. .
زده ۶ هفته و یک روز، دو هفته دیگه برو دوباره
0
1400/02/05
. .
سونوی واژینال رفتی؟
0
1400/02/05
سوال کننده
نه نرفتم،واژینال بهتره؟؟
0
1400/02/05
. .
یکم واضحتر نشون میده، ولی فعلا نرو، همون دو هفته دیگه برو
1
1400/02/05
سوال کننده
مرسی از راهنماییت عزیزم
1
1400/02/05
💞👪farzaneh👼 a
سن بارداری نزدیک باشه اوکیه
بارداری پوچ کم نشون میده
ان شاءالله دفعه ی بعد میبینی نی نی رو
بارداری پوچ کم نشون میده
ان شاءالله دفعه ی بعد میبینی نی نی رو
1
1400/02/05
لیلی .
الانم هست ولی خیلی ریزه دیده نمیشه بزار بزرگ شه
0
1400/02/05
sara rad
اخرین پریودیتون کی بود؟
0
1400/02/05
sara rad
منم هفتم با شماست ولی میترسم برم سونو..بتای من روز موعدم کم بود..۱۰۲ بودش..
برا همین نگرانم که اگه برم چیزی نشون نده..چون لقاحم احتمالن دیر گرفته
برا همین نگرانم که اگه برم چیزی نشون نده..چون لقاحم احتمالن دیر گرفته
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
من هفته 7رفتم قلبشو هم صداشو شنیدم خدارو شکر را
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
من دقیق هفته هفته اوما اشتباه زده رفتم 7هفته بود و بچمم قلبشم میزد
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
انشالله شماهم برین صدا قلبشو میشنوین
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
صدا قلبشو بشنوین راحت میشین دیگ
0
1400/02/06
فرزانه مامان شازده والا
نباید زود میرفتی سونو، بدتر استرس میگیری
وارد 9هفته که شدی برو همچیش تشکیل شده انشالله
وارد 9هفته که شدی برو همچیش تشکیل شده انشالله
0
1400/02/06
سوال کننده
۲۲ اسفند،شما چی؟؟
0
1400/02/06
سوال کننده
خدا کنه،دعا کنید
0
1400/02/06
سوال کننده
آخه کیسه زرد هم دیده نشد،بخاطر همین نگرانم
0
1400/02/06
sara rad
منم ۲۲ اسفند
0
1400/02/06
sara rad
اولین بتاتون یادتونه چتد بود؟
0
1400/02/06
sara rad
من یه بار تجربه بارداری پوچ داشتم
0
1400/02/06
سوال کننده
من۲۵ فروردین رفتم آزمایش دادم،عدد بتا ۱۰۰۹ بود
0
1400/02/06
سوال کننده

0
1400/02/06
سوال کننده
بتا شما چند بود؟
0
1400/02/06
سوال کننده
کی فهمیدی که پوچه؟
0
1400/02/06
sara rad
یعنی سه روز بعد موعدتون انقدر بوده؟
0
1400/02/06
sara rad
من روز موعدم یعنی ۲۲ فروردین ۱۰۲ بود که دو روز بعدش تیتر دادم شد ۲۵۵
0
1400/02/06
sara rad
ببین عزیزم من به حساب lmp ۷ هفته بودم رفتم سونو که سونوم مثل سونوی شما بود..دکترم گفت ده روز بعد برو دوباره سونو..که من نرسیده به ۱۰ روز به لکه بینی افتادم که به دکترم گفتم گفت شیاف بزار و در اسرع وقت برو سونو..رفتم سونو گفت دوباره هیچی نیس..
سومین سونوم هم رفتم یه هفته بعدش که بازهم نبود..
که بعدش سقط و کورتاژ کردم
سومین سونوم هم رفتم یه هفته بعدش که بازهم نبود..
که بعدش سقط و کورتاژ کردم
0
1400/02/06
sara rad
*۷ هفته
0
1400/02/06
sara rad
بار اول که رفتم سونو سن بارداری رو ۵ هفته و ۵ روز گفت درحالی که طبق پریودیم من ۷ هفته بودم..
بعد لکه بینی که رفتم سونو سن بارداریم ۵ هفته و ۳ روز بود
که بعد معلوم شد بارداریم پوچه و داره کم کم سقط میشه
بعد لکه بینی که رفتم سونو سن بارداریم ۵ هفته و ۳ روز بود
که بعد معلوم شد بارداریم پوچه و داره کم کم سقط میشه
0
1400/02/06
sara rad
این مال الانمه ها
پال بارداری قبلیم که پوچ بود دو روز بعد موعدم ۳۹۰ بود که دو روز بعدش که تیتر دادم ۱۲۰۰ بود..یعنی از دوبرابر هم بیشتر شده بود
پال بارداری قبلیم که پوچ بود دو روز بعد موعدم ۳۹۰ بود که دو روز بعدش که تیتر دادم ۱۲۰۰ بود..یعنی از دوبرابر هم بیشتر شده بود
0
1400/02/06
سوال کننده
بله،۲۲ اسفند اولین روز آخرین پریودم بود،۲۵ رفتم واسه آزمایش
0
1400/02/06
سوال کننده
شما الان رفتید سونو؟
0
1400/02/06
sara rad
نه عزیزم میخام شنبه هفته بعد برم به امید خدا
0
1400/02/06
sara rad
تهوع هم دارید شما؟
0
1400/02/06
sara rad
تیتر بتا ندادین دو روز بعدش که ببینید مقدار بتا چند شده؟
0
1400/02/06
سوال کننده
نه زیاد هفته پیش یکی دوبار
0
1400/02/06
سوال کننده
نه ندادم
0
1400/02/06
سوال کننده
امروز میخوام برم دکتر
0
1400/02/06
sara rad
کاش میدادین که ببینیم روند افزایشیش چطوره
0
1400/02/06
سوال کننده
به سلامتی عزیزم
0
1400/02/06
sara rad
توکل به خدا ..نگران نباش اصلن
0
1400/02/06
sara rad
ممنون🌹
0
1400/02/06
سوال کننده
سینه هامم درد میکرد،الا دو روزه خیلی کم درد میکنه
0
1400/02/06
sara rad
من بارداریم پوچ بود خب بعد موقع کورتاژ نمونه برداری میکنن میفرستن ازمایشگاه پاتولوژی..تو جواب ازمایشم مشخص شد که بارداریم از نوع مول بوده خب
اصلن به خودت استرس نده انشالله که هفته بعد بری نینیتو ببینی
اصلن به خودت استرس نده انشالله که هفته بعد بری نینیتو ببینی
0
1400/02/06
sara rad
زیاد به علائم توجه نکن خب
0
1400/02/06
sara rad
من الانشم سینه هام درناک نیستن
0
1400/02/06
سوال کننده
خدا خودش کمکمون کنه
0
1400/02/06
sara rad
رفتی دکتر هم جواب ازمایش بتا و هم سونوتو ببر تشون بده..علائمتم توضیح بده قشنگ
0
1400/02/06
سوال کننده
کی سقط کردید
0
1400/02/06
sara rad
من مهر ۱۳۹۹
0
1400/02/06
سوال کننده
باشه حتما عزیزم
0
1400/02/06
sara rad
انشالله..خدا خودش صلاح مارو بهتر میدونه و بیشتر میخواد
فقط باید دلتو گرم کنی بهش که اگه اتفاقی افتاد ناراحت نشی
فقط باید دلتو گرم کنی بهش که اگه اتفاقی افتاد ناراحت نشی
0
1400/02/06
سوال کننده
ایشالا به سلامتی دوران بارداریتو طی کنی وبه سلامتی زایمان کنی
0
1400/02/06
سوال کننده
از سقط و کورتاژ میترسم
0
1400/02/06
sara rad
مرسی عزیزم..
تو هم اصلن نگران نباش انشالله که هیچی نیس
تو هم اصلن نگران نباش انشالله که هیچی نیس
0
1400/02/06
sara rad
ترس نداره که عزیزم.
بد به دلت راه نده به اینچیزاهم فکر نکن
انشالله نی نیت اینقدر کوچیک بوده که دستگاه ندیدتش
بد به دلت راه نده به اینچیزاهم فکر نکن
انشالله نی نیت اینقدر کوچیک بوده که دستگاه ندیدتش
0
1400/02/06
سوال کننده
الهی همینی که میگی باشه
0
1400/02/06
sara rad
به دکترت بگو اگه صلاح میدونه سونوی واژینال بنویسه برات که دقیق تره و بهتر دیده میشه
0
1400/02/06
سوال کننده
یعنی سونوی واژینالم بزار هفته دیگه انجام بدم
0
1400/02/06
sara rad
اره
0
1400/02/06
سوال کننده
یک دنیا ممنون از راهنمایت عزیزم
0
1400/02/06
sara rad
کاری نکردم عزیزم🌹
باز هم میگم فقط و فقط دلتو بسپار به خدا
انشااله بهترین ها برات رقم بخوره
باز هم میگم فقط و فقط دلتو بسپار به خدا
انشااله بهترین ها برات رقم بخوره
0
1400/02/06
سوال کننده
همچنین برای شما خوش قلب مهربون😘😘😘
0
1400/02/06
sara rad
رفتی سونو بیا خبرمون کن چی شده
باشه؟
اصلنم تا اون موقع استرس به خودت نده که ضرر داره
برای اروم شدن قلبتم قران بخون و با خدا حرف بزن
باشه؟
اصلنم تا اون موقع استرس به خودت نده که ضرر داره
برای اروم شدن قلبتم قران بخون و با خدا حرف بزن
0
1400/02/06
سوال کننده
فدات بشم حتما
0
1400/02/06
سوال کننده
راستی اگر خدای نکرده پوچ باشه خود به خود میوفتم به خونریزی؟
0
1400/02/06
sara rad
بستگی به بدنت داره..مال من که نشد...
تو بیمارستان هم نتونستم با قرص سقطش کنم..مجبور شدم کورتاژ کنم
ولی عملن باید خود به خود خونریزی کنه چون بدن هوشمندانه عمل میکنه و متوجه میشه که جنین نیس و پس میزنه بارداری رو ..
تو بیمارستان هم نتونستم با قرص سقطش کنم..مجبور شدم کورتاژ کنم
ولی عملن باید خود به خود خونریزی کنه چون بدن هوشمندانه عمل میکنه و متوجه میشه که جنین نیس و پس میزنه بارداری رو ..
0
1400/02/06
سوال کننده
شرمنده انقدر ازت سوال پرسیدم،الهی از خدا هر چی میخوای بهت بده
1
1400/02/06
sara rad
دشمنت شرمنده
اینجا دورهم جمع شدیم که از هم سوال بپرسیم دیگه
اینجا دورهم جمع شدیم که از هم سوال بپرسیم دیگه
0
1400/02/06
سوال کننده
😘😘😘😘
0
1400/02/06
پزشک اوما
سلام فعلا باید صبر کنید و یک هفته دیگه مجدد سونو را تکرار کنید
0
1400/02/08
ماه 💙
سلام عزیزم سنو رفتی؟
0
1400/02/08
سوال کننده
سلام،۲ شنبه رفتم پیش دکترم کلی دعوام کرد که زود رفتی سونو،گفت ۱۰ روز دیگه برم
0
1400/02/08
ماه 💙
راس گفته دیگه ان شاءالله بری صدای قلبشو بشنوی ♥️😘
0
1400/02/08
سوال کننده
دعا کن عزیزم،از لحاظ روحی خیلی داغونم،شوهرم اصلا بهم آرامش نمیده،همش استرس،
0
1400/02/08
سوال کننده
دعا کن خدا فقط بهم آرامش بده همین
0
1400/02/08
Ati ♧
من الان رفتم ساکم نبود... گفت برو ده روز دیگه بیا
0
1400/02/08
سوال کننده
اشتباه میکنیم زود میریم
0
1400/02/08
سوال کننده
فقط اینجوری استرس میگیریم
0
1400/02/08
Ati ♧
من سونو نمیرفتم.خودش تو مطبش داشت.سونو کرد گفت ساک نیست. ده روز دیگه بیا
0
1400/02/08
Ati ♧
میگو دو هفتته فعلا
0
1400/02/08
سوال کننده
ده روز دیگه برو ایشالا صدای قلبسم میشنوی
0
1400/02/08
Ati ♧
ان شاالله... همچنین برای شما
0
1400/02/08
سوال کننده
خدا به هممون کمک کنه
1
1400/02/09
ماه 💙
درکت میکنم عزیزم
من دوتا سقط داشتم
خدا نصیب دشمن ادم هم نکنه
چشم حتما اگه لایق باشم ♥️
من دوتا سقط داشتم
خدا نصیب دشمن ادم هم نکنه
چشم حتما اگه لایق باشم ♥️
1
1400/02/09
ماه 💙
ب خدا توکل کن قران بخون مطمئنم اروم میشی عزیزم 😘♥️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1621

