سلام عزیزم من همون ماه اول ک دوره پریودیمو وارد نرم افزار اوما کردم زمان تخمک گذاریمو مشخص کردم
بعد اون ماه روزای معمولی دوشبی یبار اقدام داشتم و طول روز تخمک گذاریمم هرشب اقدام کردم
شکمم با روغن سیاه دونه هرشب چرب کردم و شکر خدا همون ماه اول هم باردار شدم
بااینکه نزدیک ۲ سال شاید بیشتر جلوگیری طبیعی داشتم خیلی زود باردارشدم😍
سلامگلم
منم دوماه بهم ریخت دوره ام
ماه بعدش دکتر مدروکسی داد و تنظیم شد ماه بعدش باردار شدم
سلام جانم ما زمان تخمک گذاریمون رو پیدا نکردیم از بعد پریود هرشب فعالیم تا پریود بعدی😑😑😑😑😂😂😂😂
عزیزم تجربه من بهم نشون داد از کیت تخمک گذاری هم استفاده نکنم و این که همون یک شب در میان اقدام کن
من که کلا پریودیم بهم ریخته بود
سلام عزیزم منم بهم ریختم سه روکش دوفاستون خوردم ماهی یه روکش خوب شدم .... حدودا ۵ ماه پیش خریدم سه تا ورق شد ۶۰۰ تومن😨😨😨
منم منظم سی روزه بودم
دوماهه ۳۷ روز و ۳۸ روزه شدم و کلا این ماه تخمک گزاریمو گم کردم
کیت هم استفاده کردم ولی خیلی روزاشو دو خط افتاد اصلا اعتباری بهش نیست