برای پسر دار شدن چه باید کرد؟
برای پسر دار شدن دقیقا چه زمانی باید نزدیکی انجام شود؟
سونو انومالی سرکلاژهم شدم
خانوما هرکی میدونه میشه بگه جواب سونوم چطور بود که دکتر سریع سرکلاژم کرد وگفت زیاد امیدوار نباش ممکنه کیسه ابت پاره بشه
خیلی ببخشید عکس خونریزی اذیت میشید نبینید شرمنده
سلام من ۲۱ روزه پیش سزارین شدم
خونریزیم اولا کم بود مثل وسطای پریودی که دیگه کم شده
بعد خیلی کمتر شد و جوری بود که روی نوارم در حد لک بود فقط دستشویی که میرفتم میخواستم بشورم حالت لخته ی خیلی شل خون رو دستم میومد که میشستم تقریبا قهوه ای بود یا قهوه ای رو به سیاه
الان دو سه روزه خونریزیم یکم بیشتر شده و رنگش هم قهوه ایه و یه بارم امروز رو نوارم دیدم سبز بود
این عکس وضعیت امروزم هست شرمنده میذارم میخواستم بدونم طبیعی هست یا باید به پزشک مراجعه کنم ؟ چون یکم هم امروز احساس میکنم از توی دلم بخیه هام یکم سوزش داره میگم نکنه باز شده یا خوب جوش نخورده
اینم بگم از دیروز روی شکمم رو با شلواری که یکم محکم بگیردش به جای کمربند بستم که جمع بشه ، نمیدونم بخاطر اون هست یا نه
سلام خانوما.اگه خودم وزن اضاف نکنم بچه چجوری وزن میگیره؟
من تا دوهفته پیش هفته یک کیلو وزن اضاف میکردم تا اینکه دکتر تغذیه بهم یه برنامه غذایی داد و منم سعی کردم عمل کنم...چون فشارمم بالا بود نمک وچربی جات کمترکردم...پریروز پیش دکترم بودم دیدم همون وزن دو هفته پیشم موندم و اضاف نکردم...حالا سوالم اینه منکه رو وزن خودم موندم ینی بچه هم تو این دوهفته رشد نکرده؟؟؟اخه اگه رشد کرده باشه باید وزن منم برع بالا...خیلی نگرانم برای رشدش
خیلی ناراحتم شیرم کمه 🥺
خانمها دو سه هفته ست شیرم خیلی کم شده هی مجبور میشم شیرخشک بدم دیگه پسرم داره عادت میکنه به شیر خشک 😔😔😔 همه راههارو امتحان کردم دیگه نمیدونم چکار کنم 😔😔😔
خانم ها خیلی نگرانم🙁🙁
سلام عزیزان من از دیروز علائم بارداری ندارم قبلا فقط یکم سینه هام درد میکرد و زیر دلم سفت بود ولی امروز و دیروز دیگه اون علائم رو ندارم
امروز رفتم توی هفته هفت، چهارشنبه نوبت دارم واسه سونو قلب نگرانم
به نظرتون خطرناکه🙁🙁
لرزش سر نوزاد سه ماه و نیمه
سلام من دخترم سه ماهو نیمشه .هنوز نمیتونه کامل سرشو نگه داره بعضی وقتا یک کم ک سرشو ک نگه میداره بعدش تکون میخوره انگار بلرزه ب نظرتون چیکار کنم طبیعیه یا نه .
کج گرفتن گردن نوزاد
سلام دخترم تازه سه ماهش تموم شده گردن کامل نگرفته اما وقتی دمرش میکنم گردنش رو به یه طرف میگیره واصلا نمیچرخونه کسی بوده بچه اش اینجوری باشه؟؟
زمان زایمان بر اساس اولین قاعدگی
سلام به همگی و دکتر اوما
برام سوال توی این اپلکیشن و اولین سنو هر دو زمان زایمان و میزنه دوم تیر ماه ۱۴۰۰ اما من با اولین روز قاعدگیم حساب میکنم اوایل خرداد میشه . توی یه سایت دیگه هم اولین روز قاعدگیم و زدم اوایل خرداد و نشون داد . اخرین قاعدگیم ۲۹ مرداد
میتونید برام توضیح بدید
سلام خانوما توروخدا هرکی میدونه راهنمایی کنه 😭😭😭
وقتتون بخیر من چند روزه یه بویی تو دماغم هست همون بو رو وقتی غذا میخورم انگار مزشو میده یه بو مثل دمنبه گوسفند که سرخ میکنن یه همچین بویی
وقتی هم غذا میخورم اون مزه رو میده حالت تهوع میگیرم راهکاری چیزی سراغ ندارید دارم کلافه میشم ادکلن بو میکنم اون بورو میده عطر میزنم به خودم اون برو میده دارم ویوونه میشم توروخدا کمک کنید هرکی چیزی میدونه حتی تو بینیم دستمال کاغذی گذاشتم اما فایده ای نداره یعنی شیرینی که میخورم مزه دمنبه میده امروز تو حموم یه ساعت داشتم خودمو میشستم انگار اون بو از بدنم نمیرفت 😭😭😭😭 همش بو دمنبه میدادم
تفسیر جواب ازمایش کلی فوری
سلام دکتر جان و خانمای عزیز وقتتون بخیر
لطفا جواب ازمایشو تفسیر کنین فوریه، دسترسی به دکتر فعلا نداریم
خوردن ماهی با شیرمادر مشکل داره؟
سلام وقت بخیر
من دخترم ۱۰ ماهشه و دکترش گفته هر ماهی میتونه بخوره بجز میگو قبل بهش شیرماهی دادم مشکلی نداشت اما الان دوسری وقتی براش درست میکنم بالا میاره میخوام ببینم حساسیت داره ،یا ماهی سنگینیه
بهش قزل هم دادم چند بار اینطوری نشده
البته این دو باری که شیرماهی خورد تقریبا با فاصله خیلی کمی شیر خودمم خورد
علتش رو میخواستم بدونم که برای چی اینطور میشه
ممنون راهنمایی کنید
در مورد شیر خشک پسرم نمیخوره چکار کنم؟
سلام چند وقته شیرم کم شده مجبور به کمکی شدم اوایل ببلاک ar میخورد بعد خوب که شد ببلاک معمولی دکتر گفت بده ولی الان هرکاریش میکنم دو روزه نمیخوره قبلا گولش میزدم میخورد الان اصلا لب نمیزنه چکار کنم ؟ بچم سیر نمیشه
بالا بودن tsh و کم کاری تیرویید
سلام ، من کم کاری تیرویید داشتم از دو ماه قبل از بارداری قرص لووتیروکسین استفاده کردم تا الان هم همینجور استفاده میکنم روزی نصف قرص .
بیست آذر تیاساچم کنترل شده بود شده بود ۲.۵۸
اما ۲۳ بهمن که آزمایش دادم شده ۳.۲۹ که برای سه ماهه دوم حاملگی رنج نرمال رو زده بین ۰.۲ تا ۳ .
با این توضیحات قرص لووتیروکسین رو کامل بخورم ؟؟؟
آزمایش ذخیره تخمدان دادم جوابشو لطفا برام تفسیر کنید 🙏🙏
با سلام خدمت همه اومایی های عزیز😍😍آزمایشمو الان جوابشو گرفتم سر درنیوردم لطفا بگید خوبه یا بد؟؟!!
دلیل عرق کردن زیاد نوزاد ؟؟
سلام بچم۷ ماههشه موقعه شیر خوردن وخوابیدن خیلی عرق میکنه این عادیه ؟؟؟
زایمان طبیعی.نیلوفر قاسمی دستگردی
خانم ها سلام کسی مرکز نوگل یا خانم نیلوفر قاسمی دستگردی می شناسه یا پیشش زایمان کرده؟شنیدم زایمان های فیزیولوژیک انجام می ده می خوام بدونم واقعا کارش خوبه یا فقط پول الکی می گیرن و تبلیغات الکی دارن توی اینستا.من دوست دارم طبیعی زایمان کنم می خوام کسی باشه که توی این زایمان کمکم کنه...
واکسن دو ماهگی 😔
سلام م فردا پسرم واکسن دو ماهگی باید بزنه، امروز میتونم حمامش کنم؟ آخه شنیدم میگن روز قبلش و ۲روز بعدش حمام نکنند، و اینکه وقتی صبح واکسن میزنه تا کی بی تابی میکنه؟؟ شبش هم هنوز درد داره ؟؟ 😥😥خیلی اذیت میشه؟ چیکار کنم بچم کمتر درد بکشه؟ 😭😭😭 خیلییی حالم بده از فکر و استرس این واکسن فردا 😭😭😭
تغییر طول دوره در روز شمار
من چطور میتونم طول دوره پریودم رو این بار بزنم ۷ روزه هرچی میزنم بازم تو روز شمارهمون ۱۰ روز رو میاره تغییر نمیکنه همون ۱۰ روزه باقی میمونه
خون ریزی در آی وی اف
سلام،من ۱۱/۲۱ انتقال جنین دادم.بتای اول ۲۱۳۵ بود بتای دوم هم دادم ک جوابش نیومده،دوتا جنین گذاشتم،امروز ک روز ۱۶وهستش یکهو افتادم ب خونریزی،گفتن هر۸ ساعت شیاف بذار،اسپیرین نخور،ب نظرتون یکیش سقط شده،چقد احتمال موندن اون یکی هست؟اشکام بند نمیاد




