شایدم حساسیت باشه
چیز جدید بهش ندادی
اینجور جوشا بیشتر بخاطر حساسیت هسته
احتمالا به ماست و شیر و دوغ حساسیت داره
یا خودت خیلی میخوری تو شیرت هست
فقط یکم ارده بهش دادم جدیدا
ن خودم زیاد نمیخورم خودشم قبلا ماستو شیر دادم اینجوری نشده
پس برا همونه حساسیت نشون داده دیگه نده بهش
نمیدم ولی چیکار کنم زودتر بره
واسه حساسیت شربت هیدروکسی زین میدن اما نمیتونم بی اجازه دکتر بهت پیشنهاد بدم
من دادم قبلا
با ی بار تمام جوشا رفت
هیدروکسی زینو قبلا دادم ولی الان خودمم بدون تجوز دکتر میترسم استفاده کنم اخه مث داروای دیگ نیس
مرسی عزیزم ک جواب دادی❤خیلی لطف کردی۲۰۷ نفر دیدن و جواب ندادن😏😏
سلام خونه روزیاد گرم نکنید، حمام هفته ای یکبار، اقایان بوسش نکند، کرم مرطوب کننده ایروکس یا qv بزنید, سه روز فقط سه روز پماد fluocinolon روزی دوبار بزنید