من از روزی که سونو واژینال انجام دادم احساس میکنم عفونت گرفتم
چون فقط خارش دارم البته قسمت داخلی نه فقط قسمت بیرونی ترشح و بو ...هم ندارم فقط ملتهب شده و میخاره
ممکنه که به ژلی که زده حساسیت بدم؟
یادمه قبلا هم یه بار توسط پزشک معاینه شده بودم دقیقا همینجوری شده بود
ممکنه که به مواد ضد عفونی که استفاده میکنن حساسیت داشته باشم؟
کسی اینجوری میشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



522
1400/02/07




