سلام به همگی.دکتر اوما جان یه سوال داشتم نوزاد من ۳۰ روزه هست شیر خشک آپتامیل می خوره و شیر خودم.البته شیر خودم خیلی کمه.چند روز هست یبوست شده خیلی اذیت هست و با دارو و تحریک مقعدی با روغن زیتون دفع می کنه.می خواستم بدونم می تونم قطره بیلی ناستر بهش بدم ضرری نداره؟دکتر شربت انجیر داده،،شربت سنا گل،شربت گریپ واتر و قطره دایمتیکون .شربت سناگل رو ندادم چون دیدم مناسب سنش نیست ولی شربت انجیر رو امروز مجبور شدم بدم.
0
1400/02/06
زهرا ا
بی بی کر هم بچه روخیلی شکمش کار میاره
منم بخاطر زردی بیلی ناستر میدادم شکمبچم خیلی کار میکرد
منم بخاطر زردی بیلی ناستر میدادم شکمبچم خیلی کار میکرد
0
1400/02/06
khatoon mahdavi
فلوس بهش بده
0
1400/02/06
راضیه نظری
فقط بی بی کر من از همون نوزادی میدادم خیلی عالیه
0
1400/02/06
راضیه نظری
قشنگ الان روزی ۲بار شکمش کار میکنه
0
1400/02/06
samira khanoom خانم
من دیشب ورزش دوچرخه دادم.پاشو گرفتم بالا ...معقد ش و روعن زیتون زدم.... انداختم دمر رو پام زیرش پتو انداختم .... کمر شو پشت شو از رو لباس مالیدم..صبح .... عالی ریده بود...پتو بتداز روپات ..چهار زانووبشین ..بجه رو دمر بنداز روپات ..کمد وودلشو بمال از روولباس ها...روغن ننیخواد.... صبح شکم ش راه می افته..
0
1400/02/07
سوال کننده
بی بی کر هست تو داروخونه ها؟
0
1400/02/07
سوال کننده
از کجا بگیرم چطور بدم بهش
0
1400/02/07
سوال کننده
شما نوزادتون شیر خشکی هست؟
0
1400/02/07
سوال کننده
همه ی این کا را رو می کنم ولی چند شبه خیلی تو فشار هست و گریه می کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3754

