سلام...
ممنون می شم سونوی منو بررسی کنید.
من دیابت ندارم..ومایع آمونیک این بار بیشترشده..قبل از عید 18بود.
وضعیت جنین از بریچ تغییر نمی کنه؟
با این سونو من سزارین هستم؟
پرسش (1400/02/06):
سونوی وضعیت جنین درماه آخر
750
33
1400/02/06
سوال کننده
0
1400/02/06
😍peransa😍 .
الان چند شده اندازه مایع؟؟
0
1400/02/06
سوال کننده

سونوی امروز من
0
1400/02/06
سوال کننده
22
1
1400/02/06
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره سزارین
0
1400/02/06
Mozhgan 🙋🤩🤩
دیگ فک نکنم تغییر کنه وضعیتش
0
1400/02/06
سوال کننده
این هفته ها هیچ کدوم شبیه هم نیست چرا😭
0
1400/02/06
سوال کننده
این هفته احتمالش هست سزارین کنن...فردا صبح نوبت دکتر دارم...نمی دونم چه کار کنم
0
1400/02/06
elel azadi🤰🏼
از اول بریج بود ؟
0
1400/02/06
فاطمه بانو
تا لحظه ی اخر احتمالش چرخش بچه هست عزیزم
0
1400/02/06
سوال کننده
بله..هرباررفتم سونو همین بود
0
1400/02/06
سوال کننده
راستش با این هزینه های سونو و وضعیت شهرها..دیگه حوصله ندارم..به همینم راضیم
0
1400/02/06
فاطمه بانو
چقده سونو؟
0
1400/02/06
سوال کننده
سونوی وضعیت 110
0
1400/02/06
فاطمه بانو
😐چ خوب
من ۲۲۶دادم😐
من ۲۲۶دادم😐
0
1400/02/06
فاطمه بانو
سونوی داپلر دادم ۶۵۰😐
0
1400/02/06
نیلوفر 💓💓
احتمالش کمه که از بریچ تغیر کنه
بریچ و سزارین میکنن البته طبیعی هم میشه ولی ممکنه بچه اسیب ببینه
بریچ و سزارین میکنن البته طبیعی هم میشه ولی ممکنه بچه اسیب ببینه
0
1400/02/06
pastil 👶❤
اذیت نشدی همش بریچ بوده؟برام سواله واقعا
0
1400/02/06
pastil 👶❤
اره بابا سزارینت میکنن ولی زوده برا زایمانت احتمالا ۳۸ هفته رو باید پر کنی مگه اینکه مشکلی وجود داشته باشه
0
1400/02/06
** **
۴۰۰ گرم وزنش خطا داره؟؟؟
0
1400/02/06
سوال کننده
یعنی چی؟
1
1400/02/06
سوال کننده
اذیتش..درد واژنه و وقتی راه می رم احساس ادرار دارم...خدا روشکر حرکاتش خوبه
0
1400/02/06
خانم گل .
نه ب این. زودی
سزارین 39 هفته انجام میشه
سزارین 39 هفته انجام میشه
0
1400/02/06
fifi r
درباره اب دورش ک نگران نباش دیگه هفته بالایی داری اگر خدایی نکرده پاره بشه اوکیه، نچرخه هم ک بعععععله سزارین 🥰
0
1400/02/06
Masoume N
عزیزم حرکات بچه ات بیشتر کجا بوده و چجوریه وقتی بچه بریچ هستش
0
1400/02/06
Masoume N
من حرکات بچه ام سمت راست شکممه و یه چیزی مثل نبض هم سمت چپ پایینتر از نافمه هنوز سونو ندادم ببینم چه حالتی هستش
0
1400/02/06
سوال کننده
من که سمت راستم هست..ولی کلا همه جا حرکتاشو حس می کنم.بعضی اوقات چنان خودسو جلو میاره که می گم الانه دلم بترکه..یا وقتایی که نشسته ام فکر می کنم نزدیکه خودمو خیس کنم
0
1400/02/06
سوال کننده
من 30هفته رفتم بریچ بود..الانم همونه..سونو گرافی که گفت نمی چرخه دیگه..
0
1400/02/06
Masoume N
منم شکمم گاهی خیلی سفت میشه که احساس میکنم الان میترکه
0
1400/02/07
پزشک اوما
سلام سونو خوبه نگران نباشید مشکلی نیست
0
1400/02/07
پزشک اوما
بله جنین بریچ است و سزارین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




