بیبی چک چند روز بعد از موعد پریود ج درست میده
سلام خانوماا میخواستم بدونم بیبی چک ۲ روز بعد موعد پریودی جوابش منفی باشه.
بازم میشه امیدوار بود؟
در مورد آزمایش بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر آزمایش یه خانمی هست جوابش رو میخواست بدونه خوبه مشکلی نداره
ممنون از پاسخ گوییتون 🌹🌹
آزمایش تست قند و پلاکت خون
تو هفته بیست این آزمایش رو انجام دادم میشه بگید چطوریه ؟
قبل آزمایش گفته بودن که قندم بالاست ولی خوبه به نظرم
خیلی درد دارم و مهمه لطفا زود جواب بدین
سلام دکتر اوما این دوم باره سوالمو میپرسم لطفا کامل جواب بدین
من ۱۷سالمه و بچمم ۴۸رورشه و تو دوران بارداری فشار اوردم و بعد زایمان هم موند و رفتم دکتر ازم نوار قلب هم برداشتن اما وقتی به دکتر گفتم بخاطر فشارم اومدم فک کنم نگاه نکرد . فشارم ۱۳روی ۷بود و استرس اینا هم نداشتم ریلکس بودم و قرص هم برا فشارم بیسوتا2/5داد.
یهویی سینه سمت چپم تیر میکشه و میزنه به دستم و کتفم و گردنم و موقع شیر دادن هم رگ های سینم خیلی درد میکنه لطفا نوار قلب منو تفسیر کنید ممنون
سوال درباره سوختگی دست
سلام خانم دکتر...
دست دخترم از ابجوش سوخت دکتر پماد زد و پانسمان کرد .و خودم روزی یبار پانسمانشو باز میکنم و شستشو میزنمو گاز وازلینو پمادالفا و بعد میبندم....تاول زده دستش ...تاولا خودشون میخوابن؟؟؟
پماد الفا کافیه میزنم؟تاول بترکه یا خود ب خود خوابیده بشه بازم الفا بزنم؟دکتر شربت پروفن هم نسخه کرده هر ۸ساعت ۵ سی سی ...الان یه روزه دارم میدم بهش..تاکی ادامه بدم؟
تبخال در بارداری خطرناکه؟
سلام من چندروز پیش تبخال داشتم خوب شد الان دوباره زده. تبخال تو بارداری خطرناکه؟ کسی بوده تو بارداری تبخال داشته باشه
عفونت دندان و شیردهی
سلام پزشک اوما من دندون درد شدید دارم و عفونت کرده ولی نمیدونم چه چرک خشککنی مصرف کنم ک تو شیردهی برای نی نی ضرر نداشته باشه میشه بهم بگین چی استفاده کنم که عفونت برطرف شه باتوجه به شیردهیم؟!
سونووی آنومالی هفده هفته
سلام دکتر عزیز اوما و خانم خوشگلای اومایی.من شانزده هفته و شش روزمه دکترم برام سونوی آنومالی نوشته.بنظرتون زود نیست؟جنسیتش معلومه؟کسی بوده تو این هفته رفته باشه؟
آزمایش غربالگری دوم
ببخشید آزمایش منو برام تفسیر کنید خیلی نگرانم تا شنبه دکترم نیست
لکه سفید در مردمک چشم نوزاد
سلام دکتر عزیز. پسر دوستم یک ماه نیمشه. مامانش متوجه شده یه لکه سفید کوچیک توی مردمک چشمش افتاده یعنی توی سیاهی چشمش. خیلی استرس گرفته. از چی میتونه باشه باید چیکار کنه؟ خطرناک؟
تهوع و استفراغ بعد زایمان
سلام دکتر خواهش میکنم راهنماییم کنید از تهوع و استفراغ دیگه بریدم
از بعد زایمان تاالان ک بچم ۲ ماهشه گاه و بی گاه میاد سراغم حالم خیلی بده
ای کاش میدونستم حداقل دلیلش چیه
چیکار کنم خوب بشم توروخدا راهنمایی کنید
باردارهم نیستم ازمایش دادم رابطه هم نداشتیم
نزدیکی در ماههای اخر
سلام ببخشید تا چن هفته میشه نزدیکی داشته باشیم؟ شنیدم منی را داخل واژن بریزیم خوبه واس زایمان. درسته؟
شیر پستان نوزاد
سلام دوستان چرا پستان نوزادم رو که فشار میدم ازش شیر درمیاد؟
مصرف انتی بیوتیک
سلام. من سابقه سنگ کلیه دارم، سه روز پیش کلیه درد شدیدی گرفتم و حالم خیلی بد شد و رفتم بیمارستان.. بعد از کلی سونو و آزمایش گفتن کلیهم التهاب داره و عفونت داری... و یدونه امپول برای اروم شدن درد کلیه دادن و دو ورق انتی بیوتیک سفالکسین 500...
بعدم عصر رفتم پیش دکتر خودم و گفت ک مشکل نداره و میتونی ادامه بدی تا دورهش تموم شه...
اما الان من حس میکنم حرکت بچم خیلی داره کمتر میشه و امروز اصلا حرکتی نکرد...
خیلی نگرانم
😔😔
اضافه کردن وزن تا هفته بیستم
سلام
من تازه وارد هفته بیستم شدم
با قد صد و شصت تا الان پنج کیلو وزن اضافه کردم ، از پنجاه و شش به شصت و یک رسیدم
با اینکه زیاد غذا نمی خورم
به نظرتون زیاد اضافه نشدم ؟
ممکنه به خاطر مصرف پره ناتال باشه ؟
خانما میشه کمک کنید ببخشید اسهالم دو هفته
من دوهفتس بیرون روی دارم روزی دوبار مدفوع شل مثه اسهال دارم دکترمرفتم خوب نشدم دمنوشم خوردم خوب نشدم چیکاز کنم خسته شدم😭😭
قطره اهن و مولتی
سلام پسرم ۶ ماهه شده به سلامتی
قطره اهن با کیفیت و اینکه دندون سیاه نشه معرفی کنید و مولتی ویتامین
واینکه یه قطره هست ک دوتاشو داره اسمشو میگید
عرق کاسنی و شاطره در ماه نهم
سلام خوردن عرق کاسنی و شاطره در ماه آخر باعث کاهش احتمال ابتلای نوزاد به زردی میشه؟ خوردنش مجازه ؟ و چقدر؟
آزمایش بتا دادم
من 28 دی پریود شدم.28 بهمن آز بتا دادم 34بود.امروز هم دادم 9214.48 بود.خوبه این عدد؟و اینکه هفته ی شش میشه یا هفت؟
تفسیر ازمایش دفع پروتیین
میشه لطفا آزمایش دفع پروتیین و موارد دیگر رو بررسی کنید؟




