سلام وعرض ادب
من بااینکه داروهای مکمل استفاده میکنم و چندماه تقریبا رژیم غذایی درستی دارم ولی هر ماه میرم سونو میدم وضعیت تخمک هام اصلا خوب نیستن اخرین سونو رو الان براتون میفرستم
میشه راهنماییم کنید چیکارکنم خیلی دلم میخاد باردارشم
پرسش (1400/02/11):
نداشتن تخمک فعال
415
87
1400/02/11
سوال کننده
0
1400/02/11
سارا ...
اووبوست و فرتیل سی ام بخور خسلی تاثیر داره
0
1400/02/11
سوال کننده
این ماه دکترم بهم لتروفم داد خوردم
0
1400/02/11
سوال کننده
سارا جان این قرص هایی ک گفتی مصرفشون به چه صورته
0
1400/02/11
وندا ❤️
سلام عزیزم لتروفرم همون اووبوست اما ایرانی بهتره خارجی بخری بخوری، اینوفولیک هم عالیه
0
1400/02/11
وندا ❤️
تازه اقدامی زیاد عجله نداری؟!
0
1400/02/11
سوال کننده

0
1400/02/11
وندا ❤️
تو دانشنامه اوما سرچ کنید هس ام خواص هم مصرفش
0
1400/02/11
سوال کننده
وضعیت جسمانیم خیلی اوکی نیست چندماه میرم دکتر تحت نظرم ولی هر ماه وضعیتم بدتر از ماه قبل شده
0
1400/02/11
سوال کننده
یکی از دکترها ک اب پاکیو ریخت گفت برو ای وی اف اصلا تلاش نکن چون یبار بارداری خارج از رحم داشتم یکی از لوله ها از بین رفته چسبندگی پیداکرده الان فقط با یه لوله باید باردارشم
0
1400/02/11
وندا ❤️
این خط های اخر مربوط به تخمدان چپ و راست نوشته یعنی چی؟!
0
1400/02/11
وندا ❤️
چسبندگی رو ک با لاپاروسکوپی برطرف می کنن
0
1400/02/11
سوال کننده
یعنی فولیکول خودبخود از بین رفته
0
1400/02/11
وندا ❤️
آهان
0
1400/02/11
وندا ❤️
ی دکتر عالی برو ببین نظر اون چیه
0
1400/02/11
سوال کننده
گفته با لاپاروسکوپی هم انجام بشه لوله خوبی نیست
0
1400/02/11
وندا ❤️
اووبوست وفرتیل اید زنان عالیه
1
1400/02/11
سوال کننده
پیش تیم رضا نصر هم رفتن گفتن فقط برو اقدام کن هیچ دارویی هم بهم نداد
0
1400/02/11
وندا ❤️
خوب یکی دیگه داری ک خیلی ها با ی لوله باردار شدن
0
1400/02/11
سوال کننده
باشه پس امروز میرم این قرص اووبوست و فرتیل اید رو میخرم
0
1400/02/11
وندا ❤️
یکیش بگیر دوتاش زیاده
0
1400/02/11
Bahar ❤
سلام قیمتشون چقدره منم فولیکولام ریزه
0
1400/02/11
سوال کننده
کدوم بهتره
0
1400/02/11
وندا ❤️
اووبوست تقریبا یک میلیون، فرتیل همینطور یک و خورده ای
0
1400/02/11
Bahar ❤
من یه دوره لتروزول خوردم سوم تا پنج پریودشیی یکی ازاون ببعد تخمدانام تیرمیکشه نزدیک پریود نمیدونم چرا
0
1400/02/11
سوال کننده
و من امروز ۸ پریودیمه میتونم شروع کنم به خوردنش یا باید صبرکنم تا ماه بعد
0
1400/02/11
وندا ❤️
فرتیل اید زنان
0
1400/02/11
Bahar ❤
اوع چه گرون
0
1400/02/11
وندا ❤️
اثرات قرصه منم خوردم
0
1400/02/11
سوال کننده
ارزو جان خوردی باردارنشدی
0
1400/02/11
وندا ❤️
اره من فرتیل خریدم این ماه و با اینو فولیک می خورم هفته پیش خریدم 1ودویس
0
1400/02/11
وندا ❤️
نه با لتروزول و کلومفین نشدم
0
1400/02/11
Bahar ❤
میگم من پریودم ماه قبل سیزدهم بود
ماه قبلترش دهم بنظرت چندم پریودبرم سونو فولیکول وتخمدان ؟پارسال سیزدهم رفتم فولیکول غالبم شش بود
ماه قبلترش دهم بنظرت چندم پریودبرم سونو فولیکول وتخمدان ؟پارسال سیزدهم رفتم فولیکول غالبم شش بود
0
1400/02/11
سوال کننده
انشاله که این ماه بارداربشی و بیای خبرای خوب بدی
0
1400/02/11
وندا ❤️
شوهرم از بس گرون شد برا خودشم اخه فرتیل اید مردان خرید گفت اندازه خرج آی یو آی شده
1
1400/02/11
سوال کننده
من ۴پریودشدم دکترم گفت ۱۳ برم سونو
1
1400/02/11
وندا ❤️
13 یا 14 سیکل باید بری برا فولیکول
0
1400/02/11
وندا ❤️
همچنین عزیزم متشکرم
0
1400/02/11
Bahar ❤
اکثر واسه همه میگن سیزده پریود ولی بنظرم واسه هرکی باید براساس تاریخ پریودش بگن
0
1400/02/11
سوال کننده
چندتا دونست قرصش
0
1400/02/11
وندا ❤️
90 تا رو جلدش برا مردان زده روزی 3 تا یعنی برا ی ماه
0
1400/02/11
وندا ❤️
برید دانشنامه اوما سرچ کنید فرتیل اید زنان ببینید چقدر از خواص گفته عوارض نداره
0
1400/02/11
وندا ❤️
اما بازم با پزشک مشورت کنید
1
1400/02/11
سوال کننده
❤
1
1400/02/11
سوال کننده
ممنونم عزیزم از راهنماییت
0
1400/02/11
وندا ❤️
ان شالله ک همین زودی ها تاپیک بارداری همتون ببینم
0
1400/02/11
وندا ❤️
خواهش میکنم عزیز
0
1400/02/11
fatemeh امید به خدا😍
سلام عزیزم
به نظرم خودتو انقد عذاب نده اگه درتوانت هست آی وی اف انجام بده
به نظرم خودتو انقد عذاب نده اگه درتوانت هست آی وی اف انجام بده
0
1400/02/11
fatemeh امید به خدا😍
ما هم مشکلی نداریم ولی تو فکر آی وی افم
چون واقعا دردناک هربار بشینی ببینی چیمیشه دارو بخوری برا یه تخمک
من اگه ۶ سال پیش به این نتیجه رسیده بودم الان اینقد اذیت نمیشدم
چون واقعا دردناک هربار بشینی ببینی چیمیشه دارو بخوری برا یه تخمک
من اگه ۶ سال پیش به این نتیجه رسیده بودم الان اینقد اذیت نمیشدم
0
1400/02/11
🌼 maryam 🌼
سلام میتونم بپرسم چ رژیمی گرفتین؟؟؟
0
1400/02/11
نسترن ..
منم تو فکرم افتاده بذم ای وی اف
0
1400/02/11
نسترن ..
دیگه خسته شدم
0
1400/02/11
وندا ❤️
الهی
0
1400/02/11
🌼 maryam 🌼
نظرتون راجب کیوتن چیه
0
1400/02/11
نسترن ..
بخدا آرزو رسیدم ب اخر خط
0
1400/02/11
سوال کننده
تغذیه مناسب خوردن انواع میوه اجیل گرمیجات تو هر وعده غذاییم
نخوردن غذاهای بیرون نوشابه هر غذای مضرری ک بگید
نخوردن غذاهای بیرون نوشابه هر غذای مضرری ک بگید
0
1400/02/11
سوال کننده
خوب هم هزینش مهمه هم اینکه من شاغلم ریسکش بالاست خستگی داره کارم میترسم نشه
0
1400/02/11
وندا ❤️
کیوتن من یک سال می خورم فقط برا سیستم ایمنی بدن خوبه
0
1400/02/11
سوال کننده
یه شوهر غرغرو دارم که اصلا بیشتر مشکلات هورمونیم همش از استرس اونه
0
1400/02/11
سوال کننده
دکترم این سری یه روش هومیوپاتی برام تجویز کرد برای کم کردن استرس امروز مصرفش کردم دلا کنید فقط جواب بده و همسرم اخلاقش خوب بشه تا اینهمه استرس ازم دورشه
0
1400/02/11
سوال کننده
دعا
0
1400/02/11
وندا ❤️
ان شالله
0
1400/02/11
🌼 maryam 🌼
تنظیم خواب هم خیلی مهمه
0
1400/02/11
🌼 maryam 🌼
یعنی روی ذخیره اثر نداره؟
0
1400/02/11
وندا ❤️
کیوتن نه برای ذخیره اووبوست عالیه
0
1400/02/11
Z. M
چرا ای وی اف نمیکنی؟
0
1400/02/11
🌼 maryam 🌼
اخه جاری من 18 سال بچه دار نمیشد دکتر قبل ای وی اف بهش کیوتن داد
همینطور ویتامین ای
همینطور ویتامین ای
0
1400/02/11
وندا ❤️
آهان ولی من از خیلی ها شنیدم برا ذخیره فقط اووبوست خارجی
0
1400/02/11
سوال کننده
خوابم خوبه مشکلی ندارم
0
1400/02/11
سوال کننده
بعد سونو با دکترم مشورت کنم اگه گفت فرتیل اید یا اووبوست بخورم میخرم میخورم
0
1400/02/11
سوال کننده
من متوجه نمیشم چرا دکترا انقدر ادمو میبرن میارن ازهمون اول نمیگن این قرصها رو بخورید
0
1400/02/11
سوال کننده
یا خیلی راحت میگن ای وی اف
خوب همه کا شرایط ای وی اف رو ندارن
خوب همه کا شرایط ای وی اف رو ندارن
0
1400/02/11
وندا ❤️
دقیقا
0
1400/02/12
پزشک اوما
سلام یک فولیکول دفرمه گزارش شده که ممکنه تخمک را آزاد کرده باشه ضخامت آندومتر هم خوبه ، قرص هورمونی مصرف کردید ؟ عکس رنگی رحم ؟
0
1400/02/12
پزشک اوما
ذخیره تخمدانی چند است ؟
0
1400/02/12
سوال کننده
عکس رنگی رحم بله چندماه قبل انجام دادم که لوله سمت چپم چسبندگی گفتن داره بهمن ۹۸ هم ای پی شدم
0
1400/02/12
سوال کننده
نمیدونم
0
1400/02/12
سوال کننده
دخیره تخمدانی اصلا نمیدونم چی هست
0
1400/02/12
سوال کننده

0
1400/02/12
سوال کننده

0
1400/02/12
سوال کننده

0
1400/02/12
سوال کننده
این داروهایی ک بود ک مصرف میکردم با یدوفولیک ویتامین دی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




