سلام دوستان امروز موعدمه...یه هاله کمرنگ میبینم ولی تو عکس زیاد مشخص نیس.کسی بوده روز موعد بیبیش اینقد کمرنگ باشه ولی باردار باشه؟
3
1400/02/09
سوال کننده

9
1400/02/09
👸Zahra👸 Moghadam
سلامممم اره مبااااااارک باشه ان شاء الله
0
1400/02/09
سوال کننده
واسه روز موعد ب نظرتون خیلی کمرنگ نیس؟
0
1400/02/09
👸Zahra👸 Moghadam
من ک تاحالا تستم مثبت نشده که تجربه داشته باشم ولی خوبه
2
1400/02/09
💕narsis 💞fl
سلام مبارکه بزار خشک بشه پررنگ تر میشه
1
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم انشااله این ماه باردار میشی
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم یعنی باور کنم باردارم؟نمیخوام الکی امیدوار بشم بعد پریود بشم
1
1400/02/09
yase zahra
سلام عزیزم مثبته مبارکه
کم رنگیشم بخاطر اینه لقاحت دیر بوده نگران نباش
کم رنگیشم بخاطر اینه لقاحت دیر بوده نگران نباش
1
1400/02/09
💕narsis 💞fl
بله عزیزم چرا باور نکنی
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم امیدوارم همینطور باشه
2
1400/02/09
yase zahra
ان شالله همینطوره فرداصبح باز بی بی بزن میبینی واضح تره رنگش
0
1400/02/09
مهربانو. ..
سلام منم هاله می بینم. مبارک باشه
شاید بخاطر خود بی بی چکه کمرنگ بودنش، چه مارکیه؟
شاید بخاطر خود بی بی چکه کمرنگ بودنش، چه مارکیه؟
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم.مارکش زیموها...بار اوله از این مارک میخرم
1
1400/02/09
فاطمه حسینی
واسه منم اولش یه هاله بود فقط مبارکههههه😍
1
1400/02/09
پریسا ۷۰
اره مثبته مبارکه عزیزم
1
1400/02/09
farehe f
مبارکه😍😍
1
1400/02/09
🌸🌸🌸 ma@
سلام مبارکه مثبته عزیزم
1
1400/02/09
🌸🌸🌸 ma@
خشک شدشم بفرس ببینیم
1
1400/02/09
Eli B
مبارکه مامان خانم ❤😘😍
1
1400/02/09
Ati ♧
سلام.مبارکه...اره هاله داره.مال منم همینجور کم رنگ بود رفتم ازمایش داد
3
1400/02/09
سوال کننده
مرسی از همتون
انشااله هرکی که بچه میخواد خدا بهش بده امیدوارم همتون به هرحاجتی که میخواین برسین
انشااله هرکی که بچه میخواد خدا بهش بده امیدوارم همتون به هرحاجتی که میخواین برسین
0
1400/02/09
🌸🌸🌸 ma@
خشک شدشو هم بفرس ببینیم عزیزم
0
1400/02/09
سوال کننده
الان میفرستم
0
1400/02/09
سوال کننده

0
1400/02/09
سوال کننده
تو عکس پیدا نیس ولی یکم پررنگتر شد
1
1400/02/09
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
سلام گلم مبارکه
0
1400/02/09
سوال کننده
ممنونم😍
1
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
سلام مبارکه گلم
1
1400/02/09
Z. M
مبارک باشه
1
1400/02/09
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم خیلی خیلی مبارکت باشه.مثبته.اینکه یکمی کمرنگه شاید بخاطر اینکه لقاح دیر بوده.
1
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
خانوم بارداری تمام مبارکت باشه مال من ب زور نور گوشی دیده میشد الآنم سنو قلبم دادم بی بی زدم کرنگ بود
1
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
ولی ی بی بی خوشگل بگیر نگه دار منم الان هر کی رو میبینم نگه داشته من ک انداختم اشغالی
1
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
هی خدا چرا کسی نیس
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
عزیزم شما دو قلو دارین
1
1400/02/09
سوال کننده
مرسی دوستان ایشاله شماهم به هرچی میخوایین برسین
0
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
بله
0
1400/02/09
سوال کننده
خدا حفظشون کنه من عاشق دوقلوام
0
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
ممنونم
الهی که قسمتت باشه گلم
الهی که قسمتت باشه گلم
1
1400/02/09
سوال کننده
ایشااله😍
1
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
بارداری برو از بده
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
اخ من همیشه کنکاوبودم چطوری دوتا شوند جا میشن تو شکم دخترن یا پسر شکمت خیلی بزرگه بعد شنوی قلب رفتی نشون داد دقولیه
1
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
فقط برامنم دعا کن
0
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
وقتی خدا بخواد جا میشن😂
پسرن
قبل سونو قلب رفتم گفتن دوقلو
سونو قلب دیگه قطعی گفت دوقلو
پسرن
قبل سونو قلب رفتم گفتن دوقلو
سونو قلب دیگه قطعی گفت دوقلو
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
آها خدااا هر دوشون پره
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
پسره
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
قبل سنو کجا گفت دوقولویه
0
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
بله هردو پسر
0
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
نه
یه بار رفتم سونو بهم گفت زود اومدی
دوقلو هست اما قلب ندارن
دوهفته بعد رفتم تشکیل شده بود
یه بار رفتم سونو بهم گفت زود اومدی
دوقلو هست اما قلب ندارن
دوهفته بعد رفتم تشکیل شده بود
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
ای خدااا خوشبحالتتتتتتتت از ته دلت برامن دعا کن ازمنه پسر باشه اولا پسر خیلی دوست دارم بعدم شرایط دختر داشتن ندارم ولی اولللللل سالم باشه بعد پسر
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
آها ما تو خانوادهای دو طرفمون دوقلو دار هستن گفتم شاید منم هستم اما سنو نگفت دوقلو گفت بچه سالمه قلبشم 7هفته تشکیل شده بود
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
بعد بچه ها ی ی چی بگم من تا جن روز پیش میهفمیدم ی. چیزی تو شکممه مث نبض میزد ولی دعوامون ک شد دیگه نمیفهمم بنظرتونعادیه
0
1400/02/09
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
سلام عزیزم بعد چند دقیقه خط افتادا
0
1400/02/09
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اگه زیر پنج دقیقه بوده مبارکه
0
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
من خیلی سختی کشیدم تا باردار شدم
الهی سالم باشه و همونی باشه که دلت میخواد
بسپار به خدا
پس همون یکی هستش
خدا حفظش کنه
الهی سالم باشه و همونی باشه که دلت میخواد
بسپار به خدا
پس همون یکی هستش
خدا حفظش کنه
0
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
بتات چند بود ؟
چند روز بعدش؟
چند روز بعدش؟
1
1400/02/09
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
انشالله اول سالم بعدم بشه پسر که دوست داری...ولی اینو بدون خدا صلاح بنده هاشو بهتر میدونه و اگه دختر شد اصلا ناشکری نکنی که خدا قهرش میگیره
0
1400/02/09
سوال کننده
زیر ۵ دقیقه یه هاله دیدم بعدش یکم پررنگ ترشد
0
1400/02/09
.... .
سمیرا جون مشکلت حل شده انشالله؟
0
1400/02/09
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
دقیقا
خدا بهتر صلاح بنده هاشو میدونه
خدا بهتر صلاح بنده هاشو میدونه
1
1400/02/09
فاطمه ......
مبارکه عزیزم
1
1400/02/09
الینا .
مبارک باشه سارا جون بارداری راحتی داشته باشی
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی دوستای عزیز ایشااله قسمت خودتون
0
1400/02/09
🥰mrym🥰 .
منم میبینم مبارکه😍😍😍
0
1400/02/09
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
چرا انقدر نزدیکه خط سیه؟
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/02/09
سوال کننده
فکر کنم مارکش این مدلیه
0
1400/02/09
سوال کننده
زیموها
0
1400/02/09
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
چه علائمی داری
0
1400/02/09
سوال کننده
یکم دل درد و کمر درد
همش حس میکنم دارم پریود میشم
همش حس میکنم دارم پریود میشم
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
مبارکت باشه عزیزم
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
سینه درد هم داری سارا جون؟
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم.من همیشه قبل پریودی سینه هام درد میگیره.الانم درد میکنه
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
اهان پس شمام از علایم قبل پریودیتونه
مرسی گلم
مرسی گلم
0
1400/02/09
سوال کننده
بله.ایشااله قسمت شما بشه ماه اول اقدامت بیبی چکت مثبت بشه و باردار بشی
1
1400/02/09
khojaste jana😍
ن من دوروز بعد موعدم بیبیم منفی بود:/
0
1400/02/09
سوال کننده
شما هم احساس پریود شدن داشتین؟
0
1400/02/09
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
پریودات منظم بود؟
0
1400/02/09
سوال کننده
بله.بین ۲۷ تا ۲۸ روز متغیر
ولی ماه اول اقدام سه روز زودتر پریود شدم ماه دوم اقدام سه روز دیرتر
این ماهم ماه سوم بود روز ۲۸ ک هنوز پریود نشدم
ولی ماه اول اقدام سه روز زودتر پریود شدم ماه دوم اقدام سه روز دیرتر
این ماهم ماه سوم بود روز ۲۸ ک هنوز پریود نشدم
1
1400/02/09
پزشک اوما
سلام بله مثبت است و تیتر بتا بدهید مبارکه
0
1400/02/09
سوال کننده
ممنون
0
1400/02/09
khojaste jana😍
من رژیم گرفتم ۴ ماه شده بود ک منظم شده بود
0
1400/02/09
khojaste jana😍
من فقط از دوهفته قبلش سینه هام درد میکرد دست میخورد اشکم درمیومد😬زیادم می ایستادم کمر درد میگرفتم همین
0
1400/02/09
سوال کننده
منم کمرم درد میگیره
عزیزم ازمایش بتا دادم مثبت شد
عزیزم ازمایش بتا دادم مثبت شد
0
1400/02/09
khojaste jana😍
مبارک باشه عزیزم ان شالله بارداری و زایمان خوبی داشته باشی😍
0
1400/02/09
khojaste jana😍
سعی کن ب خودت خیلی برسی ک قلب نی نی زودتر تشکیل بشه
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم همچنین شما
0
1400/02/09
khojaste jana😍
ممنونم
0
1400/02/09
سوال کننده
مثلا چکار کنم
0
1400/02/09
سوال کننده
چی بخورم بیشتر
1
1400/02/09
khojaste jana😍
مویز گردو موز شیر اینا خیلی خوبه به هم عالیه
1
1400/02/09
khojaste jana😍
چیزای کلسیم دار و فسفر دار بخور 👌
0
1400/02/09
سوال کننده
موز و گردو زیادش ضرر نداره؟
0
1400/02/09
khojaste jana😍
هر چیزی زیادش خوب نیس ولی من هر روز یک وعده میخوردم یا مویز ۱۰تا۲۰ تا دونه
0
1400/02/09
khojaste jana😍
شیر موز خرما درست میکردم روزی ی لیوان میخوردم
0
1400/02/09
سوال کننده
عالیه
0
1400/02/09
سوال کننده
من میترسم گرمی بخورم سقط بشه؟از بس منو ترسوندن ک گرمی نخور
0
1400/02/09
khojaste jana😍
میخوای بازم از تاپیک بزن پزشک اوما بپرس ... هرچیزی زیادش بده
0
1400/02/09
khojaste jana😍
اصلا ب سقط و چیزای بد فکر نکن😃همه چی خوب میگذره
0
1400/02/09
سوال کننده
انشااله💪😍مرسی از انرژیه مثبتت
0
1400/02/09
khojaste jana😍
۴ هفته دیگه ک هفته هشتمت پر شد برو سونو
0
1400/02/09
سوال کننده
قبلش دکتر هم برم دیگه؟؟
من آزمایش بتا دادم نیازه تیتر بتا هم بدم؟
ببخشید اینقد سوال میپرسم
من آزمایش بتا دادم نیازه تیتر بتا هم بدم؟
ببخشید اینقد سوال میپرسم
1
1400/02/09
khojaste jana😍
من خودمم تستم مثبت شد بتام رفتم دکتر برام ی ازمایش مجدد بتا هم نوشت ک عدد بتا بالا رفته باشه ... و برای ۷ هفته هم سونو نوشت اما من هشت هفته رفتم چون میدونسم لقاحم دیر بوده زودنرفتم استرس نگیرم
1
1400/02/09
khojaste jana😍
اگ وقتی خدایی نکرده درد و که بینی داشتی حتما برو شیاف میده بهتر ... شکم پهلوتم سعی کن همش ببندی بایه چادری پارچه ای چیزی
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/02/10
مامانِ لِنا 🧚♀️
وای چه خوشحال میشم از بی بی چک های مثبت🤩🤩الهی همه ی چشم انتظارا به زودی دامنشون سبزشه
0
1400/02/10
سوال کننده
مرسی عزیزم.
انشااله😍
انشااله😍
0
1400/02/12
سوال کننده
ممنونم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
نع
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ن بابا
0
1400/02/12
yase zahra
سمیرا خانوم شما خونریزی داشتی توبارداری؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1742

