منم یکم ترشح سبز رنگ دارم اوایل بارداری ادرار خوب بود الان رفتم آزمایش ادرار دادم گفت عفونت داری
دکترم سفالکسین داد ولی داروخونه میگفت تو بارداری خوب نیست موندم چیکار کنم 🙄🙄🙄
الان که هفتتون بالاست فکر کنم میتونید دارو استفاده کنید ؟؟ من الان هنوز نمیتونم خیلی نگرانم😞😞
خیلی هم رعایت میکنم اخه نمیدونم اصلا نمیذارم لباس زیرم رطوبت داشته باشه روزی چندبار عوض میکنم یه روز درمیون دوش میگیرم
پیگیرش شو حتما خطرناکه اخه
الان تو اینترنت زدم نوشته برا زنان باردار اشکالی نداره فقط باید پزشک براتون تجویز کنه
برا شما چون هفتتون کمه همون آب زیاد بخورید مواد غذایی ویتامین سی هم خوبه
اره دکتر هم گفت اب زیاد بخور خیلی هم میخورم اب نمیدونم میترسم بد باشه داره مایل به سبز میشه
الان تو آب وسرکه نشستن ضرر داره؟؟؟
عفونت باکتربایی داری عزیزم.تو سرکه و جوش شیرین و این چیزا اصلا نشین .خوب نیست.
برو دکتر یا بهداشت ماما بهت دارو میده.
سلام منم مث شمابودم رفتم دکتربهم شیاف واژینال کلوماترزول دادگفت توبارداری اشکال نداره استفاده کنم منم شبی یکی میزارم
سلام مترونیدازول در سه ماه اول مجاز نیست فعلا سه روز پماد موضعی کلوتریمازول استفاده کنید