سلام خدمت پزشک اومایی عزیز
من از پنجشنبه ترشح دارم وترشحم به صورت لک پریودی است.
یه کم هم شکمم درد میکنه انگار میخوام پریود بشم.
چیکار باید بکنم؟؟
پرسش (1400/02/11):
لک بینی در دوران بارداری خطرناک است
440
17
1400/02/11
سوال کننده
3
1400/02/11
elel azadi🤰🏼
حتما به دکترت بگو
1
1400/02/11
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
منم چند روز پیش فقط ی لک کوچولو دیدم دکترم تایید کرد حتما برم سونو شمام حتما مراجعه کنید تا شونو گرافی بشید خدایی نکرده زایمان زودرس نباشه
1
1400/02/11
Nazi ❤🥰)
عزیزم برو دکتر
1
1400/02/11
سارا قربانی
سلام
1
1400/02/11
pastil 👶❤
منظورت از لک،خونه؟
1
1400/02/11
سارا قربانی
چیکار کنم دردم بگیره
1
1400/02/11
pastil 👶❤
اگه ترشح معمولی داری عب نداره ولی اگه خونیه حتما برو دکتر تو زمان حساسی هستی
0
1400/02/12
پزشک اوما
سلام حتما و سریعا سونو بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




