سلام مامانای گل
امیدوارم حالِ دلتون خوب باشه و بهتون خدا قوت میگم.
من و همسرم هردوآلرژی داریم بیشترش غذاییه و تو فصل بهارم حالت سرماخوردگی داریم.گاها آبریزش یا گرفتگی بینی.
و اما پسرم.پسرم خیلی کم بالا میاره مثلا شاید دو سه روز یکبار اونم خیلی کم.اما انگار یه چیزی رو میجوعه یا مدام انگار یه چیزیو قورت میده.گوشت گاو میخورم مدام دماغشو میخارونه و یه خورده بیقرار میشه.مدامم دستاشو میخوره.چند روزی ام میشه ترجیح میده دستاشو بخوره ولی شیر منو نمیخوره با اینکه گرسنس.تو خواب شیرمو میخوره.یه خلطی هم چندوقته تو گلوشه که وقتی دستم پشتشه خر خر میکنه اما سرفه نداره .امروز بردم دکتر گفت یه کم قرمزه براش سفکسیم نوشت.مدفوعشم خلطیه ..کش داره. خردلیه پررنگه
حالا بنظرتون طبق این علائم بچه من رفلاکس داره؟
و اینکه حساسیت به پروتئین گاوی چی؟داره یا نه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



401
1400/02/11




