Ooma

پزشک اوما و دوستان لطفا جواب بدین.راجب شیر خشکه.

سلام.من پسرم هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک. شیرخشک بهش ببلاک کامفورت میدادم بعدش ده روزیه عوض کردم آپتامیل گرفتم.ولی اصلا خوب وزن نمیگیره قبلا صورتش پف داشت خوبم وزن میگرفت اما الان صورتش لاغر شده.امکانش هست بخاطر شیرخشک باشه؟

55 پاسخ 347 بازدید


سابقه سنگ کلیه در بارداری و انجام سزارین اختیاری

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من در سه ماهه اول بارداری سنگ 7میل در حالبم داشتم که دفع شد و در ماه شش هم دو تا سنگ 5میل در هر دو کلیه داشتم که نمیدونم دفع شدند یا نه آیا به نظر شما سابقه سنگ در بارداری میتواند علتی برای انجام سزارین در بارداری اول باشد با تشکر

12 پاسخ 1,413 بازدید


سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید

ببخشید که اینو میگم من دچار انگل یا کرمک شدم میخواستم بپرسم میشه دارومصرف کنم یا نه ؟البته تو اینترنت خوندم که سیر برای درمانش خوبه ...شما راه حل دیگه ایی میدونین؟؟؟؟

1 پاسخ 458 بازدید


خانم دکتر لطفا جواب بدید ؛ من دو ماه پیش سونو دادم روز ۱۴ سیکلم؛ می‌دونم فولیکولم برای این روز کمه؛ ولی سوالم راجع به میوم هست ۹ میلی بزرگه ؟؟

نیاز به عمل داره؟؟ تا حالا دکتری بهم نگفته عمل کنم ولی نزدیک دو سال بی علت باردار نمیشم البته فولیکولم بدون دارو رشد خوبی ندارن ولی با دارو خوب رشد می‌کنه ولی نتیجه نگرفتم ؛ لطفا نظرتون رو بگید درباره میوم ۹ میلی ؛ که بزرگه و باید درمانش کنم ؟

12 پاسخ 1,161 بازدید


غربالگری اول و آزمایش

سلام بچه ها
یه سوالی دوستم پروفایل اومارو طبق سونو قلب تنظیم کرده الان ده هفته و هفت روزه ؟
بالایی حساب میشه؟
طبق این کی میتونه بره برای سونو ان تی

12 پاسخ 398 بازدید


داشتن کیست هموروئید که پاره شده

سلام پزشک اوما من ماه قبل درد شدیدی داشتم رفتم سونو گفتن کیست هموروئید داری که ترکیده ولی دکترم برام هیچ دارویی ننوشت فقط مفنامیک اسید داد می خواستم بدونم کیست همین جوری بدون دارو خوب میشه یه هفته هست که روی بدنم دونه های قرمز درمیاد همراه خارش که بعد یه ربع از بین میره و هر لحظه یک قسمت بدن رو میگیره میخواستم بدونم به خاطر کیسته؟ یه ماه پیش آزمایش کامل دادم هیچ مشکلی نداشتم باید دوباره آزمایش بدم؟

4 پاسخ 390 بازدید


آب دادن به نوزاد یک ساله

با سلام
دخترم یک ساله شده. میخواستم ببینم آیا هنوزباید برای شیر خشک از آب جوشیده و سرد شده استفاده کنم؟
و برای آب خوردن چطور؟ باید حتما آب جوشیده سرد شده بدم بهش؟

6 پاسخ 507 بازدید


کیت تخمک گذاری خیلی کمرنگ

سلام من پریودای قبلیم۲ آذر و ۴ دی و ۴ بهمن و ۲ اسفند بود،آزمایشهای قبل از بارداری هم همه چیم نرمال بود، ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ اقدام داشتیم، دیروز درد خفیفی زیردلم داشتم و نفخ و خواب آاودگی و خستگی و خلاصه همه علائم تخمگ گذاری رو هم داشتم ولی تو این چندروز که از کیت هم استفاده کردم هاله خیلی کمرنگ فقط دیروز نشون داد، به نظرتون تخمک گذاری داشتم؟ ماه اول اقداممه

5 پاسخ 473 بازدید


کم کردن وزن در بارداری

من الان توی 18 هفته هستم از اول تا الان فقط دارم وزن کم میکنم مولتی پرینانتال میخورم کلسیم و دی و ففول
شکمم بزرگ شده ولی به جای اضافه کردن وزن هربار وزن کردم یا استپ وزن داشتم یا کم کردم
میترسم از بدن خودم تغذیه کنه و دندونامو خراب کنه کلی ویتامین میخورم فایده نداره دکتر بهم لیدی میل داد برای اضافه کردن وزن
با اینهمه ویتامین لیدی میل بخورم ضرر نداره؟تاثیری داره؟صورتم لاغرشده دستام استخوناش زده بیرون
من زایمان قبلم سزارینی بودم و بعد زایمان فقط یک ماه مولتی د آهن خوردم دیگه تا بارداری هیچی نخوردم

53 پاسخ 502 بازدید


سونو روز سیزدهم سیکل

سلام خسته نباشید من شنبه سونو دادم بعد باید آمپول آزاد سازی میزدم بعد دکتر گفت آمپول نزن مجدد سونو بده نمیدونم چرا مشکل چی بود .الان تکرار کردم ضخامت اندومتر کمتر شده سایز کیست هم بزرگتر شده نمیدونم اگه کسی می‌دونه لطفا توضیح بده که چجوریه سونو 🤯😲

8 پاسخ 510 بازدید


ورم شدیدبعد از زایمان

سلام من روز ب روز داره انگار ورم دست و پاهام اینا بیشتر میشه چی کار کنم چرا اینطوری شده ؟تو بارداریمم اینقدر ورم نداشتم

6 پاسخ 374 بازدید


خانومای کرمانشاهی کمک لطفا

سلام عزیزان
شما سونو ان تی کجا رفتید؟؟؟
من دیروز پارکینگ و مهدیه رو زیر و رو کردم هیچ کس انجام نمیداد
دو سه جا هم ک بودن انجام بدن میگفتن وزنت بالاس نمیشه

من چیکار کنم الان کجا باید برم؟

29 پاسخ 518 بازدید


سونو nt و آزمایش ریسک متوسط

سلام خدمت خانم دکتر من سونو ان تی و آزمایش رو انجام دادم آزمایشم ریسک متوسط زده و باید ۲۷ اسفند دوباره آزمایش بدم و اینکه طول سرویکسم پایینه برای اندازه گیری دقیق طول سرویکس آیا سونو واژینال انجام بدم یا نه؟ ممنون میشم جواب بدین

4 پاسخ 1,182 بازدید


عللائم تالاسمی مینور کم خونی نوزاد

شوهرم تالاسمی مینور داره امکانش هست الان پسرم تالاسمی داشته باشه؟علائمش چیه؟

19 پاسخ 519 بازدید


سیزیجات برای نوزاد6ماهه اشکال داره؟

سلام خانما میشه برای دخترم که تازه غذا میدمش جعفری رو خرد کنم فیریز کنم بریزم تو سوپش اشکال نداره؟

15 پاسخ 448 بازدید


سونوگرافیم و امروز موعد پریودم بود

سلام عکس سنو رو میزارم هیچ حرفی از حاملگی نزد و گفت پریود میشی بنظرتون الان اگ باردار باشم معلوم میشه؟ یا نه

159 پاسخ 1,538 بازدید


هفته چندم بارداری هستی؟

چرا اوما ۲ هفته بیشتر میگه؟ اومادرسته یا سونو؟ بخواییم مشخصات هفته بارداری رو ببینیم طبق کدوم عمل کنیم؟

22 پاسخ 849 بازدید


دلیل ارضا نشدن در رابطه

سلام خسته نباشید من الان دوساله ازدواج کردم تو رابطه با دخول اصلا ارضا نمیشم قبل بارداری و در دوران بارداری با رابطه دهانی ارضا میشدم ولی الان که زایمان کردم با رابطه دهانی هم ارضا نمیشم چیکار کنم؟؟؟مشکل چیه؟؟؟

3 پاسخ 1,546 بازدید


مراقبت بعد از سرکلاژ

سلام من15هفتته سرکلاژ کردم
ولی خیلی میترسم ک باز بشه باوجود اینکه اصلا کار نمیکنم
فقط در حد دستشویی و حمام بازم میترسم
گاهی داخل واژنم ی حسایی دارم مثلا از دیروز انگار ی چیزیداخل واژنمه
گاهیم حرکات بچه رو اونجا حس میکنم
بنظرتون طبیعیه

74 پاسخ 6,368 بازدید


کم خونی در هفته ۲۷

سلام خسته نباشید
ازمایش دادم ودکترم گفتن کم خونی دارم دکترم قرص ایرانی اهن برام نوشتن ک روزی شش تا بخورم
ولی قرص اهن ایرانی حالمو بدمیکنه و شش تاهم خیلیه🥶
شوهرم برام قرص اهن خارجی گرفتن الان عکسش رو میزارم این رو ب نظرتون روزی سه تا بخورم کافیه؟
عکس ازمایشم رو هم براتون میفرستم
ممنونم 💝

44 پاسخ 443 بازدید