نرو عزیزم به هیچ وج ریسک نکن
نه اصلا مجاز نیستی😊
بهونه به این خوبی داری استفاده کن، بگو هنوز هماتوم دارم و دکترم گفته استراحت کن.
اونا که نمیدونن دکتر تو اتاق چی بهت میگه.
هرچند اصلا نیاز به گفتن نیست خودت باید رعایت کنی
مادرمم میگه نرو ولی گفتم سوال کنم
والا من ک هیچ مشکلی تو بارداریم نداشتم اصلا از اینهمه پله بالا نمیرفتم
تازه باردارم نباشی ادم خسته میشه بهش فشار میاد شما ک بارداری نرو ب ریسکش نمی ارزه
نه عزیزم نرو اگه خیلی مشتاق به دیدن شما هستن خودشون سر بزنن
استراحت کن بابا فردارروز خدای نکرده کاریت شه اونا جواب میدن؟؟؟؟
من کل بارداریم خونه ام طبقه سه بود ای پله ها بالا وپایین رفتم
عزیزم من اصلا ممنوعیتی تو بارداری نداشتم ولی خودم مراعات می کردم خونم طبقه اوله پله هارو خیلی اروم می رفتم بالا پایین شما که اصلا ۳ طبقه رو نرو
عزیزم با مراعات کردن هیچ ضرری نمی کنی ولی خدایی نکرده مشکلی برات پیش بیاد اون موقع پشیمونی فایده نداره
سلام اگر الان لکه بینی ، هماتم و جفت پایین ندارید مشکلی نیست