Ooma

سلام دکتر اوما لطفا جواب بدین

من تنبلی تخمدان دارم و پریود نامنظم دارم و قرص لتروزول مصرف کردم و ۱۳ سونو دادم که آمپول برام نوشت برای آزاد سازی تخمک و گفت یک شب درمیون انجام بده الان من ۱۴ و ۱۵ انجام دادم آخه من برای پسر دار شدن اقدام کردم الان به نظرتون ۱۶ هم انجام بدم یا همون یک شب درمیان یا از کین تخمک گذاری استفاده کنم

2 پاسخ 368 بازدید


خوردن گرمیجات و پیاده روی

سلام خانمای با تجربه
لطفا راهنماییمون کنید.خوردن گرمیجات مثل خرما و چای دارچین و اینجور چیزا در روزهای سبز رنگ جدول اوما و پیاده روی تو این روزا اشتباهه یا ن؟؟؟؟؟؟؟؟

20 پاسخ 2,610 بازدید


این سونو ولسه چیه کسی اطلاع داره

سلام من ۲۶ هفته و ۱ روزمه براساس ان تی و پریودیم دکتر گفت سونو بدم تو این هفته الان سن دخترمو زده ۲۶ هفته و ۶ روز و ۲۵ هفته و ۵ روز و هرجا ی چیزی نوشته کسی میدونه چرا اینجوریه و اینکه وزنشم ۹۷۳ گرم به نظرتون خوبه وزنش؟

18 پاسخ 388 بازدید


وزن گیری جنین و دیابت بارداری🥴

سلام خانوما
ازین هفته که وزن گیری جنینم بیشترمیشه چی بخورم؟
قندمم لب مرزه (دارو مصرف نمیکنم البته)
برا همین رو دلستر و بستنی و پاستاو ماکارانی و شیرموز و برنج و سیب زمینی و خرما نمیتونم حساب بازکنم
دوست دارم سه کیلو و نیم باشه حداقل تپلچه خان😁

22 پاسخ 1,556 بازدید


پماد کولتریمازول برای سینه

بچه ها من ب سینه ام کوتریمازول زده بودم شیر دادنی یادم رفت بشورم مشکلی پیش میاد؟کسی تجربه ای داره؟

3 پاسخ 1,054 بازدید


عوارض بی حسی و درمان آن

سلام دکتر جان من شنبه سرکلاژ شدم با بی حسی اسپاینال از صبح یکشنبه گردن درد و سر درد دارم حتی نمیتونم بشینم فقط دراز کشیدم چکار کنم خوب بشه هر چی هم میخورم بالا میارم هیچی تو معدم نمیمونه نگران رشد بچم هستم.

6 پاسخ 671 بازدید


دمای بدن نوزاد ۳۷ درجه

سلام دکتر اوما و مامانای عزیز دمای اتاق واسه نوزاد چند باشه خوبه با یه بلوز و یه شلوار؟؟؟؟دمای بدن دخترم هم با دماسنج جیوه ای هم با دماسنج دیجیتال ۳۷ درجه است ،دست میزارم به شکم و کمرشم گرمه ،۳۷ واسه نوزاد زیاده؟؟؟؟؟خیلی نگرانم تب نکنه خدایی نکرده

12 پاسخ 407 بازدید


دندان درد در بارداری

دندونم خیلی درد می کنه نمی تونم بخوابم میشه بکشمش چی کار کنم

7 پاسخ 525 بازدید


زدن آمپول برای بارداری

سلام خانما من دکتر برام این آمپول و داد گفت یک روز در میون نزدیکی داشته باشم واینکه گفت باید استراحت کنی پله بالا پایین نرو با ماشین جایی ترو کار سنگین نکن
حالا سوال من این آیا نیاره این همه حساسیت نزدیک عید یه عالمه کار دارم چیکار کنم اخه هنوز که چیزی مشخص نیست من باردار بشم یا نه ولی این همه حساسیت خیلی زیاده

40 پاسخ 549 بازدید


راهنمایی کنید من اطلاعاتم کمه

سلام خانما هفته هفتم بارداری چ کارهایی باید انجام داد؟ سونو یا آزمایشات

28 پاسخ 414 بازدید


ورم پا لطفا دکتر اوما جواب بدین ممنون

سلام.با توجه به اینکه غذای شور وشیرینیجات مصرف نمیکنم دو روزه که رو و کف پاهام ورم داره، البته پای چپم بیشتر ورم داره خواستم ببینم نیاز به برسی داره واینکه چیکار کنم ورمش کمتر بشه. ممنون

14 پاسخ 503 بازدید


سوال در مورد شیردهی

سلام .نوزاد من از موقع تولدش وسط شیر خوردن شیر پرت میشه گلوش و حس خفگی داره . من سریع بلندش میکنم و تو پشتش میزنم و فوت میکنم صورتش . شیرمم حتی دوشیدم با شیشه بهش دادم بازم همینجوریه. با حرص شیر میخوره و تند تند. به دکترمم گفتم گفت این بخاطر رفلاکسه و بهش اس امپرازول ۱۰ داده.گفتش خیلی خطرناکه این حالت . من خیلی ناراحتم خیلی غصه میخورم نمیدونم باید چیکار کنم .راه حلش چیه . پزشک اوما میشه کمکم کنید

10 پاسخ 435 بازدید


رابطه کم خونی و خونریزی پریود

سلام من آزمایش دادم کم خونی بسیار شدید دارم. خونریزی پریودم هم بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلی وگاهی هم بیشتره. آیودی هم دارم. میخوام یدونم دلیل این خونریزی زیاد چیه؟

11 پاسخ 471 بازدید


هیرویت یا یونی زینک؟؟

خانمای عزیز کدومشو استفاده کردین؟
و راضی بودین؟
برای ریزش موی شدید میخام

7 پاسخ 529 بازدید


انتقال جنین و کمر درد شدید

با سلام خدمت پزشک محترم و دوستای خوب اومایی
خواهرم 9 روز پیش انتقال جنین سه روزه داشت از دیروز کمر درد شدید داره و زیر دلش عین پریودی خفیف میگیره دفعه پیش انتقالش منفی شد , بنظرتون این علائم طبیعیه یا علائم بارداریه ممنونم

10 پاسخ 10,793 بازدید


تشکیل نشدن ستون مهره ها درهفته ۱۲بارداری

علت تشکیل نشدن ستون مهره ها درهفته ۱۲ چیست

5 پاسخ 712 بازدید


شیرخشک بعنوان کمکی شیر مادر

سلام دوستای گلم
دوستم بچش 50 روزشه و میخاد ب عنوان کمکی شبا شیر خشک بهش بده
لطفا اگ تجربه ای دارید بگید
مارک چی خوبه؟
اصلا این کار درستیه یا نه
شیر خودش خوبه اما آبکیه

22 پاسخ 461 بازدید


یبوست در نوزاد چهل روزه

سلام مامانهای گل و پزشک اوما
الان دو روزه که پسرم شکمش کار نکرده، خیلی ناراحتم، زور میزنه ، شکمشم باد داره ولی کار نمیکنه.. برای همین همش گریه میکنه
از طرفی هم کولیک روده هاش طفلکی رو اذیت میکنه
خیلی ناراحتم، تروخدا شما راهکاری دارین برای این قضیه؟؟ (پسرم شیر مادر میخوره)
من چی بخورم که شکمش کار کنه؟ آیا غذایی ک من میخورم تاثیری داره براش؟
ممنون میشم کمکم کنین
پزشک اوما هم لطفا پاسخ بدن

14 پاسخ 5,205 بازدید


تشخیص جنسیت جنین از سونو nt

سلام لطفا از عکس سونو ام بگید نی نی ام دختره یا پسر

25 پاسخ 991 بازدید


درد رحم و زیر دل

سلام به متخصص اومایی عزیز
من طبق سونو ۱۶ هفته ۶ روزم هست و توی ۱۴ هفته سرکلاژ شدم با سرویکس۲۴
الان چند روز حس حرکت داخل رحمم میکنم و انگار از داخل رحمم ضربه میخوره به دهانه رحمم
ایا امکان باز شدن سرکلاژ هست و این ضربه ها طبیعیه؟
حس میکنم الان دست یا پاهاش میاد تو واژنم
و یبوست هم دارم که شربت لاکسی ژل میخورم ولی زیاد فایده نداره

14 پاسخ 418 بازدید