سوالمو بالا پرسیدم
پرسش (1400/02/12):
چرا من با بیبی چک مثبت ماه پیش که تو اموما گذاشتم دوباره شدم
1345
199
1400/02/12
سوال کننده
0
1400/02/12
مریم حسینی
چی دوباره شدی
0
1400/02/12
SARA,sh sh
حتما پریود شدی آره
0
1400/02/12
سوال کننده
باید قردا یا ۱۵ میشدم ولی امروز شدم
0
1400/02/12
سوال کننده
نمیدونم والا
0
1400/02/12
SARA,sh sh
یعنی ماه پیش بی بی مثبت داشتی
ولی این ماه پری شدی
ولی این ماه پری شدی
0
1400/02/12
سوال کننده
آره تواوما گذاشتم بچه ها همه گفتند مثبته
0
1400/02/12
SARA,sh sh
ای خدا 😢
بی بی تو داری عکسشو
بعد چند مین مثبت شد
بی بی تو داری عکسشو
بعد چند مین مثبت شد
1
1400/02/12
SARA,sh sh
ماه قبل دیگه بی بی زدی دیگه پری نشدی ولی این ماه شدی
0
1400/02/12
سوال کننده
ماه قبل همچهارمین روز پریود بود مثبت شد بیبیم
0
1400/02/12
سوال کننده
الان میفرستم
0
1400/02/12
سوال کننده

این بود بیبیم
0
1400/02/12
Noshin ♥
بچها هرکاری میکنم سوالم ارسال نمیشه خیلی نگرانم😭😭😭😔😔😔😔 تورخدا بگین سونو داپلر واسه چیه
0
1400/02/12
سوال کننده
من نمیدونم
0
1400/02/12
🌺fatemeh m🌺
سلام عزیزم.. ینی شما نرفتی آزمایش بتا بدی؟ فقط به حرف بچه های اوما اعتماد کردی؟؟؟
0
1400/02/12
سوال کننده
ده دقیقه که گذشت خط اولش افتاد بعد نیم ساعت خط دیگش افتاد یکی از بچه ها گفت برای منم همین دقیقه طول کشید مثبت شد .
0
1400/02/12
Noshin ♥
تورخدا اگه کسی میدونه بگه دارم خون گریه میکنم
0
1400/02/12
سوال کننده
نه آزمایش ندادم .
چون هنوز مطمئن نبودم نرفتم .
چون هنوز مطمئن نبودم نرفتم .
0
1400/02/12
🌺fatemeh m🌺
عزیزم تو سرچ اوما بزن سونو داپلر ..شاید مطلبی اومد به دردت خورد
0
1400/02/12
Noshin ♥
عفونت ادراری ربطی به سونو داپلر داره.. ینی بچه عفونت داره😭😭😭
0
1400/02/12
maman m
من رفتم داپلر ،،خاهرمم رفته
1
1400/02/12
maman m
برا بررسی وضعیت جنینع
0
1400/02/12
maman m
از همچیش
1
1400/02/12
سوال کننده
آخه از بچه ها پرسیدم خط تبخیر نیست همه گفتند خط تبخیر نیست گفتند خط تبخیر سیاه میشه و.....
0
1400/02/12
maman m
😐
0
1400/02/12
🌺fatemeh m🌺
کاش حداقل دو سه بار بی بی میزدی.. الان خونریزیت زیاده؟
0
1400/02/12
maman m
ینی بررسی بیشتری لازمه ، سونو اخری ک میری فقد وزن بچه و یکی دوتا فاکتور دگس ، ولی داپلر مث انومالی اسکن هس
0
1400/02/12
maman m
همچی روچک میکنن من جایی ک رفتم کف دست وپا و حتی بینیشم نشونم داد
0
1400/02/12
سوال کننده
میرم دستشویی میشینم بعد از ادرارم میاد ولی زیاد زیاد نیست تازه رفتم دستشویی فقط متوسط بود اصلا لخته هم نبود
0
1400/02/12
🌺fatemeh m🌺
عزیزم خوب بی بی چک بزن یا برو آزمایش بده
0
1400/02/12
سوال کننده
هماتوم بارداری نیست ؟یا خونریزی؟
0
1400/02/12
سوال کننده
صبح میرم از بهداشت میخرم
0
1400/02/12
🌺fatemeh m🌺
شما تا آزمایش ندی هیچی مشخص نمیشه
0
1400/02/12
سوال کننده
باشه .
حتی دوسه روز قبل هم سوزش سردال داشتم دیگه مطمئن شدم باردارم .
واینکه جمعه هم چای زعفران و باجای سیاه قاطی کردم خوردیم.
یعنی ممکنه از این باشه
حتی دوسه روز قبل هم سوزش سردال داشتم دیگه مطمئن شدم باردارم .
واینکه جمعه هم چای زعفران و باجای سیاه قاطی کردم خوردیم.
یعنی ممکنه از این باشه
0
1400/02/12
🌺fatemeh m🌺
فعلا احتیاط کن چیزای قاعده آور نخور تا آزمایش بدی .. انشالله که بارداری
0
1400/02/12
سوال کننده
یعنی ممکنه؟اصلا کسی بوده که اینجور باشه؟
2
1400/02/12
خانم گل .
سونو داپلر خونرسانی ب جنین رو بررسی میکنه خیلیا انجام میدن چرا نگرانی
1
1400/02/12
خانم گل .
خب شما ک فک میکردی بارداری برا چی چای زعفرون خوردی؟😐
0
1400/02/12
زهرا سمیری
عزیزم من باردارم وحتی لخته هم دفع میکنم🤷♀️🤷♀️🤷♀️ولی لخته های کوچیککککک
0
1400/02/12
زهرا سمیری
وقهویی
0
1400/02/12
سوال کننده
بی عقلی کردم
0
1400/02/12
سوال کننده
جدی؟
0
1400/02/12
فاطیما احمدی
سلام این مارک کاذب داره 😐
0
1400/02/12
فاطیما احمدی
من دوتا از همین مارک زدم مثبت کامل بود دوتاشم فورا مثبت شد اما نبودم
0
1400/02/12
فاطیما احمدی

0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
عزیزم این کلا خرابه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
این مارک کاذب خیلی خیلی داره
0
1400/02/12
yase zahra
سلام سمیرا خانوم
شما از هفته چند خونریزی داری ؟؟
شما از هفته چند خونریزی داری ؟؟
2
1400/02/12
ریحان خاتون 💜
عزیزم چرا روزه ی شک دار میگیری....؟
بعد خدا خیر بده تورو کسی که احتمال میده بارداره کیره زعفرون مصرفمیکنه🙄
عجب دلی داشتی نرفتی آزمایش
شایدم الان داری به مشکل بر میخوری و واقعا بارداری
سوزش سر دل برا هفته های پایین نیست اصلا
ولی بنظرم برو دکتر تا راه چاره ای بذاره جلو پات
بعد از نیم ساعت چک بی بی حوابش مشکوک میشه
چجوری فقط ۱ دونه زدی؟
من با اینکه سراپا پر از علائم بودم ۸ تا چک بی بی زدم
حتی بعد از آزمایش تست خونمم چک بی بی میزدم
حرف خانومای اوما نشه برات سند ، همینا به چک بی بی مثبت من میگفتن منفی🤨 تو چقدر ساده ای عزیزم😱
بنظرم امروز حتما برو دکتر
بعد خدا خیر بده تورو کسی که احتمال میده بارداره کیره زعفرون مصرفمیکنه🙄
عجب دلی داشتی نرفتی آزمایش
شایدم الان داری به مشکل بر میخوری و واقعا بارداری
سوزش سر دل برا هفته های پایین نیست اصلا
ولی بنظرم برو دکتر تا راه چاره ای بذاره جلو پات
بعد از نیم ساعت چک بی بی حوابش مشکوک میشه
چجوری فقط ۱ دونه زدی؟
من با اینکه سراپا پر از علائم بودم ۸ تا چک بی بی زدم
حتی بعد از آزمایش تست خونمم چک بی بی میزدم
حرف خانومای اوما نشه برات سند ، همینا به چک بی بی مثبت من میگفتن منفی🤨 تو چقدر ساده ای عزیزم😱
بنظرم امروز حتما برو دکتر
0
1400/02/12
mitraaaa m
نه عزیزم منم ۲بار تاحالا دادم برای اینکه بررسی کنن خونرسانی به جنین خوبه نسبت قد و وزن و دوره شکمش و سرش خوب باشه چیزی نیست که نگران باشی شاید کوچولوت یکمی ریزه میزه بوده اینو برات نوشتن ولی اصلا نگرانی نداره تغذیتو خوب کن همه چی اوکیه👍
0
1400/02/12
مامان امیراردلان
اون کاذب بوده
0
1400/02/12
مامان امیراردلان
عفونت ادرار چه ربطی به بچه داره؟؟
0
1400/02/12
مامان امیراردلان
یعنی تو این یه ماه ازمایش نرفتی اصلا؟؟؟
0
1400/02/12
zeinab .
عزیزم اول یه آزمایش بتا بده ازهمه چی مطمین تره ولی مادرم میگه سر من که باردار بود تاسه ماه و خواهرم تا چهار ماه پری میشد به خاطرهمین دیر فهمیده بارداره مادر شوهرمم میگفت اونم تا سه ماه پری میشد
0
1400/02/12
الهه ...
من بی بی چک زدم مثبت شدآزمایش هم دادم ولی ماه بعد پریود شدم ک منجر ب سقط شد
نگران نباش
نگران نباش
0
1400/02/12
سارا گلی
وااا چرا سونو دالپر چیز خاصی نیست منم دادم جریان خون و بند ناف اینا رو چک میکنن برای اطمینان از خون رسانی به جنین و اینکه بند ناف دور گردن نباشه
0
1400/02/12
yasi
این مارک کلا مارک بدرد نخوریه الکی هاله میندازه
0
1400/02/12
yasi
چقدر دل گنده ای😐پاشو همین الان برو آز شاید اصلا حامله نباشی، نمیدونی اصلا بارداری یا نه میگی از هماتوم باشه😐
0
1400/02/12
marall mahyar
اینمثبت نیست منم همچین بی بی چکیداشتم اما بتادادم منفی بود
0
1400/02/12
marall mahyar
مگه نمیدونی چای زعفران باعث سقط میشه
0
1400/02/12
سوال کننده
عزیزم .
منم سر دخترم دوبار پریود شدم
منم سر دخترم دوبار پریود شدم
0
1400/02/12
سوال کننده
چرا عزیزم میدونم
0
1400/02/12
سوال کننده
اینجا که ما زندگی میکنیم آزمایشگاه تداره چیزی که در دسترس همین بهداشت
0
1400/02/12
سوال کننده
نه راهم دوره
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
عزیزم الآنم کیت زدی ببینی
0
1400/02/12
سوال کننده
نه عزیزم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ی کیت با مارک روژین این مارکاک گرفتین کاذب فراوان داره من باردار بودمنشون نداد اما هم روژین گرفتم هاله داد
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
بگیر بزن
0
1400/02/12
سوال کننده
راهم تا شهر دوره به خاطر همین هنوز نرفتم
0
1400/02/12
سوال کننده
مارکش ویرو بود
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
آها شما ک راهتون دوره چنتا چنتا بخرین این روژین میگم خیلی دقتش بالای و قیمت کلا 2500
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
اره هگدیدم فهمیدم اونه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
لکت اندازه چقد بود هنوزم لک بینی داری
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
اصلا آزمایش دادی ک بارداری
0
1400/02/12
سوال کننده
اره باید چندتا بخرم
0
1400/02/12
سوال کننده
راهمتا آزمایشگاه دوره
0
1400/02/12
سوال کننده
ولی میترسم که بارداربوده باسم وسقط بشه خدای نکرده
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
خب ببین کارتومطمعن کن دیگ شما ک نزدیک دو ساله منتظری
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
چقد بود خون ریزی لانه گزینی در حد جون قطره ای و فقط دستمال کاغذی رو میتونه لکدار کنه اون میگن لانه گزینی مال شمام همین قد بوده
0
1400/02/12
سوال کننده
ماخونمون یکی از شهرستان های کرج تازه اونم تو روستاش .
برای آزمایش و سونو باید برم کرج از اینجا تا خود کرج تقریبا یک ساعت ونیم دوساعت راهه
برای آزمایش و سونو باید برم کرج از اینجا تا خود کرج تقریبا یک ساعت ونیم دوساعت راهه
0
1400/02/12
سوال کننده
نه .
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
آخی چقدمدور شوهرتون کرج کار نمکنه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
پس چقد بود
0
1400/02/12
سوال کننده
نه اونم تو یکی دیگه از روستاهای همینجایت
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
وسیله ندارین
0
1400/02/12
سوال کننده
چرا عزیزم وسیله داریم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
خب باشوهرت برو از مایشی بده کارتو یه سره کن خواستیم مارک روژین بگیر
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ولی اگخون ریزید زیادن امکان داره کاذب بوده باهش
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
هنوزم دارین
0
1400/02/12
سوال کننده
آره
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
وقت پریودتون هس ک لکه دیدین
0
1400/02/12
سوال کننده
به خدا بعضی از این مارک های بیبی چک یا بعضی از آدما .
آدمو خوشحال میکنند ویکی مثل منکه ماه بعدش میشه همش استرس واینجور چیزا میگیره
آدمو خوشحال میکنند ویکی مثل منکه ماه بعدش میشه همش استرس واینجور چیزا میگیره
0
1400/02/12
سوال کننده
باید ۱۵ میشدم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
اره دیگ بی بی اینجوریه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
خب پ بنظر من کاذب بوده
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
جون نزدیک پریودیتونم هس
0
1400/02/12
سوال کننده
خداکنه کاذب بوده باشه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
سینه درد یا علایم حاملگی داری
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
چرا دوس نداری
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
آها واس سقط و خون ریزی میگی کاذب بوده باشه
0
1400/02/12
سوال کننده
من وشوهرم عاشق بچه ایم .
حداقل دیگه استرس سقط ندارم از این لحاظ میگم
حداقل دیگه استرس سقط ندارم از این لحاظ میگم
0
1400/02/12
سوال کننده
نه عزیزم فعلا ندارم .
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
الهی امیدوارم خدا بهتون بچه بچه خوشگل بده ولی اگر کاذب بود کیتای تخمک داری بگیر از اونا استفاده کن من و خیلیا با اونا بار دار شدن
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
پس نگران نباش کاذب بودع
0
1400/02/12
سوال کننده
ان شاءالله
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
حالتو میفهمم خیلیا میان امیدواری میدن و اینک همین کیتا ادمو سر در گم میکنم بنظرم هم کیتا مثبت شد باید میرفتی از حالا نرفتی اما اگدیدی درد خیلی خیلی زیادی داری حتمااا برو
0
1400/02/12
سوال کننده
ان شاءالله خدا به حق حضرت علی به همه ی چشم انتظارا بچه بده .
به منم اگه خودش صلاح میدونه ی دوقلو دختر وپسر بهم بده ان شاء الله
به منم اگه خودش صلاح میدونه ی دوقلو دختر وپسر بهم بده ان شاء الله
0
1400/02/12
سوال کننده
باشه دستت دردنکنه .
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
انشالله ی بچه خوشگل میاد تو بغلت هی خدا من خودم مخاس بندازم بخدا شماها رو میبینم میگم خدایا ب اونیم ک مخاد نمیدی ب اونی کنمخاد میدی هرچند من مخاستم اما دوستم خودش بچه ای ک قلب داشتم انداخت
0
1400/02/12
سوال کننده
وای خیلی گناه داره که ی بچه قلب دارسقط کنه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
الهی دوقولو هم مخای سخته برامنم خیلی دعا کن من مشکلاتمو بشنوی از مشکلات خودت یادت میرع
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
خودم بیشعورمم مخاس اینکارو کنم
0
1400/02/12
سوال کننده
ان شاءالله که مشکلاتتون به خوبی حل بشه
0
1400/02/12
سوال کننده
چرا ؟ نکنی این کارو خیلی گناه داره
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
بخدا شوهر من رفت از زن سابقش خاستگاریم کرد با اینکه بچشونم من نگه میدارم بچش رو ب 6سالع تو خونه جیش میکنه منم باردارم شبا تا صبح از بوی جیش فقط سپند دود میکنم
0
1400/02/12
سوال کننده
عزیزم خدا بهد صبر بده .
جرا این موضوع رو با خانوادت مطرح نکردی؟
جرا این موضوع رو با خانوادت مطرح نکردی؟
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
چطور ب ی مردی ک یبار رفته اعتماد کنم هرچند گفت گو خوردم اما بدرد من نمخوذه الان بچشو جیش کرد هملباساش عوض کردم باز تواونا جیش کرد منم گفتم تا باباش بیاد تکلیف روشن کنه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ندارم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
خودممو خودم
0
1400/02/12
سوال کننده
خدا رحمتشون کنه.
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
برام دعا کن لطفاااا
0
1400/02/12
سوال کننده
ان شاءالله که حاجت روابشی
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ممنون رفتگان شمارو هم رحمن کنه
0
1400/02/12
سوال کننده
یعنی دایی عمو خاله هیچ کس نداری
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
انشالله با دعاهای مشا
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
شما
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
اونا نبودشون با بودنشون فرقی ندارن بنظرت بگم چیکار میکنن میگن بنا ربطی نداره
0
1400/02/12
سوال کننده
مرسی ان شاءالله ه حق این شب های عزیز عاقبت بخیر بشی
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
مرسی انشالله منم حرم دعات میکنم
0
1400/02/12
سوال کننده
دایی آدم یا عموی آدم باغیرت میشه
0
1400/02/12
سوال کننده
مرسی عزیزم ..حتما برام دعا کن .
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ن اینا فقط زندگی خودشون همین
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
حتما
0
1400/02/12
سوال کننده
عجب .
0
1400/02/12
سوال کننده
خونتون مشهده؟
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
اره بخدا حالم از این خونه بهم نخوره همش نجسه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
اره
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
دلم نمیاد غذا بخورم حتی
0
1400/02/12
سوال کننده
ای بابا .
پس ببخشید با این شرایط میخای بچرو کجای دلت بزاری؟
پس ببخشید با این شرایط میخای بچرو کجای دلت بزاری؟
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
وای خدا نمیدونی چقدر عصبیم
0
1400/02/12
سوال کننده
قرص اینا مصرف میکنی
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
واس همون مخاس بندازم اما بندازمم عذاب وجدانم نمیزاره قلب داره
0
1400/02/12
سوال کننده
منظورم قرص اعصاب
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ن چ قرصی
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ن این امرو 4بار جیش کرده تو خونه 50متری همه جا نجسه واس این عثبیم
0
1400/02/12
سوال کننده
من خودم دیدم کسایی رو که با بچه مشکلاتشون حل شده و با بچه مشکلاتشون بیشتر شده وطلاق گرفتند .
حالا خودت فک کن .یا حتی از مشاوره کمک بگیر
حالا خودت فک کن .یا حتی از مشاوره کمک بگیر
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
آدم حامله ام حساس تر میشه دیگ منک دیگه از جام نمیشم حتی آرام درس نمیکنم برن گمشن
0
1400/02/12
سوال کننده
بده شوهرت بشوره
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
اره اما شوهرم میگه هر تهدید بخای میدم منم حق طلاق و ی دستور پاشو خاستم و 114سکه و حضانت کامل این بچه با تمامی خرج مخارج و حتی گفتم حق دیدنم نداره
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
میدم اون دیگه اما بزرگه جیشش اینقدر بود میده اندازه ی دریا جیش میکنه
0
1400/02/12
سوال کننده
الان شوهرت این تعهد رو بهت داده
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
شبا درارو میبندیم من حس میکنم تو دسشویی خابیدم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
اره
0
1400/02/12
سوال کننده
بهش یاد بدید بره دستشویی
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
از کاری ک کرده مث سگپشیمونه خیلیم منو مخاد هرچی بخام فراهمه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
یاد داره نمیره
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
قبلاً میرفت حالا نع
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
بخدا موهام سفید شده
0
1400/02/12
سوال کننده
ب دیگه پی
س ببین دوستت داره .
بچه ی زنشم ببره بهش بده
س ببین دوستت داره .
بچه ی زنشم ببره بهش بده
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ژنه کثافت نمخاد
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
میگه نمخامش
0
1400/02/12
سوال کننده
ببره بده اونجایی که بچه هارو نگه میدارند
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
خودم صحبت کردم مگه نمخام
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
بچه ای ک پدر داره قبول نمیکنن و خودشم میگه من نمیتونم این کارو کنم
0
1400/02/12
سوال کننده
نمیدونم دیگه چی بگم
0
1400/02/12
سوال کننده
ولی شاید این بچه بزرگ شه براتونوافتخارآفرین شه
0
1400/02/12
سوال کننده
این بچه به نظر من داره حسودی هاشو از الان نشون میده دیگه حواست رو جمع کن
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ن نمیشه آقا افتخارم نمخام جیش کردناشم نمخام
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
کلش پر از شپش جیشبی ادب منو میزنع امرو پرید رو شکمم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
آخه من همه چی بهش میدم خودم نمخورمنمیپوشم اول واس این میخرم
0
1400/02/12
سوال کننده
نمیدونم دیگه برای همین میگم از مشاوره کمک بگیر .
هم خودت هم شوهرت .
هم خودت هم شوهرت .
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
رفتیم بابا اما این دختررر فقط کار خودشو میکنه آخه منم باردارم بقران ب بوها حساس تر زودتر عصبی میشم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
باید منم درک کنم امرو اینقدی درد دارم ک نگو گفتم هر بلایی سر بچم بیاد مقصرش شماین
0
1400/02/12
سوال کننده
ان شاءالله که مشکلاتتون به زودی برطرف بشه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
دعا کن تو قرآن برام دعا کنین کم آوردم فقط گریه مبکنم
0
1400/02/12
سوال کننده
تو که خودت دکتر نیازی که
0
1400/02/12
سوال کننده
انشاءالله که مشکلاتتون به خوبی میگذره .
0
1400/02/12
سوال کننده
وبه خوبی تموم میشه
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
رفتم بابا دکتر گفت اینا همه عادیه اینک زود عصبی شی یاهررر چیزی تو بارداری عادیه انشالله باردار شی میفهمی چی مگم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
چون بچه رشد میکنه خب رحم باز میشه دیگه درد داره
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
دیروزم بکوب راه رفتم فک کنم 6ساعت
0
1400/02/12
سوال کننده
آخه منم بارداربودم این علائمها رو نداشتم برای اون گفتم بری دکتر
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
ن دارم من درد سینه درد پا کمر زیر دل آخه من بعد 9سالم باردار شدم
0
1400/02/12
سوال کننده
ان شاءالله که سلامت به دنیا بیاد عزیزم .
عزیزجان از بابت کمک هات وراهنمایی هات دستت دردنکنه .
ان شاءالله که مشکلات شماهم به زودی زود تموم میشه.
فعلا عزیزم
عزیزجان از بابت کمک هات وراهنمایی هات دستت دردنکنه .
ان شاءالله که مشکلات شماهم به زودی زود تموم میشه.
فعلا عزیزم
0
1400/02/12
سمیررررررراااااا sh
خواهش میکنم امیدوارم توام هر چ زودتر بار داری و الآنم باردار بوده باشی
0
1400/02/13
پزشک اوما
سلام آیا تیتر بتا دادید ؟ بی بی چک مثبت به تنهایی قابل قبول نیست
0
1400/02/13
سوال کننده
سلام نه ندادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




