Ooma
پرسش (1400/02/12):

چرا من با بیبی چک مثبت ماه پیش که تو اموما گذاشتم دوباره شدم

سوالمو بالا پرسیدم

چی دوباره شدی
حتما پریود شدی آره
باید قردا یا ۱۵ میشدم ولی امروز شدم
نمیدونم والا
یعنی ماه پیش بی بی مثبت داشتی
ولی این ماه پری شدی
آره تواوما گذاشتم بچه ها همه گفتند مثبته
ای خدا 😢
بی بی تو داری عکسشو
بعد چند مین مثبت شد
ماه قبل دیگه بی بی زدی دیگه پری نشدی ولی این ماه شدی
ماه قبل هم‌چهارمین روز پریود بود مثبت شد بیبیم
الان میفرستم
این بود بیبیم
این بود بیبیم
بچها هرکاری میکنم سوالم ارسال نمیشه خیلی نگرانم😭😭😭😔😔😔😔 تورخدا بگین سونو داپلر واسه چیه
من نمیدونم
سلام عزیزم.. ینی شما نرفتی آزمایش بتا بدی؟ فقط به حرف بچه های اوما اعتماد کردی؟؟؟
ده دقیقه که گذشت خط اولش افتاد بعد نیم ساعت خط دیگش افتاد یکی از بچه ها گفت برای منم همین دقیقه طول کشید مثبت شد .
تورخدا اگه کسی میدونه بگه دارم خون گریه میکنم
نه آزمایش ندادم .
چون هنوز مطمئن نبودم نرفتم .
عزیزم تو سرچ اوما بزن سونو داپلر ..شاید مطلبی اومد به دردت خورد
عفونت ادراری ربطی به سونو داپلر داره.. ینی بچه عفونت داره😭😭😭
من رفتم داپلر ،،خاهرمم رفته
برا بررسی وضعیت جنینع
از همچیش
آخه از بچه ها پرسیدم خط تبخیر نیست همه گفتند خط تبخیر نیست گفتند خط تبخیر سیاه میشه و.....
😐
کاش حداقل دو سه بار بی بی میزدی.. الان خونریزیت زیاده؟
ینی بررسی بیشتری لازمه ، سونو اخری ک میری فقد وزن بچه و یکی دوتا فاکتور دگس ، ولی داپلر مث انومالی اسکن هس
همچی روچک میکنن من جایی ک رفتم کف دست وپا و حتی بینیشم نشونم داد
میرم دستشویی میشینم بعد از ادرارم میاد ولی زیاد زیاد نیست تازه رفتم دستشویی فقط متوسط بود اصلا لخته هم نبود
عزیزم خوب بی بی چک بزن یا برو آزمایش بده
هماتوم بارداری نیست ؟یا خونریزی؟
صبح میرم از بهداشت میخرم
شما تا آزمایش ندی هیچی مشخص نمیشه
باشه .
حتی دوسه روز قبل هم سوزش سردال داشتم دیگه مطمئن شدم باردارم .
واینکه جمعه هم چای زعفران و باجای سیاه قاطی کردم خوردیم.
یعنی ممکنه از این باشه
فعلا احتیاط کن چیزای قاعده آور نخور تا آزمایش بدی .. انشالله که بارداری
یعنی ممکنه؟اصلا کسی بوده که اینجور باشه؟
سونو داپلر خونرسانی ب جنین رو بررسی میکنه خیلیا انجام میدن چرا نگرانی
خب شما ک فک میکردی بارداری برا چی چای زعفرون خوردی؟😐
عزیزم من باردارم وحتی لخته هم دفع میکنم🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ولی لخته های کوچیککککک
وقهویی
بی عقلی کردم
جدی؟
سلام این مارک کاذب داره 😐
من دوتا از همین مارک زدم مثبت کامل بود دوتاشم فورا مثبت شد اما نبودم
عزیزم این کلا خرابه
این مارک کاذب خیلی خیلی داره
سلام سمیرا خانوم‌
شما از هفته چند خونریزی داری ؟؟
عزیزم چرا روزه ی شک دار میگیری....؟
بعد خدا خیر بده تورو کسی که احتمال میده بارداره کیره زعفرون مصرف‌میکنه🙄
عجب دلی داشتی نرفتی آزمایش
شایدم الان داری به مشکل بر میخوری و واقعا بارداری
سوزش سر دل برا هفته های پایین نیست اصلا
ولی بنظرم برو دکتر تا راه چاره ای بذاره جلو پات



بعد از نیم ساعت چک بی بی حوابش مشکوک میشه
چجوری فقط ۱ دونه زدی؟
من با اینکه سراپا پر از علائم بودم ۸ تا چک بی بی زدم
حتی بعد از آزمایش تست خونمم چک بی بی میزدم



حرف خانومای اوما نشه برات سند ، همینا به چک بی بی مثبت من میگفتن منفی🤨 تو چقدر ساده ای عزیزم😱
بنظرم امروز حتما برو دکتر
نه عزیزم منم ۲بار تاحالا دادم برای اینکه بررسی کنن خونرسانی به جنین خوبه نسبت قد و وزن و دوره شکمش و سرش خوب باشه چیزی نیست که نگران باشی شاید کوچولوت یکمی ریزه میزه بوده اینو برات نوشتن ولی اصلا نگرانی نداره تغذیتو خوب کن همه چی اوکیه👍
اون کاذب بوده
عفونت ادرار چه ربطی به بچه داره؟؟
یعنی تو این یه ماه ازمایش نرفتی اصلا؟؟؟
عزیزم اول یه آزمایش بتا بده ازهمه چی مطمین تره ولی مادرم میگه سر من که باردار بود تاسه ماه و خواهرم تا چهار ماه پری میشد به خاطرهمین دیر فهمیده بارداره مادر شوهرمم میگفت اونم تا سه ماه پری میشد
من بی بی چک زدم مثبت شدآزمایش هم دادم ولی ماه بعد پریود شدم ک منجر ب سقط شد

نگران نباش
وااا چرا سونو دالپر چیز خاصی نیست منم دادم جریان خون و بند ناف اینا رو چک میکنن برای اطمینان از خون رسانی به جنین و اینکه بند ناف دور گردن نباشه
این مارک کلا مارک بدرد نخوریه الکی هاله میندازه
چقدر دل گنده ای😐پاشو همین الان برو آز شاید اصلا حامله نباشی، نمیدونی اصلا بارداری یا نه میگی از هماتوم باشه😐
اینمثبت نیست منم همچین بی بی چکیداشتم اما بتادادم منفی بود
مگه نمیدونی چای زعفران باعث سقط میشه
عزیزم .
منم سر دخترم دوبار پریود شدم
چرا عزیزم میدونم‌
اینجا که ما زندگی میکنیم آزمایشگاه تداره چیزی که در دسترس همین بهداشت
نه راهم دوره
عزیزم الآنم کیت زدی ببینی
نه عزیزم
ی کیت با مارک روژین این مارکاک گرفتین کاذب فراوان داره من باردار بودم‌نشون نداد اما هم روژین گرفتم هاله داد
بگیر بزن
راهم تا شهر دوره به خاطر همین هنوز نرفتم
مارکش ویرو بود
آها شما ک راهتون دوره چنتا چنتا بخرین این روژین میگم خیلی دقتش بالای و قیمت کلا 2500
اره هگدیدم فهمیدم اونه
لکت اندازه چقد بود هنوزم لک بینی داری
اصلا آزمایش دادی ک بارداری
اره باید چندتا بخرم
راهم‌تا آزمایشگاه دوره
ولی میترسم که بارداربوده باسم وسقط بشه خدای نکرده
خب ببین کارتو‌مطمعن کن دیگ شما ک نزدیک دو ساله منتظری
چقد بود خون ریزی لانه گزینی در حد جون قطره ای و فقط دستمال کاغذی رو می‌تونه لک‌دار کنه اون میگن لانه گزینی مال شمام همین قد بوده
ماخونمون یکی از شهرستان های کرج تازه اونم تو روستاش .
برای آزمایش و سونو باید برم کرج از اینجا تا خود کرج تقریبا یک ساعت ونیم دوساعت راهه
نه .
آخی چقدم‌دور شوهرتون کرج کار نمکنه
پس چقد بود
نه اونم تو یکی دیگه از روستاهای همینجایت
وسیله ندارین
چرا عزیزم وسیله داریم
خب باشوهرت برو از مایشی بده کارتو یه سره کن خواستیم مارک روژین بگیر
ولی اگ‌خون ریزید زیادن امکان داره کاذب بوده باهش
هنوزم دارین
آره
وقت پریودتون هس ک لکه دیدین
به خدا بعضی از این مارک های بیبی چک یا بعضی از آدما .
آدمو خوشحال میکنند ویکی مثل منکه ماه بعدش میشه همش استرس واینجور چیزا میگیره
باید ۱۵ میشدم
اره دیگ بی بی اینجوریه
خب پ بنظر من کاذب بوده
جون نزدیک پریودیتونم هس
خداکنه کاذب بوده باشه
سینه درد یا علایم حاملگی داری
چرا دوس نداری
آها واس سقط و خون ریزی میگی کاذب بوده باشه
من وشوهرم عاشق بچه ایم .
حداقل دیگه استرس سقط ندارم از این لحاظ میگم
نه عزیزم فعلا ندارم .
الهی امیدوارم خدا بهتون بچه بچه خوشگل بده ولی اگر کاذب بود کیتای تخمک داری بگیر از اونا استفاده کن من و خیلیا با اونا بار دار شدن
پس نگران نباش کاذب بودع
ان شاءالله
حالتو میفهمم خیلیا میان امیدواری میدن و اینک همین کیتا ادمو سر در گم میکنم بنظرم هم کیتا مثبت شد باید می‌رفتی از حالا نرفتی اما اگ‌دیدی درد خیلی خیلی زیادی داری حتمااا برو
ان شاءالله خدا به حق حضرت علی به همه ی چشم انتظارا بچه بده .
به منم اگه خودش صلاح میدونه ی دوقلو دختر وپسر بهم بده ان شاء الله
باشه دستت دردنکنه .
انشالله ی بچه خوشگل میاد تو بغلت هی خدا من خودم مخاس بندازم بخدا شماها رو میبینم میگم خدایا ب اونیم ک مخاد نمیدی ب اونی ک‌نمخاد میدی هرچند من مخاستم اما دوستم خودش بچه ای ک قلب داشتم انداخت
وای خیلی گناه داره که ی بچه قلب دارسقط کنه
الهی دوقولو هم مخای سخته برامنم خیلی دعا کن من مشکلاتمو بشنوی از مشکلات خودت یادت میرع
خودم بیشعورمم مخاس اینکارو کنم
ان شاءالله که مشکلاتتون به خوبی حل بشه
چرا ؟ نکنی این کارو خیلی گناه داره
بخدا شوهر من رفت از زن سابقش خاستگاریم کرد با اینکه بچشونم من نگه میدارم بچش رو ب 6سالع تو خونه جیش می‌کنه منم باردارم شبا تا صبح از بوی جیش فقط سپند دود میکنم
عزیزم خدا بهد صبر بده .
جرا این موضوع رو با خانوادت مطرح نکردی؟
چطور ب ی مردی ک یبار رفته اعتماد کنم هرچند گفت گو خوردم اما بدرد من نمخوذه الان بچشو جیش کرد هم‌لباساش عوض کردم باز تو‌اونا جیش کرد منم گفتم تا باباش بیاد تکلیف روشن کنه
ندارم
خودممو خودم
خدا رحمتشون کنه.
برام دعا کن لطفاااا
ان شاءالله که حاجت روابشی
ممنون رفتگان شمارو هم رحمن کنه
یعنی دایی عمو خاله هیچ کس نداری
انشالله با دعاهای مشا
اونا نبودشون با بودنشون فرقی ندارن بنظرت بگم چیکار میکنن میگن بنا ربطی نداره
مرسی ان شاءالله ه حق این شب های عزیز عاقبت بخیر بشی
مرسی انشالله منم حرم دعات میکنم
دایی آدم یا عموی آدم باغیرت میشه
مرسی عزیزم ..حتما برام دعا کن .
ن اینا فقط زندگی خودشون همین
عجب .
خونتون مشهده؟
اره بخدا حالم از این خونه بهم نخوره همش نجسه
دلم نمیاد غذا بخورم حتی
ای بابا .
پس ببخشید با این شرایط میخای بچرو کجای دلت بزاری؟
وای خدا نمیدونی چقدر عصبیم
قرص اینا مصرف میکنی
واس همون مخاس بندازم اما بندازمم عذاب وجدانم نمیزاره قلب داره
منظورم قرص اعصاب
ن چ قرصی
ن این امرو 4بار جیش کرده تو خونه 50متری همه جا نجسه واس این عثبیم
من خودم دیدم کسایی رو که با بچه مشکلاتشون حل شده و با بچه مشکلاتشون بیشتر شده وطلاق گرفتند .
حالا خودت فک کن .یا حتی از مشاوره کمک بگیر
آدم حامله ام حساس تر میشه دیگ منک دیگه از جام نمیشم حتی آرام درس نمیکنم برن گمشن
بده شوهرت بشوره
اره اما شوهرم میگه هر تهدید بخای میدم منم حق طلاق و ی دستور پاشو خاستم و 114سکه و حضانت کامل این بچه با تمامی خرج مخارج و حتی گفتم حق دیدنم نداره
میدم اون دیگه اما بزرگه جیشش اینقدر بود میده اندازه ی دریا جیش میکنه
الان شوهرت این تعهد رو بهت داده
شبا درارو‌ می‌بندیم من حس میکنم تو دسشویی خابیدم
بهش یاد بدید بره دستشویی
از کاری ک کرده مث سگ‌پشیمونه خیلیم منو مخاد هرچی بخام فراهمه
یاد داره نمیره
قبلاً می‌رفت حالا نع
بخدا موهام سفید شده
ب دیگه پی
س ببین دوستت داره .
بچه ی زنشم ببره بهش بده
ژنه کثافت نمخاد
میگه نمخامش
ببره بده اونجایی که بچه هارو نگه میدارند
خودم صحبت کردم مگه نمخام
بچه ای ک پدر داره قبول نمیکنن و خودشم میگه من نمیتونم این کارو کنم
نمیدونم دیگه چی بگم
ولی شاید این بچه بزرگ شه براتونوافتخارآفرین شه
این بچه به نظر من داره حسودی هاشو از الان نشون میده دیگه حواست رو جمع کن
ن نمیشه آقا افتخارم نمخام جیش کردناشم نمخام
کلش پر از شپش جیشبی ادب منو میزنع امرو پرید رو شکمم
آخه من همه چی بهش میدم خودم نمخورم‌نمیپوشم اول واس این میخرم
نمیدونم دیگه برای همین میگم از مشاوره کمک بگیر .
هم خودت هم شوهرت .
رفتیم بابا اما این دختررر فقط کار خودشو می‌کنه آخه منم باردارم بقران ب بوها حساس تر زودتر عصبی میشم
باید منم درک کنم امرو اینقدی درد دارم ک نگو گفتم هر بلایی سر بچم بیاد مقصرش شماین
ان شاءالله که مشکلاتتون به زودی برطرف بشه
دعا کن تو قرآن برام دعا کنین کم آوردم فقط گریه مبکنم
تو که خودت دکتر نیازی که
ان‌شاءالله که مشکلاتتون به خوبی میگذره .
وبه خوبی تموم میشه
رفتم بابا دکتر گفت اینا همه عادیه اینک زود عصبی شی یاهررر چیزی تو بارداری عادیه انشالله باردار شی میفهمی چی مگم
چون بچه رشد می‌کنه خب رحم باز میشه دیگه درد داره
دیروزم بکوب راه رفتم فک کنم 6ساعت
آخه منم بارداربودم این علائم‌ها رو نداشتم برای اون گفتم بری دکتر
ن دارم من درد سینه درد پا کمر زیر دل آخه من بعد 9سالم باردار شدم
ان شاءالله که سلامت به دنیا بیاد عزیزم .
عزیزجان از بابت کمک هات وراهنمایی هات دستت دردنکنه .
ان شاءالله که مشکلات شماهم به زودی زود تموم میشه.
فعلا عزیزم
خواهش میکنم امیدوارم توام هر چ زودتر بار داری و الآنم باردار بوده باشی
سلام آیا تیتر بتا دادید ؟ بی بی چک مثبت به تنهایی قابل قبول نیست
سلام نه ندادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه