جنسیت جنین از روی عکس سونوگرافی ان تی
سلام خانما بیاین ببینین میتونین تشخیص بدین جنسیت بچه من چیه عکس سونو ان تی رو الان براتون میفرستم
یبوست نوزاد۳۵روزه از دیشب طبیعیه🤔.....
سلام🤗
دخترم از دیشب مدفوع نکرده چی بش بدم خوب بشه.هم شیر خودم و میخوره هم شیر خشک
تغذیه در دوران بارداری
سلام من هفته ی هفتم هستم. یکی بهم گفت الان باید کندر بخوری. میخواستم ببینم چه رمانی فرصت مناسب هست؟
جواب آزمایش غربال دوم
سلام وقت بخیر
جواب آزمایش غربال دومم اومده خوبه یا چیزی برای نگرانی وجود داره؟؟؟
تفسیر سونوی سی هفته من
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
میشه لطفاً سونوی من رو تفسیر کنید.. خصوصاً اون جمله آخر میخوام بدونم یعنی چی؟
پا درد در بارداری
سلام من خیلی پاهام درد میکنه. زانوهام و رون ها. طوری که میخوام این پهلو به اون پهلو شم رون ها و واژن تیر میکشه. میخوام راه برم از زانو درد میمیرم. خیلی سختمه. چیکار کنم؟ قرص کلسیم و منیزیوم هم دارم استفاده میکنم. کیسه آبگرم میذارم. روغن میمالم. شیر و ماست میخورم ولی تاثیری نداره. لطفا یک مکمل کلسیم خارجی خیلی خوب هم معرفی کنید. کلسی پاور میخورم از هفته 13 اما تاثیری نداشته روی پا دردم
قطره استامینافن بعد از واکسن دو ماهگی
به دخترم الان قطره دادم تلخ بود هر چی خورد بالا آورر
باید دوباره بهش بدم؟
تفسیر جواب آزمایش من
سلام پزشک اوما و دوستان اومایی.آزمایش من و میبینید بگید مشکلی داره یانه.اگه آره چه دارویی باید استفاده کنم؟
درد وتیر کشیدن ناحیه پایبن شکم فک کنم تخمدانه حین پریود
خانما من امروز متاسفانه پریود شدم درد چندان ندارم ففط گهگاهییی درد تیز تو سمت راست زیر شکمم دارم این طبیعیههه؟؟؟ حدود ۴-۵ماه پیش سونو واڗینال دادم اکی بود تقریبا الان چه کنم؟؟؟😭😭😭
آزمایش اسپرم برای اقدام ب بارداری
سلام بچه ها کسی میتونه آزمایش اسپرم همسرم رو بخونه ممنون میشم
آیا در ماه پنجم درد کشاله رانکه به سمت و ناحیه تناسلی نزدیک است طبیعی است
سلام خدمت دکتر اوما آیا درد کشاله را ن شدید که نزدیک ناحیه تناسلی است در ماه پنجم طبیعی است
تزریق آمپول hcg واقدام برای بارداری
سلام خانومای عزیز
من آمپول hcgتزریق کردم گفتن که ۳۶ساعت بعد تخمک آزاد میشه
من دقیق ۳۵ساعت بعد تا یک ساعت بعد به شدت درد تخمدان گرفتم و همون یکساعت بود سوالم اینه که نشونه آزاد شدن تخمک بوده؟
سونوگرافی برای فولیکول و اچ ام جی
سلام.وقتتون بخیر.بچه ها من شنبه رفتم برای سونو واژینال اچ ام جی هم استفاده میکردم،ولی فولیکول دیده نشد من هر چی به دکتر گفتم دلیلش چیه،به من کمک کنید تا کی باید از این قرصها و آمپولها باید استفاده کرد برگشت گفت دو روز دیگه هم برای سونو خواستی بیا خواستی نیا!!!منم واقعیت امروز نرفتم خوب من برلی درمان میرم هر دفعه بابت ویزیت و یونو و دارو هزینه ها بدی ولی اصلا هیچ راهنمایی نمیکنه بنظرتون چکار کنم؟
خانماعزیز میشه هرکی اطلاع داره جواب بده ممنون میشم
سلام به همه
من چندروزپیش دردپریودی داشتم استراحت کردم خوب شدم
الانم داره دردمیکنه میشه شیاف استفاده کنم
یااینکه سرخوداینکارونکنم
خطرناکه؟؟؟
واینکه من دیروزواکسن کزاز زدم ووقت دکترم هفته بعدهستش؟؟؟
چیکارکنم نگرانم شنبه سونو دادم همه چی خوب بود
دردهای منظم زایمان چقدر طول میکشه
سلام. من از دیشب دردهای منظمی دارم که حالت پریودی میگیره و ول میکنه در طول یک ساعت سه یا چهار بار هر بار به مدت سی ثانیه میگیره و تا الان هم ادامه داره ممکنه نشانه ی زایمان باشه. دکترم هم چهار شنبه هستش لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.
دل درد و نفخ نوزاد
سلام
واسه دل درد و بیقراری نوزاد چی خوبه؟
دکترش گفت تا قبل از ۱۵ روزگی هیچ دارویی ندین، ولی دخترم شبا خیلی بیقراره و گریه میکنه، انگاری نفخ و دل درد داره
شیرم هم کمه سیر نمیشه، خودم شیرخشک گرفتم بهش یک در میان میدم
سلام بچهاااااجونی بیاین بازمن باسوالام اومدم😁
مادرشوهرم حس میکردتوسینه چپش یه غده ای هست ورفت سونوگرافی وفهمیدکه بایدعمل بشه الان یکشنبه وقت عمل داره امابه مانمیگه خطرناکه یانه بنظرتون خطرناکه یاغده چربیه؟؟؟
گریه کردن و رها کردن سینه توسط نوزاد
سلام خانم دکتر ودوستان عزیز. من شاید نزدیک یکماه هس ک ب این مشکل دچار شدم ک نی نی یهو سینمو ول میکنه وگریه میکنه وشیر نمیخوره. مخصوصا شبا از اول شب ب بعد خیلی بدتره. مخصوصا نشسته یعنی باید ایستاده کلا شیر بدم. اون موقع چون علایم رفلاکس رو داشت گفتن از رفلاکسه بردم دکتر دارو داد هنوزم در حال استفاده هس امپرازول وپدی لاکتم ک از همون موقع یکماه شده استفاده میکنه. ولی خسته شدم از این وضعیت. نمیدونم شیرم کمه اینکارو میکنه یا دلیل دیگه. ضمنا شیر کمکی هم میدم.با شیشه شیر مشکلی نداره. دیگه هر وقت سینه رو ول نیکنه و گریه شیرخشک میدم . کلا کم شیر خشک میدم دو الی ۳ وعده ۶۰ میلی. ولی مثلا دیشب مجبور سدم چند وعده بدم. من سینم کلا از اول اونطوری نبود ک شیر سرازیر بشه ولی رگ میشه اکثر اوقات ولی بعضی وقتا ک نمیخوره میبینم شیرم دارم وقتی فشار میدم ولی بعضی وقتا هم ندارم. کلا اصلا مک نمیزنه ک حالا بیاد. ولی در طول روز مثلا تا یکساعتم شده ک مک میزنه. ضمنا مدفوعشم خوبه و از اول چندین بار در روز بوده. همشم ترسم اینه شاید گرسنه اس و سینم شیر نداره
چسبندگی لابیای نوزاد چیه؟
سلام دکتر عزیز و خانمای گل
منظور از چسبندگی لابیای نوزاد چیه؟ لابیای کوچک بهم میچسبن یا جور دیگه ست؟
افت عدد بتا و لک بینی
سلام عزیزان من پریودی نامنظم داشتم و این ماه بعد یکسال ناباروری آزمایشم و بی بی مثبت شد ۹۹/۱۰/۳۰آخرین پریودم تیتر بتا روز۱۲/۱۰برابر با۲۵۶و روز۱۲/۱۳برابر با۱۲۶۴بود روز۱۶لک بینی قهوه ای داشتم با درد کمر شدید و درد شکم دکتر برام سونو واژینال نوشت وتیتر مجدد بتا ک تو سونو ساک حاملگی رویت شد ولی درکمال ناباوری مقدار تیتر بتام شده۴۵۹ممکنه آزمایش اشتباه باشه یا واقعا داره ب سقط ختم میشه دکترم گفته شبی یه شیاف پروژسترون۴۰۰بزنم و بعد ی هفته دوباره بتا بدم و علتش رشد کمه جنینه ولی امروز اصلا درد نداشتم و لک بینی کمتر شده ب نظرتون سقط میشه ؟؟خیلی ناراحتم نمیخوام از دستش بدم




