Ooma

هرکس درموردگوشی های ویتنامی اطلاعی داره لطفابیاد

سلام بچهااشماتاحالاگوشی ویتنامی خریدین؟راضی بودین؟یااگه کسی شوهرش گوشی فروشی داره میشه ازش بپرسیدببینیدخوبه بخریم یانه😊

8 پاسخ 493 بازدید


میشه سونو زیر رو تفسیر کنید

حجم آب و و بقیه چیزار و میشه ببینیددر کل سونوش نرماله؟

10 پاسخ 432 بازدید


هما توم در بارداری چیه

سلام .
دوستان عزیزم .
من سه روز پیش باید پریود میشدم ونشدم ولی لکه دیدم نت زده بود لانه گزینی حالا دیشب چند دقیقه به شکم خوابیدم واز نصفه شب با ادارم خونریزی دارم نت زده هماتوم بارداری میخاستم نظرشمارو بدونم واینکه دیشب پنج دقیقه ای به شدت معدم درد میکرد .

62 پاسخ 625 بازدید


آنوکساپارین بعد زایمان

سلام من تو بارداری امپول میزدم بعد زایمان هم تا یک ماه و نیم گفته بزنم دکترم
علتش کسی میدونه چیه ؟ و اینکه دیشب نزدم الان نوبت بعدیم رو چیکار کنم ؟ شب بزنم ؟ یا الان بزنم شب هم دوباره نوبت بعدیمو بزنم ؟
کلا از وقتی نی نیم اومده دیگه سروقت نمیزنم ممکنه مشکل خاصی پیش بیاد ؟ هی یادمون میره هی یا دستم بند پسرمه ساعتاش جابجا میشه. ولی دیشب اولین بار بود کلا نزدم ، الان چیکار کنم نوبت گذشته رو ؟

23 پاسخ 1,259 بازدید


اگه امکانش هست لطفا زودتر جوابمو بدید ممنون میشم

سلام خانما و دکتر اوما اگه امکانش هست لزفا زودتر جوابمو بدید ، پشر من دوماهشه خس خس سینه داره بینیش کیپ میشه و شبام خاب نداره ،رفلاکسم داره ،بردم دکتر بهش شربت هیدروکسی زین شبی ۱۰ قطره نوشته ،یجا خوندم که خطرناکه نباید زیر ۶ ماه به نوزاد داد البته چن روزیه میدم بهش شبا میخابه ، الان موندم بدم بهش باز یا نه ، خطرناک نباشه یوقت ؟ کسی بوده که شربت هیدروکسی زین به نوزادش داده باشه

7 پاسخ 647 بازدید


لوپوس و مشکل پروتیئن cوsوکم کاری تیروئید

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان.من ماه پیش سقط داشتم و اصلا نمیدونم کی پریود بعدیم قراره باشه.تو این مدت چون فهمیدم مشکلات خونی و خودایمنی دارم رفتم روماتولوژی و اون دوباره یه عالمه ازمایش نوشت ک تا ده روز دیگه هم جوابش مشخص نمیشه.و ب من گفت پیشگیری داشته باشم.منی ک پنج ساله بچه دار نمیشدم و میخواستم برم ivfالان دوباره حس میکنم این ماهم باردار شدم.فقط یه بار رابطه داشتم و امشب رفتم ازمایش دادم الان چی میشه این یکی هم میافته یا چون خودایمنیم تحت کنترل نیس بمونه هم ناقص میشه کسی خود ایمنی داشته ؟من تا ده روز دیگه هم عمرا دکتر تا نتیجه آزمایشاتمو نبینه برام چیزی تجویز کنه من میترسم ب ده روز نرسه بازم سقط بشه.الان من باید چیکار کنم ک شانس موندنش زیاد بشه و تجربه وحشتناکم تکرار نشه😭

32 پاسخ 710 بازدید


دیکه خسته ام خسته خسته😰😰😰😰

دوس دارم ازین خونه برم دیگه
از شوهرم خستم.
از کار کردن خسته ام
از بچه داری
از دست تنها بودن
اصلا کمکم نمیده
همش سرش تو گوشیشه
میگه من خستم .من الان از سرکار اومدم

هیچی نکرده ها
الکی همش سر میکنه تو گوشی
میگم اینکارو بکن میگه من؟؟ بلدنیستم.خودت بکن
میگم اونکار... میگه خودت بکن
من چطور
بخدا دوس دارم بمیرم
اصن دیگه زندگی گوه شده
چه ارزشی داره این زندگی

عین خر میاد میشینه سر سفره
میخوره
میره
میگم کمک کن جمعکنم سفره رو
میگه نمیتونم
خوابم میاد
میره کپه مرگشو میذاره
البته قبلش باید گوشی رو هم چک کنه

170 پاسخ 6,763 بازدید


غربالگری رو انگار مشکل داره😔

سلام.
وقت بخیر.
نتیجه غربالگری اول و دوم رو میفرستم خدمتتون.
دکترم پیشنهاد آزمایش سل فری رو داده 😔
nt هم دقیقا ۱ بود

4 پاسخ 794 بازدید


سلام پزشک محترم و مامانایی که فقط شیرخودشونو میدن ،یه سوال داشتم

پسرم ۴ماهشه ،فقط شیرخودمو میخوره
از جمعه شب شکمش کار نکرده
یعنی مدفوع اصلا نداشته ، البته ادرار داره
ولی
شکمش خیلی صدا میده
اما نه زور میزنه ،نه هیچ بویی میده ،
مشکلی داره ؟باید ببرمش دکتر؟؟
تا چند روز کار نکرد مشکل نداره؟

12 پاسخ 439 بازدید


جواب سونوگرافی فولیکول غالب

سلام لطفا راهنماییم کنین
جواب سونوگرافی من در روز ۱۳ سیکلم این بود:
ابعادطبیعی رحم ۸۰*۳۰
ضخامت اندومتر ۵.۵
• یک توده اکوژن حاوی پدیکل عروقی از خلف با ابعاذ تقریبی 5*9 mm در قسمت فوقانی کاویته آندومتر دیده شده که مطرح کننده پولیت است.
نمای آندومتر ۵ لایه مشخص:
تخمدان چپ: ۲ فولیکول ۲۵ و ۲۷ میلی متر
تخمدان راست: فولیکول با قطر ۱۰ و ۱۱ و ۱۰ میلی متر.
توده و کیست و مایع آزاد لگن مشاهده نشد.

در ضمن ماه پیش پولیت نبود و تخمدان راستم۲ تا فولیکول با ابعاد ۲۱ و ۲۷ داشت که روز موعدم آزمایش بتا دادم که ۲۲۴ اینا بود حدودا و ۲ روز بعدش پریود شدم. که دکتر گفت نوای سقط حساب میاد اما چون زود رفتی متوجه شدیکه خیلیها متوجه نمیشن و پریود حساب میکنن که متظورش این بود که مهم نبود.
دو ماه قبل تر آمپول گناتروپین زدم اما این ماه دکتر گفت نیاز نیست و فقط لتروزول و روز ۱۵ پریودی هم مدروکسی پروژسترون باید بخورم.
ضمنا تروئیید کم کار دارم و لوتیروکسین ۱۰۰ میکرو بحز پنجشنبه و جمعه استفاده میکنم حدود ۳ ماهی میشه و جواب آزمایشهام با خوردن قرص طبیعیه.

37 پاسخ 841 بازدید


کم ادرار کردن نوزاد ۲ ماهه

سلام خانما پسرم الان دو روزه خیلی کم ادرار میکنه . قبل این پوشکش خیلی سنگین میشد الان دو روزه اصلا اینجور نیس مثل قبل هر دو ساعت پنج تا ده دقیقه شیر مبخوره . شبا هم یبار شیر میخوره از ۱۲ یا یک میخوابه تا پنج شش صبح . طبیعیه این ادرار نکردنش خیلی نگرانم کرده

18 پاسخ 557 بازدید


مصرف جگر گاو در هفته ی دوازدهم

با سلام من هفته ی دوازدهم هستم ندانسته دیروز 2وعده نهار و شام به مقدار زیاد جگر کبابی گاو خوردم امروز پایین شکمم درد دارد چکار کنم؟ خیلی نگرانم

20 پاسخ 637 بازدید


خانومای مشهد بیان ی راهنمایی بکنید لطفا

سلام من واسه سونو ان تی میخام پیش دکتر مرادی ولی واسه ازمایشش نمیدونم کجا خوبه بنطرتون کجا برم بهتره؟
مرسی از راهنماییتون 🥰
طرف قرداد بیمه اسیا هم باشه ک عالیه البته نبودم عیبی نداره

19 پاسخ 335 بازدید


آزمایش قند بارداری بعد دوهفته تکرار

سلام به همگی .من آزمایش قند ۳مرحله ای اول دادم لب مرض بود امروز بعد دوهفته رفتم دوباره آزمایش دادم لطف میکنید ببینید بنظرتون اوکیه؟

17 پاسخ 542 بازدید


عدد بتا بعداز ۳روز تاخیر ؟

ازمایشمو میذارم بهم بگین چطوره

57 پاسخ 1,190 بازدید


سونو تشکیل قلب کی برم

سلام بچه ها من شنبه بیست و سوم نوبت دکتر دارم برای سونوی قلب ، از زمان اقدامم تا شنبه که برم دکتر ۳۲ روز میگذره ، اما سن بارداریم شنبه میشه شش هفته و شش روز ، میخوام بدونم قلب تشکیل شده؟؟
نرم یهو بگه نشده استرس بگیرم آخه بعدشم تعطیلاته🤦🏻‍♀️

50 پاسخ 730 بازدید


تشخیص جنسیت از روی سونوی NT

سلام دوستان اومایی مهربون من سونوNT رفتم راستش فقط برام سلامت نی نی م مهم بود فقط دکترسونوگرافی که گفت سونوی غربالگری اولت خوبه خیلی خوشحال شدم و درباره جنسیت دیگه سوالی نپرسیدم، الان چندروزه کنجکاو شدم، بنظرتون جنسیتش مشخصه؟!

133 پاسخ 11,934 بازدید


سوال درباره شیر کمکی

خانوما کسی تجربه استفاده از این شیر و داره؟

4 پاسخ 731 بازدید


علت تیر کشیدن هر چند دقیقه پهلو ی چپ ۱۰ روز بعد زایمان؟

سلام خانم دکتر
۱۰ روز از سزارینم میگذره و امروز از یکساعت پیش هر چند دقیقه توی پهلوی چپم تیر میکشه، خطرناکه نیاز به پیگیری هست یا خیر؟ از عفونت داخلی میترسم عفونت میتونه باشه؟

6 پاسخ 419 بازدید


خانمای اقدامی یه سوال

سلام
وقتتون بخیر
بچه ها میخواستم بدونم مواد غذایی با طبع گرم و کلا غذاهایی ک تو دوران بارداری ممنوعه تو دوران اقدام هم نباید خورده شه؟؟؟
پس چجوریه ک میگن تو دوران اقدام گرمی بخور 🙄🙄

35 پاسخ 571 بازدید