سلام دکتر اوما و دوستان عزیز
من دو ماه اقدامم، از وقتی که داریم اقدام میکنیم دردهای ملایم و خفیف تخمدانها و رحم رو دارم، هر از گاهی یا تخمدان راست یا چپم تیر میکشه یا رحمم همینطور، میخواستم ببینم طبیعیه یا نه؟ چونکه من دو سال پیش عمل لاپاراتومی کیست تخمدان داشتم میترسم مجدد کیست داشته باشم، ناگفته نماند هر ۶ماه سونو میدم و همه چی نرماله
اینم بگم همیشه بدون لکه و خیلی سریع پریود میشدم با خون غلیظ و تیره (با لخته) اما این ماه درد پریودیم خیلی کم بود و دو روز اول و اخر لک داشتم و ۳ روز وسط خونریزی داشتم که اونم شفاف و معمولی بود. ممنون میشم نظرتونو بگین.مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



457
1400/02/12



