Ooma

بچه ها فندق اوردم براتون

دوستان این تایپینگ رو برای دوستانی که یه کم خسته و ناامید میشن واسترس اونها غافل از قدرت خدا میکنه
دیشب خواهرم زایمان کرد
طبق اخرین تاریخ پریود که ۲۶خرداد بود
دیشب در ۳۸هفته و۱روز زایمان کرد
دلیل زایمان هم کم شدن شدید آب دور بچه بود
امپول فشار زدن ۷ساعت بعد دنیا اومو
البته آمپول زایمان بدون درد رو هم درخواست دادیم براش که راحت تر زایمان کنه
این هم عکسش
هردو باهم فردای زایمان‌مرخص شدن
شکر خدا
خواستم بهتون امید بدم که نگران نباشین وهمه چی روبه خدا بسپارین

61 پاسخ 1,079 بازدید


سوراخ بودن دیواره واژن بعد از زایمان

سلام دوستان عزیز پزشک اوما من الان نزدیک ۲ماهه از زایمانم میگذره تو آینه متوجه شدم دیواره واژنم سوارخه همسرمم که نگاه کرد گفت اره سوراخه بعداز هر نزدیکی زخم میشه به نظرتون خودش خوب میشه یا باید برم بخیه کنه؟

79 پاسخ 1,052 بازدید


خانمای گلی ک‌تخصص دارن بیاین بگین

سلام به همگی ممنون میشم جنسیت رو بگین انتی 11هفته و 5 روز

20 پاسخ 766 بازدید


لک و لخته قهوه ای نشونه سقت جنین هست ؟؟

سلام
من ۲روز پیش یهویی خونریزی گرفتم شدتش اول زیادتر بود بعد ۵دیقه قطره ای شد،رفتم دکتر سنو دادم،سنو مشکلی نداشت
از قبل شیاف شبی یکی و آ اس آ دکتر بهم داد مصرف میکردم
بعد سنو رو دکترم دید بهم آمپول پروژسترون داد ۲تاشو زدم ۴تای دیگه رو گفت هفته ای ۲تا
الان من خونریزی ندارم ولی لکه بینی قهوه ای بد بو دارم، گاهی وقتا لخته هم میبینم،
شیاف رو ۱۲ساعتی یکبار گفت استفاده کن
بنظرتون سقت شد بچم؟
من از موعدم زیرشکمم درد داشت ک بعد خونریزی دردم کلا رفته الان ندارم اصلا

111 پاسخ 1,107 بازدید


آزمایش سلفری باید بدم😪

سلام دوستان
آزمایش غربالگری اول و دوم رو براتون میفرستم.
خیلی نگرانم بابت سلفری...
بیاید تجربه هاتونو بهم بگید.مرسی
ان تی هم برابر ۱ بود

43 پاسخ 3,699 بازدید


ازمایش های بعد سقط

سلام . پزشک برای من بعد سقط ازمایش سیستم ایمنی نوشته و گفته ۴۰ روز بعد برم . الان نمیدونم ۴۰ روز بعد از اولین روز سقط منظورش بود یا ۴۰ روز بعد از تموم شدن پریود سقط. ممنون میشم راهنمایی کنید

22 پاسخ 855 بازدید


سلام میشه جواب بدین

دکتر جان من امروز سونو دادم ۲۸ هفته و ۶ روزم بود بنظرتون وزن بچم چطوره کم نیس ؟؟؟😞😞

34 پاسخ 678 بازدید


شروع غذای کمکی سوال یکی از دوستان

میخوام این سوالو بپرسین
کسایی ک غذای کمکی بچشونو از ۴ ماهگی شروع کردن راضی بودن؟ برای چی زود شروع کردن؟ مثل اینکه میگن اگ غذای بچه رو زود شروع کنین بچه بد غذا میشه ولی اگ ب موقعش شروع کنین بچه واس غذا خوردن حریص میشه شما اینو قبول دارین یانه؟

14 پاسخ 614 بازدید


بچها لطفا بیان کمک کنید ممنون

سلام خانوما میگم من از اخرای شیش هفته تهوع داشتم تا همین دوروزه پیش تهوعم دیروز خیلی کم بود امروزم تقریبا نبود خیلی ذهنم درگیره
لک بینی یا دردی ندارم ،هفته دیگ میخام برم واسه سونو انی تی همش نگرانم ..
الان ده هفته یک روزم شما این تجربه رو داشتبن عایا؟؟

10 پاسخ 420 بازدید


سلام عزیزان حالتون خوبه

سلام دوستان حالتون خوبه ممکنه کمکم کنید .چند وقته که گلوم درد میکنه واینکه احساس میکنم مزی دهنم بد شده .والان من شیر میدم ..میشه قرص خشک کننده یا اینکه کسی اینطور بوده که درمان شده ..

13 پاسخ 636 بازدید


شیر دوش‌ و افزابش شیر

من نوزادم سینه نمیگیره
الان شیر دوش برقی خریدم و شیری در حد ده سی سی میاد
چی کار کنم افزابش پیدا کند

15 پاسخ 819 بازدید


دوستان اگ بهم کمک کنید ممنون میشم استرس گرفتم

سلام دوستان من از دیشب کمرم درد گرفته و گاهی ک بلند میشم و میشینم لگن سمت چپ هم درد میگیره بنظرتون طبیعیه دیگ آره چون من ی سقط هم داشتم سونو قلب هم گفته عالیه هنه چی

12 پاسخ 533 بازدید


سلام.پزشک اوما لطفا زودتر جواب بدید.

سه روزه ترشح قهوه ای دارم.تازه یک هفته ست از پریودیم گذشته البته دفعه ی قبل با فاصله ۵ روز دوباره پریود شدم.از دیشب سینه ی سمت راستم درد میکنه. مسکنم آرومش نمیکنه درد شیرم نیست چون سینه م خالیه و هر چی بچه میک میزنه دردش آروم نمیشه.چیکار کنم؟ شرایط دکتر رفتنم ندارم بچم خیلی اذیتم میکنه نمیتونم برم.

1 پاسخ 406 بازدید


خواب رفتگی دس راست

سلام به همگی چندروزه دست راستم هم ضعف شدید داره هم خواب رفتگی هم در بیداری خواب میره هم زمانی ک خواب هستم بنظرتون دلیلش چیه؟

9 پاسخ 376 بازدید


سونو آیودی رو ببینین

سلام لطفا سونو آیودی منو تفسیر کنین

17 پاسخ 2,381 بازدید


گرفتن صدای نوزاد و ناله

سلام نوزادم خیلی جیغ زد و گریه کرده بعد دکتر بردمش دکتر گفت چرا گرمش گرفتی لباسش در اورد یه پیراهن استین کوتاه و یک شلوار و پوشک گفت ببرش حتی نذاشت بذارمش تو شنلش بعد از اون شب صداش گرفته ولی شکر خدا ابریزش بینی نداره دل دردم هم میشه میخاد الان گریه کنه با ناله و صدای گرفته گریه میکنه خیلی صدای گریه هاش ناجوره چکار کنم

19 پاسخ 531 بازدید


سلام امروز۱۵ای یو ایمه تست موببینین

دیروز۱۴ ای ایو ای بود ترشحام قهوه ای شد ولی هی کمترشدامروزصبح تست زدم اول هاله خیلی کمرنگ بودگفتم منفی گذاشتم کناربعددیدم واضح افتاده بعدخشک شدانگارپررنگ تره بنظرتون مثبته یاکاذبه

268 پاسخ 1,037 بازدید


سلام پزشک اوما من از دیروز لکه بینی دارم میتونم شیاف سیکلوژست ۴۰۰استفاده کنم؟

به دکترم دسترسی ندارم اگه میشه راهنمایی کنید.

23 پاسخ 432 بازدید


سلام دوستان میشه بی بی روچک کنید؟

بالاپرسیدم

104 پاسخ 868 بازدید


تفسیر سونو ۸ هفته

سلام دوستان این سونو دوستمه تفسیرش کنین.
جفت مارژینال خلفی کسی بوده؟چکار کردین؟

5 پاسخ 2,682 بازدید