سلام دکتر اوما ودوستان.من الرژی دارم متاسفانه همش بینیم خارش میاد،،ب این اوضاع کرونا نمیش رفت دکتر،،،چکارکنم بهتربشم .مچکرم
0
1400/02/15
لعیا gh
قرص ستریزین بخورمنم مثل شمام.یاامپول بتامتازون ال آ بزن
0
1400/02/15
لعیا gh
ستیریزین***
1
1400/02/15
لعیا gh
من چشامم میخاره
0
1400/02/15
سوال کننده
بچه شیرمیدم اشکال ندار بخورم
0
1400/02/15
لعیا gh
اخی الهی کوچولو.نمیدونم بخدا.براشیردهی.ازیه دکترانلاین بپرس یاهمینجاسوالتوتخصصی کن
0
1400/02/15
asieh noorani
سلام عزیزم قرص لوراتادین میتونی مصرف کنی البته بازم از پزشکت سوال کن اخه دوران بارداری میشه استفاده کرد ،خیلی خوبه اصلا خواب آور نیست و بی حالت هم نمیکنه
0
1400/02/15
asieh noorani
بازم اگه شک داری شماره یه داروخانه رو بگیر ازشون سوال کن بهت جواب میدن،ولی من توی دانشنامه اوما هم قبلا خونده بودم حتی دوران بارداری میشه مصرف کرد
0
1400/02/15
پشتیبانی اوما
سلام، متاسفانه اینگونه سوالات با عناوینی که موضوع سوال را بیان نمیکنند پاسخی دریافت نمیکنید.
0
1400/02/15
سوال کننده
مچکرم گلم
1
1400/02/15
سوال کننده
چشم مچکرم
0
1400/02/15
Mami Sh ....
سلام عزیزم منم حساسیت دارم قبل بارداری سیتیریزین میخوردم اما دکترم بهد از بارداری گفت کلرفنیرامین ۴ بخور از اول حاملگیم اینو میخورم روزی یه دونه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



335

