سلام خانم دکتر
ببخشید قرص تاموکسیفن برا چی خوبه ؟؟؟
تو نت سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد
ممنون میشم راهنمایی کنین
از ۳ پری دکتر گفت بخورم🌷🌷🌷💐💐💐💐
پرسش (1400/02/13):
کاربرد قرص تاموکسیفن ۱۰
3467
159
1400/02/13
سوال کننده
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
سلام من رفتم دکتر گفتم خیلی وقته اقدامم باردار نشدم تاموکسیفن بهم داد از روز ۳ بود یا ۴ بمدت ۵ روز خوردم
همون ماه باردار شدم ولی خب نموند برام اگه بود خرداد دنیا میومد 😔
همون ماه باردار شدم ولی خب نموند برام اگه بود خرداد دنیا میومد 😔
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
واااای خدا چرا برا من زده ۳ بارداری 😍
0
1400/02/13
خودت نگهداربچم باش
مگه باردارنیستی
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
نمیدونم علائم دارم ولی خبر ندارم
تنظیمات اومام بهم ریخته بود
تنظیمات اومام بهم ریخته بود
0
1400/02/13
خودت نگهداربچم باش
ایشالله که بارداری
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
ممنون عزیزم انشالله 🙏
0
1400/02/13
سوال کننده
من کلومیفنم بهم داد
توکل به خدا
منم اگه بچه هام بودن الان ۵ تا داشتم
با این فکرا خودتو اذیت نکن
توکل به خدا
منم اگه بچه هام بودن الان ۵ تا داشتم
با این فکرا خودتو اذیت نکن
0
1400/02/13
سوال کننده
ان شاءالله هستی
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
انشاالله به حق همین ماه همین شب عزیز این ماه باردار میشی بسلامت کوچولوتو بغل میگیری 🙏
1
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
انشاالله فدات 🌹
0
1400/02/13
fati 💚
سلام.فاطمه جون خوبی؟پیش کی میری؟
0
1400/02/13
❤Roya❤ ❤
فکرکنم واسه تنظیم هورموناست
0
1400/02/13
سوال کننده
ممنون گلم سلامت باشی همچنین برا خودت
0
1400/02/13
سوال کننده
سلام گلم ممنون تو خوبی
من پیش شهلا یوسف زاده میرم زرین شهر نمیتونم بیام تا اصفهان اذیت میشم وقتایی که شوهرم نیس
من پیش شهلا یوسف زاده میرم زرین شهر نمیتونم بیام تا اصفهان اذیت میشم وقتایی که شوهرم نیس
0
1400/02/13
fati 💚
قربونت عزیزم.منم دیروز دکتر زارعان معرفیم کرد برم پیش نقشینه
0
1400/02/13
fati 💚
ان شاء الله نتیجه میگیری دوست خوبم
0
1400/02/13
سوال کننده
دکتر نقشینه عالیه
0
1400/02/13
سوال کننده
زارعان رفتی یا مطیعی؟
0
1400/02/13
سوال کننده
ان شاءالله ممنون گلم
0
1400/02/13
fati 💚
زارعان رفتم واسه مشاوره
0
1400/02/13
سوال کننده
رفتی آز دادی؟
0
1400/02/13
fati 💚
مطیعی رو هم میرم
0
1400/02/13
fati 💚
آره بتا ۳ بود
0
1400/02/13
سوال کننده
همزمان ۳ تا دکتر؟
0
1400/02/13
سوال کننده
تکرار کردی؟
0
1400/02/13
سوال کننده
اینجا یوسف زاده اومده گفتم برم پیشش دیگه همه هم ازش راضی بودن
0
1400/02/13
fati 💚
دو تا.زارعان رو همین یه نسخه رو رفتم.شاید مطیعی رو نرم دیگه.چون زارعان کاریوتایپ برام نوشت
0
1400/02/13
fati 💚
نه.دو روز خونریزی داشتم.دو روزم در حد لکه بود و تموم شد
0
1400/02/13
سوال کننده
حالا باید بری کجا کاریوتایپ انجام بدی
من رفتم شاکریان برا سیستم ایمنی بدن
من رفتم شاکریان برا سیستم ایمنی بدن
0
1400/02/13
سوال کننده
آخی عزیزم
رحمت آماده شده حتما برا بارداری فاطی
رحمت آماده شده حتما برا بارداری فاطی
0
1400/02/13
fati 💚
زارعان گفت برو پیش نقشینه بهت میگه
0
1400/02/13
fati 💚
جدی؟چطور؟
0
1400/02/13
fati 💚
برا ایمنی دارو بهت داد؟
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
فاطمه دکتر نقشینه کدوم بیمارستان هست میدونی؟
0
1400/02/13
fati 💚
فکر کنم بهشتی باشه زهرا جان
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
بهزاد شاکریان؟؟
مشکل سیستم ایمنیت چی بود؟
مشکل سیستم ایمنیت چی بود؟
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
تو نتم زده بود بهشتی
یعنی فقط همونجاس؟
یعنی فقط همونجاس؟
0
1400/02/13
fati 💚
وقتی رفتم ازش میپرسم.اعلانتو روشن بذار همین جا بهت میگم عزیزم
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
باشه ممنون لطف میکنی عزیزم
0
1400/02/13
fati 💚
قربونت گلم🌹
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
فاطی شمام مشکل ایمنی داری؟
0
1400/02/13
سوال کننده
کی نوبت داری
0
1400/02/13
سوال کننده
بارداری صورت گرفت دیگه
0
1400/02/13
fati 💚
قبلا یه مقدار بالا بود که کنترل شد.ولی گفتن باز باید چک بشه
0
1400/02/13
سوال کننده
آره
تو بارداریمم باید برم سرم آی وی آی جی بزنم
تو بارداریمم باید برم سرم آی وی آی جی بزنم
0
1400/02/13
fati 💚
معرفی نامه دارم.باید هر چه زودتر برم.منتظرم اوضاع مالی یه کم اوکی بشه
0
1400/02/13
سوال کننده
بله
سیستم ایمنیم بالا بود دکتر گفت باید بیاد پایین
تو بارداری هم باید سرم بزنم
سیستم ایمنیم بالا بود دکتر گفت باید بیاد پایین
تو بارداری هم باید سرم بزنم
0
1400/02/13
fati 💚
داروت چیه؟
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
من آزمایش دادم anti tpo بالا بود شمام همینه مشکلتون؟
0
1400/02/13
سوال کننده
چی بالا بود؟
0
1400/02/13
fati 💚
آهان.این بارم بدون دارو بود.خیلی امیدوار شدم به خودم😁
0
1400/02/13
fati 💚
Anti tpo
0
1400/02/13
fati 💚
من همین بود
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
چند بود؟ دارو میخوری؟
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
همین anti tpo منظورته؟
0
1400/02/13
fati 💚
یادم نیست.یه مدت لووتیروکسین خوردم
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
من کم کاری تیروئید دارم لووتیروکسین میخورم دو ساله برا سقط دومم عددش نسبت به سقط اولم نصف شده بود
0
1400/02/13
سوال کننده
پنتوکسی فیلین
0
1400/02/13
سوال کننده
نمیدونم والا
پیش دکتر شاکریان رفتم یه سری آزمایش نوشت ۱۶۰۰ تومن شد گفت ایمنی بدنت بالاس
پیش دکتر شاکریان رفتم یه سری آزمایش نوشت ۱۶۰۰ تومن شد گفت ایمنی بدنت بالاس
0
1400/02/13
fati 💚
ان شاء الله به زودی دامنت سبز بشه از این عدد و رقما نجات پیدا کنی🙏
2
1400/02/13
سوال کننده
توکل به خدا درست میشه
2
1400/02/13
سوال کننده
همه این روزا میگذره
میخندیم بهشون بعدها
میخندیم بهشون بعدها
1
1400/02/13
fati 💚
میشه بی زحمت عکس آزمایشا رو بفرستی ببینم چیا بوده؟
1
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
انشاالله قسمت خودت عزیزم ممنون
0
1400/02/13
سوال کننده
حتما گلم یکم طول میکشه فقط مشکلی نیس
0
1400/02/13
fati 💚
فاطمه این تاپیکو نگه دار سراغ بگیریم از هم
1
1400/02/13
fati 💚
ممنونم عزیزم.لطف میکنی
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
من میخاستم برم پیش شاکریان برا همین خودایمنیم الانم اقدامم نمیدونم باردارم یا نه بنظرتون برم دارویی هست کمکم کنه
0
1400/02/13
Mozhgan 🙋🤩🤩
دکتر ب شوهرم داده بود خداروشکر عالی بود
0
1400/02/13
سوال کننده

0
1400/02/13
سوال کننده

0
1400/02/13
سوال کننده
حتما گلم
0
1400/02/13
سوال کننده
بله هس پردنیزولون هم ضد سقطه هم تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن
1
1400/02/13
fati 💚
مرسی عزیزم.یه دنیا ممنون
0
1400/02/13
سوال کننده
دکتر داده به من😑😑
0
1400/02/13
سوال کننده
خواهش گلم
1
1400/02/13
fati 💚
من اینم خوردم
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
اینو دکتر خودم بهم یه دوره داد خوردم
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
منم
0
1400/02/13
Mozhgan 🙋🤩🤩
فک کنم اصلش برا خانوماس
0
1400/02/13
سوال کننده
من تا بعد بارداریمم باید بخورم
انقد از همینا بهم داده
گفت تموم کردی بازم بخر بخور
انقد از همینا بهم داده
گفت تموم کردی بازم بخر بخور
0
1400/02/13
سوال کننده
نمیدونم برا چیه مژی
0
1400/02/13
fati 💚
به نظرت اوریکو رو ادامه بدم فاطمه؟
0
1400/02/13
fati 💚
با دارو تداخل نداره؟
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
من رفتم پیش غدد خاک بر سر گفت برا خود ایمنی دارویی نیست گفتم پردنیزولون میخورم برا جلوگیری سقط گفت نه نخور میخای چاق شی میخای فشار خون بگیری میخای دیابت بگیری منو شست رفت دتر خودم گفت دُز کمش هیچ مشکلی برات نداره بهتر ازینه که سقط کنی
0
1400/02/13
fati 💚
چند سالته زهرا؟
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
۲۷
0
1400/02/13
fati 💚
سقطات چند هفته بود؟
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
یکی ۸ هفته
یکی ۶ هفته
من غلظت خونم دارم آسپیرین میخورم
یکی ۶ هفته
من غلظت خونم دارم آسپیرین میخورم
0
1400/02/13
fati 💚
خدا دلتو شاد کنه به حق این وقت و ساعت
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
خداروشکر یه پسر ۶ ساله دارم
بارداری اولم ازین چیزا خبری نبود
همه چی خوب پیش رفت
بارداری اولم ازین چیزا خبری نبود
همه چی خوب پیش رفت
0
1400/02/13
fati 💚
الهی شکر.خدا حفظش کنه
1
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
عزیزم همچنین برای تو و فاطمه ی عزیز
1
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
ممنون 😘
0
1400/02/13
سوال کننده
خیلی خوبه فاطی
من بدنم به شیمیایی جواب نمیده
نمیدونم بدن تو چه جوریه
من بدنم به شیمیایی جواب نمیده
نمیدونم بدن تو چه جوریه
0
1400/02/13
سوال کننده
برو پیش نقشینه چند دوره جواب نگرفتی بیا پیش مطیعی
0
1400/02/13
fati 💚
گیر کردم😥
0
1400/02/13
سوال کننده
مگه چند میخوردی؟
دکتر خودت کیه؟
دکتر خودت کیه؟
0
1400/02/13
fati 💚
اینم خوبه😊
0
1400/02/13
سوال کننده
باید هپارینم بزنی تو بارداریات
0
1400/02/13
سوال کننده
آره گلم
0
1400/02/13
سوال کننده
خداروشکر گلم
ان شاءالله یه آجی و یه داداش دیگه گیرش میاد که ندونه با کدوم بازی کنه
ان شاءالله یه آجی و یه داداش دیگه گیرش میاد که ندونه با کدوم بازی کنه
0
1400/02/13
سوال کننده
فاطی تو چند سالته؟
0
1400/02/13
fati 💚
من ۳۰
0
1400/02/13
fati 💚
تو چی؟
0
1400/02/13
سوال کننده
من ۲۶
0
1400/02/13
fati 💚
عزیزم🥰زنده باشی
0
1400/02/13
💃ثمین بیات🕺
سلام کاربرد تاموکسیفن مثل کلومیفن هستش
ولی مثل کلومیفن دکترا استفادش نمیکنن
دکار ب شوهرمن یبار کلومیفن داد، یبار تاموکسیفن
قرص پرکاربردی نیس
ولی مثل کلومیفن دکترا استفادش نمیکنن
دکار ب شوهرمن یبار کلومیفن داد، یبار تاموکسیفن
قرص پرکاربردی نیس
0
1400/02/13
سوال کننده
سلامت باشی گلم همچنین
0
1400/02/13
سوال کننده
من باهم داده
0
1400/02/13
سوال کننده
کلو شب
تاموکسیفن صبح
از هرکدوم دوتا
تاموکسیفن صبح
از هرکدوم دوتا
0
1400/02/13
💃ثمین بیات🕺
خب تاموکسیفن یکم ضعیفتر از کلومیفنه
ولی همون کارو میده
براهمین باهم داده، ک خیلی دوزش بالانشه
ولی همون کارو میده
براهمین باهم داده، ک خیلی دوزش بالانشه
0
1400/02/13
سوال کننده
خدا کنه کیست نشه
چون با کلو یه بار دوتا کیست پیدا کردم
حوصله جلوگیری و وقفه رو ندارم
چون با کلو یه بار دوتا کیست پیدا کردم
حوصله جلوگیری و وقفه رو ندارم
0
1400/02/13
سوال کننده
ثمین جان شما انتقال دادی؟
0
1400/02/13
💃ثمین بیات🕺
خب بگو امپول ازادسازی هم بهت بده
چدرا بعده این همه سال اقدام، نمیری ایویاف
چدرا بعده این همه سال اقدام، نمیری ایویاف
0
1400/02/13
💃ثمین بیات🕺
انشالله پریود شم میرم، فک کنم ی هفته مونده پریودشم
0
1400/02/13
💃ثمین بیات🕺
کارمون بجایی رسیده ک میگیم انشالله پریود شم😂😂🤣🤣😂🤣🤣😂
1
1400/02/13
سوال کننده
بهم میده از دادن خودم نگرانم
دو سه دوره برم ببینم نشد میرم آی وی اف
دو سه دوره برم ببینم نشد میرم آی وی اف
1
1400/02/13
سوال کننده
سقط میکنم مشکلمو تازه پیدا کردم برا ایمنی بدنمه
1
1400/02/13
سوال کننده
ان شاءالله دو تا نی نی سالم تو وجودت رشد کنه
1
1400/02/13
سوال کننده
😂😂😂😂مجبوری دیگه
0
1400/02/13
سوال کننده
ماه دیگه نمیشی به امید خدا
1
1400/02/13
💃ثمین بیات🕺
انشالله
1
1400/02/13
💃ثمین بیات🕺
بادعای شما خوشگلا
1
1400/02/13
💃ثمین بیات🕺
انشالله توام همین بار دامنت سبز شه بحق شهیده امشب😍
0
1400/02/13
سوال کننده
ان شاءالله ممنون گلم
0
1400/02/13
سوال کننده
ان شاءالله همه منتظرا
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
۵. مینا کمالیان خیلی خوبه
0
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
دکترم گفت این بار باردار شدی باید زود بیای که آمپولم بزنی دیگه نمیدونم چیه
1
1400/02/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
ممنون عزیزم انشالله بچم خیلی تنهاس
امیدوارم قسمت خودت بشه
امیدوارم قسمت خودت بشه
1
1400/02/14
سوال کننده
منم ۵ میخورم ولی بهم گفتن نصف بعد از صبحونه
1
1400/02/14
سوال کننده
هپارین میخواد بهت بده یا آنوکساپارین
0
1400/02/14
سوال کننده
درکت میکنه
ان شاءالله زودی نی نی دار بشی گل پسرت خوشحال بشه
ان شاءالله زودی نی نی دار بشی گل پسرت خوشحال بشه
1
1400/02/14
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
انشاالله. ممنون گلم انشاالله خدا یه جفت دوقلو نصیب تو و فاطمه خانم بکنه🙏
0
1400/02/15
پزشک اوما
سلام یکی از موارد تجویز فری تاموکسیفن در تنبلی تخمدان و برای تحریک تخمک گذاری است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول
- قرص دوران بارداری ومولتی ویتامین
- مصرف قرص ایزوکسوپرین 10
- چن روز بعداز مدروكسي پري ميا؟
- سلام خانوما خواهشا راهنماییم کنین به کمکتون احتیاج دارم
- دون دون شدن نوك سينه
- قرص فولیک اسید قبل از بارداری
- مصرف قرص برای پرولاکتین و تیروئید همزمان
- نحوه خوردن قرص کلومفین
- عرق رازيانه تا چ مدت جواب ميده؟




