Ooma

یه لحظه بیایین لطفا درمانده شدم دیگه

سلام خانما و پزشک محترم پای بچم از سه روزگیش سوخته هرچی استفاده کردم فایده نداشته بردم دکتر شیرخشکشو عوض کرد پماد ان ان داد با کلوتربمازول اما بازم خوب نشده پوشکشو عوض کردم وازلین پودر کالاندولا آردن همه. چی زدم

111 پاسخ 1,311 بازدید


بیبی چکم نا مشخصه..

سلام خانوما.امروز روز ه موعد پریودم بوده.بیبی چک زدم.میشه بیاین ببینین چرا اینجوری افتاده

88 پاسخ 990 بازدید


از خواب پریدن نوزاد

سلام دوستان
دخترم چند روزه خیلی خیلی بد از خواب میپره یهو، انگاری ترس و وحشت داره.
بخاطر سروصدا هم نیست که بگم میترسه. کسی میدونه بخاطر چی هست؟ چکارش باید بکنم؟

27 پاسخ 407 بازدید


بیاین نظر بدین جنسیت اینا چیه عکس سونو ان تی

سلام لطفا نظر بدین جنسیت این بچه ها چیه

27 پاسخ 868 بازدید


آمپول hcg و بی بی چک

سلام عزیزان من ۹روز پیش آمپولhcg زدم دیروز بی بی چک زدم گفتم احتمالا مثبت کاذب بزنه اما منفی شد به نظرشما دلیلش چی هست

25 پاسخ 778 بازدید


دکتر برایسزارین در اصفهان

سلام. اصفهان کدوم پزشک سزارین اختیاری انجام میده؟

22 پاسخ 493 بازدید


حدود قیمت سرویس کالسکه

خانم هایی که به تازگی سرویس کالسکه و کریر و روروک و ساک خریدن..حدودا چقدر شده؟؟ میخام برم بخرم اصلا نمیدونم چقدره؟؟

176 پاسخ 1,183 بازدید


بچها شماها چشم درد شدین؟؟

سلام بچها .. عاقا من دوروزه چشمام درد میکنه یعنی دست رو پلکم میزارم درد میگیره
دو شب پیش اینجا زلزله شد کلا خوابمو اینا بهم خورده ازون شب چشمام خیلی درد میگیره
اشک از چشمم میاد احساس میکنم خیلی شوره که چشممو میسوزونه

11 پاسخ 492 بازدید


خونریزی و لکه بینی در بارداری

هفته هفت بارداری هستم اما چند روز یک بار لکه بینی دارم باید چکار کنم ؟؟میشه راهنمایی کنید؟؟

22 پاسخ 761 بازدید


سلام خانوما ازمایش پرولاکتین

خانوما من ازمایش پرولاکتین دادم و بالا بود رنج ازمایشگاه ۲۵ بود برای من ۳۷نیم میشه بخاطر اون باشه ک باردار نشدم تا حالا و اینکه خطرناک اصلا حالا دکترم برام دارو نوشته

37 پاسخ 809 بازدید


9 روز پریودم عقب افتاده، بیبی هم منفیه، چیکار کنم راه بیافته؟ 😖

سلام دوست جونیا
تو این 9 روز که عقب انداختم کللی درد تخمدان و پهلو و سینه داشتم، سه روزه فقط سینه درد دارم که خیلی اذیتم میکنه 😭 بیبی هم چند بار زدم منفیه. چند روز پیش دکتر رفتم چون خارش و سوزش داشتم گفت حتما به خاطر عفونت عقب انداختی، بهم سیفیکسیم 400 و پماد واژینال کلوتریمازول داد.
آزمایش بتا هم همینجوری نوشت ولی نرفتم، گفتم چون بیبی منفیه دیگه احتمال بارداری رد میشه!
همیشه دوره هام 28 الی 30 روزه بوده، الان روز 39 م.
ناگفته نماند این ماه کپسول اوابوست خوردم واسه تقویت تخمدان، از اول دوره تا روز 28 یا 29 شبی یکی. میگم نکنه از اونه 😢 ماه پیشم از روز 3 پری تا تخمک گذاری خوردم 30 روزه بود دوره م.
بچه ها راهکاری دارید؟ حتما باید آمپول بزنم؟ با عرق رازیانه یا بومادران یا فراسیون اوکی نمیشه؟

125 پاسخ 1,591 بازدید


عادت به شیر خشک

سلام. پسر من ۱۰ روزش هست . از روز اول هم سینه خودمو گذاشتم دهنش و چون شیرم اصلا نیومده بود ، هم شیر خشک دادم بهش . بعدش زردی گرفت ، اون چند روز زردی هم دکتر گفت شیرخشک بده تا سریع از بدنش دفع بشه . حالا که همه چی خوب شده ، وقتی خیلی گرسنه ش میشه فقط شیرخشک رو حاضره بخوره و وقتی سینه خودمو میذارم دهنش هی خودشو جمع می‌کنه و ببخشید باد در می‌کنه و به خودش میپیچه . ولی به راحتی شیر خشک رو میخوره . چیکار کنم که شیر خودمو بخوره و به شیر خشک عادت نکنه ؟

35 پاسخ 622 بازدید


مصرف شیاف لاکتوواژ و شیاف وپماد کلوتریمازول در شیردهی

سلام پزشک جان مصرف این شیاف لاکتوواژ و شیاف و پماد کلوتریمازول درشیردهی منعی نداره؟

4 پاسخ 1,479 بازدید


یبوست نوزاد سه ماهه !!!!چ شیرخشکی بدم؟؟؟؟

خانوما بچم شیرخودمو اذیت میکنه نمیخوره بهش نان ۱ اچ آ میدادم اما خیلی یبوست شده کلی دلدرد داره همش بیقراره.بنظرتون چ شیر خشکی بدم ک هم سبک باشه هم دلدرد نشه؟؟؟؟.نمیخام زیادی وزن بگیره ک تپل بشه فقد سبک باشه ک یبوستم نشه

5 پاسخ 427 بازدید


تیر کشیدن پای چپ

سلام . پای چپم دو س ساعته تیر میکشه . رونم . خطر ناکه؟
هفته ی ۲۶م

9 پاسخ 432 بازدید


حرکت کردن نی نی دختر در هفته ۳۰

سلام ب همگی خانما من ۲۹هفته و ۷ روزم هست دو روزه نی نی کم تکون میخوره مگه زمانی ک باهاش صحبت کنم یا آهنگ بزارم میاد و میره نگرانم .ایا کسی هست ک مثل من باشه.

11 پاسخ 509 بازدید


زردی بچه در روز پنجم

سلام خانوما بچم ۵ روزه به دنیا اومده زرده یکم لطفا از تجربیاتتون برام بگین خیلی نگران🙏🙏😔

19 پاسخ 569 بازدید


سلام دوستان نمیدونم چرا از دیروز حرکات بچه م کم شده

امروز ۲۶هفته رو تموم میکنم میرم ۲۷هفته حرکاتش کم شده انگار شکممو میبرن خیلی نگرانم کسی مثل من بوده

5 پاسخ 430 بازدید


دوسه روزه حالت تهوع شدید دارم بنظرتون دلیلش چیه؟؟

سلام دوستان
من دوسه روزه حالت تهوع شدید دارم ولی استفراع نمیکنم دیروز رفتم یه سرم زدم ولی بازم حالت تهوع دارم،بنظرتون چمه🥺

10 پاسخ 602 بازدید


سلام خانوما بیاین استرس گرفته خانومای باردار

من دفعه پیش آبان ماه ۴ماه پیش سقط داشتم الان باردارم تازه امروز ۳ روز از موعدم میگذره و اینکه یک جا نوشته بود علائم بارداری خارج رحم اسهال و استفراغ هست
خانوما من اسهالم ترسیدم ولی شدید و آبکی نیست نرم تره خانوما باردار کسی بوده اسهال باشه

63 پاسخ 667 بازدید