Ooma

دیابت بارداری دارم و دو روزه قندم می افته

سلام خانم دکتر عزیز،و دوستان گرامی،من از اول بارداری دیابت داشتم و انسولین میزنم،هفته پیش قندم تقریبا بالا بود و یا سر مرز میرسید،اما دو سه روزه که متاسفانه قندم می افته نمیدونم دلیلش چیه،همش میترسم که برای بچم مشکلی به وجود بیاد،چون ناگهانی تو خواب میبینم حالم بد شده و بیدار میشم،این بالا و پایین شدن قند خطرناکه؟چون تا الان قندم کنترل بود

29 پاسخ 658 بازدید


دوستان میشه بگین چه آزمایشی؟

خط اولش نوشته سه هفته بعد از فلان تاریخ
خط دوم خوانا نیست شما میتونین بخونید؟

6 پاسخ 438 بازدید


درد زایمان کی شروع میشه

سلام میخواستم بدونم درد زایمانم کی شروع میشه و و ممکنه چقدر ادامه داشته باشه من شوهرم پنج روز پنج روز میاد خونه میخواستم بدونم چیکار میشه کرد الان شو هرم خونست پس فردا میخواد بره تا پنج روز دیگه منم دردام شروع شده چیکارکنم..........
پاهامم بدجوری گرفته نمیتونم تحمل کنم

10 پاسخ 701 بازدید


تفسیر سونو انومالی

سلام دکتر اوما و خانومای گل ممنون میشم سونو انومالی رو برام تفسیرش کنید

21 پاسخ 687 بازدید


نداشتن نوک سینه و نگرفتن بچه😭😭

سلام
من سینه هام نوک نداره الانم زخم شده بچه نمیتونه بگیره چی کار کنم
رابط و اینا هم تست کردم توروخدا ی راهکار بدید

19 پاسخ 1,052 بازدید


جوش صورت نوزادیک ساله

سلام دکتراوما ودوستان
صورت پسرم پرجوش شده خیلی ریز وتقریباسرسفیدبعضیاش خیلی کم
چی بزنم خوب شه
بردم دکترکالاندولا دادروزی سه بار
وکرم ایروکس خوب نشد
چیکارکنم
تجربه ای دارین لطفاراهنماییم کنین مرسی

9 پاسخ 438 بازدید


ایا باید سقط کنم؟

سلام. ششم دی ماه اولین روز عادت ماهانه من بود که امروز رفتم دکتر و طبق اندازه جنین ۸/۸ میلیمتر تشخیص ۶ هفته و شش روز داده شد(در سونو گرافی داخل واژن) و گفتن صدای قلب را نمیشنون و دارو تجویز کردن برای سقط . در اینترنت خوندم برای شنیدن صدای قلب جنین حتی ممکنه تا هفته دهم یا بیشتر هم صبر کرد . آیا پزشک من عجله نکردن؟! خیلی نگرانم و غمگین . کاش بشه سریع بهم جواب بدین چون دستم جایی بند نیست

158 پاسخ 1,200 بازدید


خانما بعد عمل واریکوسل چه کارایی باید انجام بشه؟

سلام خانما همسر من عمل واریکوسل داشتن الان که اومدم خونه داروهاشونو گرفتم دوتا پماد، سفکسیم، دیکلوفناک بهش داده
سوالم اینه پماد هارو کی باید استفاده کنیم؟ باید پانسمان عوض کنیم؟ دکترش گفته شنبه بیا وضعیتتو ببینم

18 پاسخ 511 بازدید


سوختگی و کم مدفوع کردن

سلام پزشک اوما و مادرای گل...پای دخترم چند روزه اینجوریه.کم نمیشه ک هیچ بیشتزم میشه.نمیدونم چرا.اخه پوشک زیاد نمیذارم بمونه.بعد اصن مدفوع هم خیلی کم میکنه ولی همون یکمش خیلی بو میده.جوری ک فک میکنم پر شده پوشکش ولی میبینم اندازه ی بند انگشتع..پوشکشم پر نمیشه ک پس چرا اینجوری شده لای پاش....بازش میذارم.پماد هم هیدرودرم میزنم(۱۰ درصد زینک اکساید)...ولی تغییری نکرده.موفع شستن اصن نمیذاره بشورمش...پوستش کنده شده

80 پاسخ 1,702 بازدید


میشه بی زحمت آزمایشو تفسیر کنید

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان گلم میشه بی زحمت آزمایش مادرمو تفسیر کنید خوبه یا بده چ ازمایش هایی هست

7 پاسخ 316 بازدید


نباید باردار بشم تحت درمانم

سلام وقت بخیر
من درگیر بیماری پاپیلاری تیروئید هستم به زبان ساده تر سرطان تیرویید و تحت درمانم و حداقل نباید تا۱ سال باردار بشم.امروز بعد ۲ روز که پریود نشدم بی بی چک گذاشتم و مثبت شده.چیکار کنم که سقط بشه لطفا کمکم کنید😔😔😔؟؟؟؟

39 پاسخ 1,256 بازدید


درد یکطرفه ساق پا

سلام. توروستا زندگی میکنم و راهم دوره تا مرکز درمانی و بیمارستان. ساق پای چپم عضله بیرونی سمت پهلو درد شدید داره و تیر میکشه. تو هفته 34هستم.چیکار کنم؟ توروخدا یه چیزی بگین کمکم کنین.

9 پاسخ 455 بازدید


پزشک های عزیز اوما میشه لطفا تست ماموگرافی ام ببینید؟

سلام این جواب تست ماموگرافی مادرمه. اون چیزی که من ازش فهمیدم نگرانم کرد. نظر شما چیه؟

7 پاسخ 3,600 بازدید


کمک لطفا درد دارم پونه خوردم🤧😔

سلام خانوما من نمیدونستم پونه واسه بارداری ضرر داره یه قاشق پر ریختم توی ماست خوردم از بس از پونه و بوش خوشم میاد اصلا ازش سیر نمیشم حالا کمرم و زیر دلم درد میکنه نکنه بچه هام یه چیزیشون بشه😭😭😭

24 پاسخ 764 بازدید


تفسیر آزمایش مادرشوهرم لطفا سریع جواب بدید ممنون

سلام دوستان مادرشوهرم چندروزه بسیار شدید خونریزی داره آزمایش داده توی چندروز متوالی میشه تفسیر کنید

11 پاسخ 465 بازدید


سونو هفته سی و ششم بارداری

لطفا سونو من رو مطالعه کنید.دور سر کمی بزرگتر از حد معمول هست و طول استخوان ران کمی کوتاه.ضمن اینکه مایع آمینیوتیک زیاد است.سایز معده کمی بزرگتر از حد معمول است.حتمال انسداد خیلی کم در روده جنین بعد از تولد هم وجود دارد.لطفا راهنمایی بفرمایید

19 پاسخ 677 بازدید


توروخدا کسایی ک نوزاد دارن بیان نگرانم

سلام دوستای خوبم پسرم چهار ماهشه شیر خشک میخوره هر چهار روز یکبار مدفوع میکرد تا الان
چند روزه که روزی دوبار مدفوع میکنه اول مدفوعش سبزه خیلی تیره بعدش بلافاصله مدفوعش زرد که شبیه اسهاه و توش رگه هایی سبز تیره و سیاه هست از چی میتونه باشه .ابتم بگم ک شیرشو خوب میخوره .موند شنبه بببرم دکتر ولیی نگرانم.
یه مورد دیک ام هست ک خر خر مکنه سینش .هر کاری دم‌درست نشده

18 پاسخ 404 بازدید


نامه بستری داد چه کنم😭😭😭😭😭😭

سلام
الان از دکتر کیام
گفت چون حجم آب دور جنین کمه، برو بستری شو😭😭

الان چه کنم؟؟؟
نه دردی نه هیچی😓😓

برم وامیستن دردم بگیره؟؟ یا آمپول فشار میزنن راحت شن؟؟؟


همین الان برم یا دوش بگیرم و بمونم و بعد بذم؟؟؟
الان بذم زایشگاه بستری میشم یا بخش زنان؟؟؟

100 پاسخ 1,555 بازدید


کسی تو بارداری کرونا گرفته؟ باید چیکار کنیم

کسی تو بارداری کرونا گرفته؟
چیکار باید کرد؟
نمیدونم دکترم برم یا نه
یا اصلا چه دکتری برم

19 پاسخ 605 بازدید


دونه های بدن نوزاد

سلام دکتر اوما و خانومای عزیز ببخشید دیشب تا الانم هم دست خودم ی سری دونه ریخته هم شکم پسرم البته دست خودم کمتره و میخاره گاهی وقتا اما شکم پسرم زیاده نمیدونم چیه و چیکارش باید بکنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

9 پاسخ 585 بازدید