Ooma
پرسش (1400/02/13):

نظر درمورد آزمایش اسپرم

با سلام و خسته نباشید خدمت پزشک محترم اوما.میخواستم لطفا در مورد آزمایش اسپرم همسرم نظرتونو بدونم ک آیا مشکلی هست یا ن ممنون میشم.

نظر درمورد آزمایش اسپرم
نیلوفرجان واقعا شما ۱۲سال اقدام هستین؟؟؟
نیلوفر جان فک کنم تو اوما منو شما جز طولانی ترین اقدامیا هستیم
سلام عزیزم. اره گلم
ان شالله ک شما ب زودی نتیجه بگیرید ب اندازه من نشه ب حق همین شبهای عزیز♥️
سلام عزیزم خوبی تعداد اسپرم شوهرتون خوبه ولی از لحاظ مورفولوژی 3 درصد هست که کم هست از لحاظ تحرک هم 16 درصد هست باید دکتر براش دارو بنویسه و یه سونو بدن شاید واریکوسل داشته باشه
مطابق رنج آزمایشگاهی مورفولوژی باید بالای 4 درصد باشه و تحرک اسپرمشون باید بالای 30 درصد باشه
سلام ب روی ماهت .مرسی الناز جان . ینی خیلی مشکله؟آخه ب احتمال زیاد میکرو انجام بدیم
پزشک اوما لطفا جواب بدید
سلام مورفولوژی یا شکل اسپرم مشکل دارد ، میتونید ای یو ای انجام دهید ، میتونن دو سه ماه هم مکمل و تقویتی مصرف بشه مجدد آزمایش بده ، سونو بیضه هم بدهند ، ویتامین ای و ویتامین سی ، سان پلاس و کیتون قرمز را مصرف کند
ممنونم از پاسخگویی شما🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه