سلام دکتراومامن درسونوی ان تی طول سرویکسم ازطریق سونوشکمی 32
بعدشد31
بعددرآنومالی همون 31 بود
من خونمون طبقه دومه پله دارم
نزدیکی هم تقریبا هفته ای 2بار
اماسعی میکنم خیلی استراحت کنم
الان سوالم اینه احتیاج بازم برم سونوی طول سرویکس؟
خداروشکرترشح خاص یالکه بینی ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



501
1400/02/14


