سلام
من ان تی سرویکسم 30بود خیلی کوتاهه؟؟دکترم گفت برا 12هفته نرماله حرفی از سرکلاژ نزد گفت مراعات کن دو هفته بعد بیا سونو
الان من دو هفته کلا استراحت بودم اصلا میترسم دولا راست بشم
کسی بوده با این سرویکس و بعدش با استراحت رفته باشه بالا؟
پرسش (1400/02/14):
طول سرویکس در ان تی
586
200
1400/02/14
سوال کننده
0
1400/02/14
eli rahimi
استراحت کنی آره میره بالا
0
1400/02/14
سوال کننده
استراحتم کلا
0
1400/02/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من ان تی ۲۸ بود استراحت کردم آنومالی ۳۱ شد، همچنان رعایت میکنم
0
1400/02/14
سوال کننده
والا من اینق میترسم همش درازم😆
0
1400/02/14
سوال کننده
میترسم ی غذاهم بار بزارم
0
1400/02/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
منم همینم فقط در حد آشپزی، کاره دیگه انجام نمیدم
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
برا من ۱۶ هفته خودم رفتم سونو واژینال که طول سرویکسم ۳۰ بود. استراحت بودم جایی هم نرفتم آنومالی هم واژینال ۳۰ بود دکترم گفت خوبه فقط خرید ممنوع کار سنگین نکن و مسافرت هم فعلا ممنوع. دیگه نمیدونم بعد از آنومالی چقد شد
1
1400/02/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
نزدیک، پیاده روی، خم و راست ممنوع، بیرون رفتن ممنوع، فقط تا مطب میرم
توالت هم فرنگی فقط ، حموم در حد ۱۰ مین شایدم کمتر
توالت هم فرنگی فقط ، حموم در حد ۱۰ مین شایدم کمتر
0
1400/02/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
نزدیکی
1
1400/02/14
فاطمه مرادی
اره دکتر منم کلا نزدیکی رو از اول بارداریم ممنوع کرده بود
0
1400/02/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
البته تا هفته ۲۱ روزی ۲تا دوفاستون میخوردم، بعدش شبی یدونه شیاف واژینال
0
1400/02/14
سوال کننده
بنظرتون برا من سرکلاژ نمیکنه
0
1400/02/14
سوال کننده
دکترم گفت سرویکس سی سرکلاژ نمیکنم
0
1400/02/14
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم❤
0
1400/02/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
زیر ۲۵ سرکلاژ میکنن
0
1400/02/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
یا اینکه سرویکس نرم باشه یا حالت قیفی شکل داشته باشه
0
1400/02/14
سوال کننده
از سونو واژینال مشخص میشه
0
1400/02/14
سوال کننده
میتونم با این سرویکس کارا خونم انجام بدم؟
0
1400/02/14
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من فقط آشپزی
0
1400/02/14
سوال کننده
اینو که گفتین با سونو واژینال مشخص میشه؟
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
اره عزیزم. کار خونه همدر حد سبک باشه انجام بده اما خستت کنه نه. جارو زدن .زیاد سر پا ایستادن. زیاد خم و راست شدن اینا ممنوعه. دیگه برا حفظ تو دلی تون مجبورین از یسری کارها اجتناب کنین
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
کلا طول سرویکس با سونو واژینال دقیق تره
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
زیاد هم نمیکنن تو که نگران سقط و این چیزا باشی
0
1400/02/14
سوال کننده
مرسی عزیزم از آرامشی که بهم دادی 😍😍😍
0
1400/02/14
سوال کننده
خدا تو دلیتو حفظ کنه برات
0
1400/02/14
مامان آدریانا ...
سلام مال من ان تی ۳۶ بود
انومالی ۳۹
انومالی ۳۹
1
1400/02/14
niloo 😍
من ان تی 30 بودم عزیزم هیچگونه مراعاتی هم نکردم ، توالتم از اولم فرنگی بود ، دکترم گفت نگران نباش مشکلی نیست ما سرویکس زیره 25، رو سرکلاژمیکنیم اونم اونم در صورتی که دهانه رحم باز باشه، یا طرف سابقه سقط ، لک خونریزی ،درد زیاد و.... داشته باشه ،گفت بارداری تو نرماله نیازی نیست، آنومالی هم هنوز نرفتم ، میدونمم هیچی نمیشه، گفت طول سرویکس بستگی به آناتومی بدن هرکس داره،یکی30،یکی 45،یکی38و....
0
1400/02/14
niloo 😍
ذهنت رو درگیر سرویکس نکن
0
1400/02/14
niloo 😍
مراعات های معمول بارداری ، مثل بلند نکردن چیزای سنگین، سرپا ایستادن طولانی ، و... رو رعایت کن
1
1400/02/14
سوال کننده
مرسی عزیزم
واقعا خیلی نگران بودم
ممنونم ازت😍❤
واقعا خیلی نگران بودم
ممنونم ازت😍❤
0
1400/02/14
niloo 😍
بخدا از هرکی میپرسم سرویکست چند بوده میگن سرویکس چیه؟
0
1400/02/14
niloo 😍
خواهرام دوستام وفامیل .....
0
1400/02/14
سوال کننده
منمممممممممم
0
1400/02/14
سوال کننده
😆😆😆
0
1400/02/14
سوال کننده
خودمون با این چیزا در گیر کردیم بخدااا
0
1400/02/14
niloo 😍
بخدا داریم اشتباه میکنیم
0
1400/02/14
سوال کننده
ی شب شوهرم میگفت تا صبح تو خواب میگفتی بچم پایینه
0
1400/02/14
سوال کننده
بچم پایینه
0
1400/02/14
niloo 😍
بارداری رو زهرمار خودمون کردیم
0
1400/02/14
سوال کننده
بس نگران سرویکس بودم
0
1400/02/14
سوال کننده
سرویکس
عدد ان تی
انومالی😶
عدد ان تی
انومالی😶
0
1400/02/14
niloo 😍
من تازه جفتمم پایین بود روزی دوبارم نزدیکی داشتم بخدا
0
1400/02/14
سوال کننده
خواهر شوهر من روستا بود فقط ی سونو رفت
0
1400/02/14
سوال کننده
چقدرم تحرک داشت
0
1400/02/14
سوال کننده
بچشم ماشالا چ درشت
1
1400/02/14
سوال کننده
حالا من راه میرم میترسم
0
1400/02/14
niloo 😍
ول کن بابا خدا خودش داده ماهم سعی خودمون رو میکنیم رعایت کنیم خدا حفظش میکنه
0
1400/02/14
niloo 😍
سابقه دارب
0
1400/02/14
سوال کننده
اره والاااا
0
1400/02/14
niloo 😍
سابقه سقط و این چیزا
0
1400/02/14
سوال کننده
چقدر استرس غربالگری اینارو بخوریم
0
1400/02/14
سوال کننده
ن بارداری اولمه
0
1400/02/14
niloo 😍
من واسه تشکیل قلب کشتم خودمو مردم بعدش به خودم قول دادم اینکارارو نکنم نمیکنمم
0
1400/02/14
niloo 😍
منم بارداری اوله
0
1400/02/14
niloo 😍
بخدا سفر رفتم پله بالا پاییین کردن رابطه مه تا دلت بخاد .....
0
1400/02/14
سوال کننده
افرین منم باید رو خودم کار کنم
0
1400/02/14
niloo 😍
اره بخدا
0
1400/02/14
سوال کننده
خدا تو دلیتو حفظ کنه عزیزم منم دیگ زیاد سخت نمیگیرم بخودم خدا بزرگه
0
1400/02/14
niloo 😍
الان غربال اولم نرمال بود، غربال دومم همه چی نرمال بود عددها همه نرمال بود فقط ریسک رو زده بود 1:350
0
1400/02/14
niloo 😍
دکترم گفت نرمالی نمیخادتست دیگه ای بدی همون سونو انومالی رو بده کافیه
0
1400/02/14
سوال کننده
این ازمایش غربالگریو برا اساس اون فرمی ک تو پر میکنی ریسکاش میزنم
0
1400/02/14
سوال کننده
ن
0
1400/02/14
سوال کننده
چیزی نیست بابا
0
1400/02/14
niloo 😍
این عددها مارکرها نرماله چون اولیت کاملا نرمال بودی الانم نرماله همشون اینم عیب نداذه
0
1400/02/14
niloo 😍
اره بابا
0
1400/02/14
سوال کننده
فامیلی
0
1400/02/14
سوال کننده
یا تو فرم زدی مشکل ژنتیک دارین تو فامیل
0
1400/02/14
niloo 😍
نه هیچ نسبتی نداریم هیچگونه بچه فامیل مشک دارم نداریم
0
1400/02/14
niloo 😍
نه
0
1400/02/14
سوال کننده
پس نگران نباش
0
1400/02/14
niloo 😍
نه عددهام همه نرماله احتمالا بخاطر سن اینجوری زده
0
1400/02/14
niloo 😍
33هستم تو فرم زدن 34
0
1400/02/14
niloo 😍
طرف 1:10بود سلفری داد نرمال بود بچه
0
1400/02/14
سوال کننده
اره عزیزم به ریسکا اعتمادی نیست
0
1400/02/14
سوال کننده
برا جیب خالی کردنن
0
1400/02/14
سوال کننده
سنتم خوبه که
0
1400/02/14
niloo 😍
مثل سرویکس گفت ما زیره 250 رو میفرستیم ژنتیک
0
1400/02/14
niloo 😍
از الان میگم خودتو درگیر نکن
0
1400/02/14
niloo 😍
آرامش داشته باش
1
1400/02/14
فاطمه مرادی
ببین ترس نداره. فقط میخواد یکم مراعات کنی اونم نه شدید که بخواد استراحت مطلق باشی
0
1400/02/14
فاطمه مرادی
بنطر من اینا شانسیه یکی هست با سرویکس ۳۰ تا اخرش نرمال پیش میره بدون هیچ رعایتی یکی هم هست با طول سرویکس عالی و کلی رعایت به شش ماه که میرسه سقط میشه. بنظرم باید تا یه حدی رعایت کنیم نه اینکه خودمونو اذیت کنیم و زندگی رو به کاممون زهر کنیم ولی در حدی رعایت کنیم که فردا اتفاقی افتاد عذاب وجدان نگیریم چرا رعایت نکردیم
0
1400/02/14
sunsy 💜💜
منم انتی ۳۰ بود
انومالی ۲۸ شد
چند روز پیش رفتم دکتر درد کمر و کشاله ران داشتم سونو نوشت طول سرویکسم ۲۴ شده بود
دیگه دکتر گفت سرکلاژ میکنم یکشنبه هم نوبت سرکلاژ دارم
درضمن از ۲۰ هفته هم امپول پرلوتون میزدم
انومالی ۲۸ شد
چند روز پیش رفتم دکتر درد کمر و کشاله ران داشتم سونو نوشت طول سرویکسم ۲۴ شده بود
دیگه دکتر گفت سرکلاژ میکنم یکشنبه هم نوبت سرکلاژ دارم
درضمن از ۲۰ هفته هم امپول پرلوتون میزدم
0
1400/02/14
سوال کننده
استراحتم بودی؟
0
1400/02/14
سوال کننده
حالا شانست گفته تو هفته24سرکلاژت میکنه
0
1400/02/14
niloo 😍
اره دیگه
0
1400/02/14
sunsy 💜💜
اره اما مطلق نه نسبی بود
0
1400/02/14
sunsy 💜💜
ظرف میشستم و غذا درس میکردم
0
1400/02/14
سوال کننده
اهان خداروشکر حالا سرکلاژت میکنه
0
1400/02/14
niloo 😍
هیچ سابقه قبلی و... نداشتی؟
0
1400/02/14
sunsy 💜💜
اره خیلی هم میترسم
دکتر گفت نگران نباش خودم مواظبم
دکتر گفت نگران نباش خودم مواظبم
0
1400/02/14
sunsy 💜💜
نه هیچی بارداری اولمه تو خانوادمم نداشتم همچین چیزی
0
1400/02/14
niloo 😍
میگم عوارض میده درد کشاله ران یه علامت داده دیگه باز یهویی اتفاقی نمیوفته که درسته؟
0
1400/02/14
sunsy 💜💜
چی نفهمیدم منظورتو
0
1400/02/14
niloo 😍
میگم خوبه علامت داده بهت
0
1400/02/14
niloo 😍
درد کشاله ران و کمر
0
1400/02/14
niloo 😍
یعنی هشدار داده
0
1400/02/15
niloo 😍
طول سرویکس کوتاه
در صورتیکه طول سرویکس، مساوی یا زیر ۲۵ میلیمتر باشد; بعنوان سرویکس کوتاه درنظر گرفته میشود.
البته هر سرویکس کوتاهی نیاز به عمل جراحی سرکلاژ ندارد; ولی آنچه مهم است نیاز به پیگیری و انجام سونوگرافی های فالوآپ خواهد داشت
در صورتیکه طول سرویکس، مساوی یا زیر ۲۵ میلیمتر باشد; بعنوان سرویکس کوتاه درنظر گرفته میشود.
البته هر سرویکس کوتاهی نیاز به عمل جراحی سرکلاژ ندارد; ولی آنچه مهم است نیاز به پیگیری و انجام سونوگرافی های فالوآپ خواهد داشت
0
1400/02/15
سوال کننده
فالو آپ چیه
0
1400/02/15
niloo 😍
در مواردی که براساس شرح حال مادر، دو یا بیستر دفع زودرس جنین (زیر ۲۸ هفته) باتابلوی نارسایی سرویکس که در بالا ذکر شد رخ دهد; یا در سونوگرافیهای سریال طول سرویکس به روش واژینال کاهش فزاینده پیدا کند و یا در معاینه واژینال ، سرویکس باز شده باشد عمل جراحی سرکلاژ انجام خواهد شد.
0
1400/02/15
niloo 😍
تاثیراستراحت بر طول سرویکس
طبق آنچه در کتب علمی ذکر شده است در موارد کوتاهی طول سرویکس، نقش استراحت مطلق در بستر در طولانی تر کردن مدت بارداری هنوز مشخص نشده است.
اما عدم داشتن روابط زناشویی در این رابطه نقش موثری داشته.
با این حال در مورد هر بیمار بر اساس شرح حال بالینی او تصمیم گیری خواهد شد .
طبق آنچه در کتب علمی ذکر شده است در موارد کوتاهی طول سرویکس، نقش استراحت مطلق در بستر در طولانی تر کردن مدت بارداری هنوز مشخص نشده است.
اما عدم داشتن روابط زناشویی در این رابطه نقش موثری داشته.
با این حال در مورد هر بیمار بر اساس شرح حال بالینی او تصمیم گیری خواهد شد .
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
اها اره
اگرم نمیداد خودم قصد داشتم برم برای خاطر جمعی
اگرم نمیداد خودم قصد داشتم برم برای خاطر جمعی
0
1400/02/15
niloo 😍
منم 30 هستم ولی هیچ علایم بالینی ندارم دکتر سونو گفت در صورت علامت دار شدن چک کنید سرویکس رو دوهفته یکبار
1
1400/02/15
sunsy 💜💜
مرسی از اطلاعاتت
0
1400/02/15
niloo 😍
والا نگران نباشید اونی داده خودش مواظبشه
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
استراحت کن نماز نشسته بخون دسشویی فرنگی برو پله ممنوع نزدیکی
0
1400/02/15
niloo 😍
هفته 13 30 بودم
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
خم و راست نشو
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
منم هم
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
جارو برقی نکش
0
1400/02/15
niloo 😍
تمام این کارایی رو که گفتی رو بجز دستشویی فرنگی که دارم و نماز ، بقیه رو رعایت اصلا نکردم تا امروز
0
1400/02/15
niloo 😍
نه خم و راست نمیشم با احتیاط
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
من وسواسم متاسفانه هفته یکبار جارو برقی و گردگیری میکردم نمیتونستم انجام ندم روانی میشدم
0
1400/02/15
niloo 😍
حالا شنبه معلوم میشه که وضع چیه
0
1400/02/15
niloo 😍
سونو آنومالی دارم
0
1400/02/15
niloo 😍
نه من هفته ای یه بار جاروبرقی میکشم
1
1400/02/15
sunsy 💜💜
اره اگ دیدی کمتر شده دکتر بگو سرکلاژ کنت
که مجبور نشی مثل من تو ۲۵ هفته سرکلاژ کنی خطرناکه
که مجبور نشی مثل من تو ۲۵ هفته سرکلاژ کنی خطرناکه
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
همونم نکش اصلا هیچکار نکن
0
1400/02/15
niloo 😍
نه بابا نترس دختر
0
1400/02/15
niloo 😍
حالا میگم که شنبه معلوم میشه من چقدره سرویکسم
0
1400/02/15
niloo 😍
5هفته پیش 30 بودم دیگه
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
براخودم نمیترسم اصلا فقط میگم خدایی نکرده سوزن نخوره به کیسه اب
0
1400/02/15
niloo 😍
نه دختتتتررررر سوزن کاری به کیسه آب نداره که
1
1400/02/15
sunsy 💜💜
انشالله که بالا تر رفته باشه
0
1400/02/15
niloo 😍
دکترا کارشون اینه
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
چراااا دیگه نخ سوزنه ممکنه بخوره ب کیسه اب
من خیلی دکتر تاکید کردم گفت مواظبم نگران نباش
من خیلی دکتر تاکید کردم گفت مواظبم نگران نباش
1
1400/02/15
sunsy 💜💜
اوهوم
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
توکل به خدا
0
1400/02/15
niloo 😍
ایشالا عزیزم نگرام نباش اونا کارشونو بلدن
1
1400/02/15
سوال کننده
منم وسواسم متاسفانه و تنها تو این شهر زندگی میکنم
الان خونه زندگیم ی وضعیه غیر قابل تحمل ولی باید مراعات کنیم
الان خونه زندگیم ی وضعیه غیر قابل تحمل ولی باید مراعات کنیم
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
اوهوم
0
1400/02/15
سوال کننده
نگران نباش خودشون حواسشون هست
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
خیلی مراعات کن خیلی
خونه تمیز میشه هرچی کثثیف بشه
خونه تمیز میشه هرچی کثثیف بشه
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
اره دکترم گفت مواظبم نگران نباش تو
0
1400/02/15
سوال کننده
اره 19تا همپله دارم من
0
1400/02/15
niloo 😍
خدا بزرگه
1
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
بنظرمن که رعایت کن خدا داده اما حفظ کردنش دست خودت هم هست
0
1400/02/15
سوال کننده
خب دیگ استرس نده بخودت خدا خودش نگهدارشه
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
از خونه بیرون نرو
حداقل تا انومالی رعایت کن تا طول سرویکس بره بالا
حداقل تا انومالی رعایت کن تا طول سرویکس بره بالا
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
خدا بزرگه اما به هم دلخوشی الکی ندیم
0
1400/02/15
سوال کننده
نمیرم والا همش خونم اصلا جایی نمیرم
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
خواهر من مسافرت نرو کار سنگین نکن نزدیکی کم
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
مراعات بکن
0
1400/02/15
سوال کننده
شما چند بود سرویکست
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
اره سپردم به خودش همه چیو
دنیا هرسازی زد من رقصیدم تا الان
خدارو شکر صدمرتبه شکر
دنیا هرسازی زد من رقصیدم تا الان
خدارو شکر صدمرتبه شکر
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
من خودم هفته سی دهانه رحمم باز شد بچه ی قبلیم چون رعایت هیچی نکردم
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
من خدا راشکر ۴۱
0
1400/02/15
niloo 😍
دلخوشی الکی نیست اگر خدا نخواد مطمعن باش برگی از درخت نمیوفته ، طرف کرونا میگیره میمیره بچه سالم دنیا میاد ، یکی ام تا 9 ماه صبر میکنه بچه بدنیا میاد میمیره پس همه چی دست خداس
1
1400/02/15
sunsy 💜💜
خوب میکنی تا انومالی فقط دراز بکش نهایت غذا درس کن و بشور
دسشویی فرنگی و نماز نشیته تمام دیگه
دسشویی فرنگی و نماز نشیته تمام دیگه
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
سرویکسم شد سی دکترا گفتم برا حلقه سرکلاژ همه چی دیره
1
1400/02/15
سوال کننده
غذاهم نمیپزم ظرفم شوهرم میشوره
نمازم نشسته میخونم
نمازم نشسته میخونم
1
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
اینکه صد درصد اما هم جبره هم اختیار ما که حیوان نیستیم سرنوشتمون صد درصد جبر باشه خودمونم تو سرنوشت خودمون دخیل هستیم
0
1400/02/15
سوال کننده
چند هفته
0
1400/02/15
niloo 😍
من نمیگم رعایت نکنیم من میگم نباید استرس گرفت استرس همون بافت نرم رو بدتر میکنه ،
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
من طول سرویکسم ۴۵بود شد چون هیچی رعایت نکردم هفته ی سی شد سی ولی دهانه رحمم هم همزمان باز شد چون کار میکردم حیاط میشستم اصلا زمین نمینشستم
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
تا ناراحت میشدم میرفتم سراغ کار
0
1400/02/15
niloo 😍
اون نارسایی دهانه رحم اطلاق میشه دیگه نگار ، میگم بدن هرکس یه جوره
0
1400/02/15
سوال کننده
بچت دنیا اومد؟
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
ولی از هفته ی سی کامل استراحت کردم ومرتب امپول وشیاف زدم خدا را شکر بچم ۶هفته دیگه دوام اورد وسی وشش هفته دنیا اومد
0
1400/02/15
سوال کننده
خب خداروشکر
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
عزیزم منم میگم راهنمایی اشتباه نکن من نارسایی نداشتم کاملا هم سالم بودم
1
1400/02/15
سوال کننده
بازم شانس اوردی خدا برات خواسته
0
1400/02/15
niloo 😍
نگار الانم باید خیلی مراعات کنی ها سرویکس رو چک کنی تا دوباره اونجوری نشه
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
آره عزیزم خودمم دیگه کامل رعایت کردم حتی یک کیلو بلند نکردم کامل دراز میکشیدم
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
الان دیگه برا خودم وبچم ارزش قایلم ورعایت میکنم فقط یه غذا وظرف
0
1400/02/15
niloo 😍
دختر خوب از سرویکسی که از 45. یهو بیاد 30 بهش میگن نارسایی دهانه رحم ، اینو از خودم نمیگم دکترم گفت
0
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
الان دیگه مواظب خودم هستم تا خدا برام چی رقم بزنه
1
1400/02/15
niloo 😍
تو بگو یه گرم ، اینارو زن حامله باید رعایت کنه کلا ،
1
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
من بچه اولم نبود فقط اصلا به خودم وبچم احترام نزاشتم
1
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
شما هم اول توکلتون بخدا باشه اما مواظب خودتون وتو دلیتون هم باشید ومراعات خودتون بکنید
1
1400/02/15
niloo 😍
ایشالا که خیره عزیزم بسلامت بغل میگیری نی نی رو
1
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
به همچنین عزیزم
1
1400/02/15
الهی به امید تو 💗
میرفتم خرید چند کیلو میوه وخرید دست میگرفتم پیاده میومدم خونه
0
1400/02/15
niloo 😍
یاعلی دختر چرااااااا
0
1400/02/15
sunsy 💜💜
عالیه تا انومالی ادامه بده انشالله بالا بره
1
1400/02/15
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
اصلا استرس نداشته باش من ۳۱ بود گفت عالیه نه استراحت نه هیچی نگفت البته خودم یه کم مراعات کردم
0
1400/02/15
پزشک اوما
سلام استراحت کنید و مجدد دو هفته بعد سونو بدهید
0
1400/02/15
سوال کننده
انومالی چند بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانومای مشهد کسی سنو ان تی رفته تازگی؟هزینه اش چقدر میشه؟
- لطفا تفسیر غربالگری اول دوقلو
- جواب سونو ان تی راتفسیر کنید
- سونوی انتی در یازده هفته و چهار روز
- مژگان رفتی سونوی ان تی🙋🙋🙆🙆
- سلام خانوما این شما و این سونوی nt لطفا تعیین جنسیت کنید
- سلام خانم دکتر 😍😍عکس سنو میزارم همه چی خوبه ایا؟
- جواب غربالگری و ریسک یا نرمال
- تشخیص جنسیت اومایی ها🧐
- سلام دکتر سنو انتی دوستم ببینید همچیش خوبه ؟؟




