من ۳ ساله عروسی کردم ۳۴ ساله هستم اقدام به بارداری هم نداشتم فقط سال اول عروسیم ۳ یا ۴ بار اقدام کردیم خونریزی قاعدگیم حدودا ۴ دوره است زیاده چیکار کنم؟