سلام مامانای گل من اوایل بارداریمه هفت ششم امروز ترشح سفید رنگ داشتم نگرانم کرده شما تجربه ای دارین ؟
0
1400/02/12
mari69 m
دیروز وامروزم تو ترشحم خون دیدم یه قطره خون دیدم عصری افتاد😢😢 خیلی میترسم ولی صورتی بود انگار طبیعیه ؟؟کسی تجربه داره
0
1400/02/12
سوال کننده
من فعلا هیچ علامتی ندارم فقط امروز کمی ترشح سفید داشتم
0
1400/02/12
mari69 m
ضعف نمیکنید؟؟سینه درد بی حالی خستگی؟تهوع معده درد؟؟
0
1400/02/12
سوال کننده
گشنم میشه اما ن ب حالت ضعف سینه درد ندارم معده دردم ندارم حالت تهوع هم ن اصلا هیچی 😑😑
0
1400/02/12
فاطمـه
منم ترشح دارم امروز. بیشتر رقیقه انگار..
0
1400/02/12
فاطمـه
تا ترشح بودار و رنگی نشده عادیه
0
1400/02/12
فاطمـه
من تا امروز نوک سینه هام ب شددددت حساس بودن انقدر ک آب دوش حمام میخورد بهش ضعف میکردم از درد
ولی امروز دست میزنم درد خاصی حس نمیکنم.. سینه هام حساسن هنوز ولی نوکشون نه..
ولی امروز دست میزنم درد خاصی حس نمیکنم.. سینه هام حساسن هنوز ولی نوکشون نه..
0
1400/02/12
سوال کننده
منم فقط امروز داشتم کی بریم سونوی قلب دل تو دلم نیست اصلا
0
1400/02/12
فاطمـه
من ک هفته دیگه که میرم هفته ۷ میرم پیش دکترم ان شاءالله.
هفته ۹ هم سونوی قلب میرم بازم ان شاءالله 😁
هفته ۹ هم سونوی قلب میرم بازم ان شاءالله 😁
0
1400/02/12
سوال کننده
بلاخره هفت میری یا ۹؟
0
1400/02/12
mari69 m
پس طبیعیه الان علایم کمه ترسیدم اخه پس همه همینطورین😀
0
1400/02/12
فاطمـه
۷ دکتر
۹ سونوی قلب
۹ سونوی قلب
0
1400/02/12
mari69 m
سونو ۸هفته و ۲.۳ روزی شدین باید برین که دیگه مشخص بشه کامل
0
1400/02/12
سوال کننده
وای تا نه هفته کی تحمل کنه خدا
0
1400/02/12
mari69 m
لک چیزی نداشتین
0
1400/02/12
فاطمـه
ولی نباید علایمت کااامل از بین بره
باید حتما یه علامتی از بارداری داشته باشی
باید حتما یه علامتی از بارداری داشته باشی
0
1400/02/12
سوال کننده
عاره جونم انشالله خیره
0
1400/02/12
سوال کننده
ن من ک اصلا ندارم لک و اینا
0
1400/02/12
فاطمـه
منم خیلیییی انتظار برام سخته ولی از اون طرف میترسم زود برم.. اون استرسش بدتره
دکترم ک اصلا سونوی قلبو واسه ۱۰ هفته میده. حالا من یه هفته زودترم میرم
دکترم ک اصلا سونوی قلبو واسه ۱۰ هفته میده. حالا من یه هفته زودترم میرم
0
1400/02/12
فاطمـه
منم نه خداروشکر
0
1400/02/12
mari69 m
کامل ک نه بی حالی و خستگی وضعف پا درد و یکم لگن درد دارم یکم حس سفتی پایین شکمم وسینه هامم درد دارن ولی کمتر از هفته اول
0
1400/02/12
سوال کننده
تو سونوی قلب دادی؟
0
1400/02/12
mari69 m
خداروشکر که ندارین
0
1400/02/12
سوال کننده
اها من هرازگاهی شکمم تیر میکشه
0
1400/02/12
mari69 m
نه هنوز جواب ازمایشم چند روز دیگه بیاد ببینم دقیق چند هفتم احتمالا هفته بعد بدم دیگه تحمل ندارم
0
1400/02/12
سوال کننده
ممنون جونم
0
1400/02/12
سوال کننده
راستی من دکتر چنتا آزمایشم واسه نوشته اونا رو هنوز انجام ندادم نمیدونم چین اونا
0
1400/02/12
mari69 m
ولی این لک دیروز تا حالا خیلی بهم استرس داده چند بار دیدم البته دکتر شیاف داد گفت طبیعیه کاش زود تموم بشه
0
1400/02/12
سوال کننده
استرس نداشته باش استرس خودش سمه ها
0
1400/02/12
mari69 m
اونا ازمایشای اولیه باردارین شاید بتا هم باشه انجام بده حتما ببر دکتر وسونو برات مینویسه
0
1400/02/12
mari69 m
اره میدونم ولی ادم میترسه
0
1400/02/12
mari69 m
ایشالا همه نی نیا سالم باشن و قلبشون مثل ساعت کارکنه با خبر خوب بیایین😍😍برا منم دعا کنید خوب باشه
1
1400/02/12
سوال کننده
الهی آمین تو این شبای عزیز همدیگه رو دعا کنیم
0
1400/02/12
فاطمـه
لک طبیعیه عزیزم
دوستم الان ۸ هفته س
تو ۷ هفته لکه بینی داشت
دکتر بهش شیاف داد نذاشت فقط استراحت کرد الان خوب شده
ولی تو شیافو بزارا
میخوام بگم اصلا جای نگرانی نیست. با استراحت زود زود خوب میشه
دوستم الان ۸ هفته س
تو ۷ هفته لکه بینی داشت
دکتر بهش شیاف داد نذاشت فقط استراحت کرد الان خوب شده
ولی تو شیافو بزارا
میخوام بگم اصلا جای نگرانی نیست. با استراحت زود زود خوب میشه
0
1400/02/12
سوال کننده
عاره دیگه این هفته حتما انجامشون میدم
0
1400/02/12
فاطمـه
منم یه نیم ساعت سرپا وایسم یا یه ساعت بشینم زیردلم درد میگیره
فوری دراز میکشم ۵دیقه ای خوب میشه
فوری دراز میکشم ۵دیقه ای خوب میشه
0
1400/02/12
فاطمـه
چکاپن بیشتر؟
من آخه قبل از بارداری چکاپ دادم. الان نمیدونم ینی بازم آزمایش باید بدم؟
من آخه قبل از بارداری چکاپ دادم. الان نمیدونم ینی بازم آزمایش باید بدم؟
0
1400/02/12
سوال کننده
منم یه دفعه ای شکمم تیر میکشه هرازگاهی
0
1400/02/12
فاطمـه
و اینکه اگر دوست نداشتی جواب نده..
رابطه جنسی با همسرتو چیکار میکنی؟
من ک الان دو هفته اس فهمیدم باردارم
دوبار بیشتر رابطه کامل نداشتیم
بقیشو بدون دخول واینا...
رابطه جنسی با همسرتو چیکار میکنی؟
من ک الان دو هفته اس فهمیدم باردارم
دوبار بیشتر رابطه کامل نداشتیم
بقیشو بدون دخول واینا...
0
1400/02/12
فاطمـه
آخه یکم نگرام واقعن مشکلی واسه نی نی پیش بیاد.. یا به لکه بینی بیفتم..
0
1400/02/12
سوال کننده
من ازم نپرسید ک چکاب دادی یا ن گفت اینا رو انجام بده گفتم مال چین گفت آزمایشای اوایل بارداری
0
1400/02/12
mari69 m
مرسی عزیزم ایشالله که چیزی نباشه خدا خودش هوامونو داشته باشه💜💜
0
1400/02/12
فاطمـه
همش بگو خدایا خودت دادی خودتم مراقبش باش😍👶🏻❤
0
1400/02/12
سوال کننده
ولا من از روزی ک فهمیدم اصلا رابطه نداریم همسرمم بشدت ناراحت و شاکیه ولی چکار کنم میترسم دیگه
0
1400/02/12
mari69 m
اره عزیزم باید حتما انجام بدی با توجه به اون برات دارو بنویسه ویتامینا که شروع کنی
0
1400/02/12
فاطمـه
خب یه جوردیگه غیر از دخول کارشو راه بنداز😁
1
1400/02/12
فاطمـه
باشه میرم انجام میدم حتمن. ممنون عزیزم💝
0
1400/02/12
mari69 m
هیچی فعلا تا بعد قلب نباشه بهتره دیگه خربزه خوردن باید پای لرزشم بشینن😄😄😁 شوهر من که خودش میترسه میگه نه فعلا بذار جاش محکم بشه
0
1400/02/12
سوال کننده
ولا میترسم حتی نزدیکمم بشه چن شب پیش خیلی دلش خواست گفت بدون دخول گفتم باشه ولی واسه بچم اتفاقی بیفته نمیبخشمت دیگه ترسید گفت نمیخام 😐
0
1400/02/12
فاطمـه
خوش بحالت 😂
من ک شوهرم کلا تو کَفِه 😂
من ک شوهرم کلا تو کَفِه 😂
0
1400/02/12
mari69 m
تا بعد قلب سعی کن نداشته باشی یا خودت ارگاسم نشی بعدش اگه درد و لک اینا نداشتی انجام بده ولی عمیق نباشه و کمتر از قبل
0
1400/02/12
فاطمـه
بنده خداااا😂😂😂 یجوریی گفتی کلا حسش پریده
0
1400/02/12
سوال کننده
خخخ دقیقا ولی نمیدونم ک یعنی این ۹ ماه کامل نذاریم نزدیکمون بشن یا ن
0
1400/02/12
فاطمـه
من ک اصلا انقدر میترسم نیازام یادم رفته😁
ولی خب شوهرو نمیشه کاریش کرد.میخواد دیگه.. 😑
ولی خب شوهرو نمیشه کاریش کرد.میخواد دیگه.. 😑
0
1400/02/12
فاطمـه
ب قول ماریا یا مریم 😁
تا سونوی قلب رابطه نداشته باشیم بهتره
ولی دیگه با دست و اینا... راضیشون کنیم😅😅
تا سونوی قلب رابطه نداشته باشیم بهتره
ولی دیگه با دست و اینا... راضیشون کنیم😅😅
0
1400/02/12
mari69 m
اره واقعا ادم استرس داره دیگه نکنه چیزی بشه ولی خب خودشون باید درک کنن و رعایت کنن ..بدون دخول یا کمتر از گذشته
0
1400/02/12
فاطمـه
بعضیامیگن اون مدت بین آزمایش مثبت و سونوی قلب بیشتر دوره ایه ک آدم انتظار میکشه
بعدش فاصله سونوها آسون تره تحملش
بعدش فاصله سونوها آسون تره تحملش
0
1400/02/12
سوال کننده
عاره دیگه چکارشون میشه کرد 😂😂
0
1400/02/12
فاطمـه
منم میگم خدا کنه همینجوری باشه
آخه این روزا واقعن آدم دل تو دلش نیست مطمئن شه نی نی قلبش میزنه😑
آخه این روزا واقعن آدم دل تو دلش نیست مطمئن شه نی نی قلبش میزنه😑
1
1400/02/12
فاطمـه
نه میشه زود بری
نه میگذره این روزا🤦🏻♀️
نه میگذره این روزا🤦🏻♀️
0
1400/02/12
mari69 m
اره واقعا همش انتظار و استرس که قلبش تشکیل شده یا نه بعدش دیگه خیالت راحته و روزا رو رد میکنی برسی به سونوی بعدی
0
1400/02/12
mari69 m
شما چندسالتونه؟؟بارداری اولتونه؟
0
1400/02/12
سوال کننده
بخدا من روزا رو ساعت به ساعت میشمارم
0
1400/02/12
سوال کننده
من ۱۹ بارداری اول
0
1400/02/12
mari69 m
اره انتظار سخته
0
1400/02/12
mari69 m
عزیزم چه زود مامان شدی چند سال ازدواج کردی؟؟
0
1400/02/12
سوال کننده
۲ ماهه ولا
0
1400/02/12
mari69 m
😍🤩 چه زودی پس ایشالا سالم بغلش کنی
0
1400/02/12
فاطمـه
من ۲۴سالمه
پنج سال از عقدمون و دوسال از عروسیمون میگذره ک باردارشدم
پنج سال از عقدمون و دوسال از عروسیمون میگذره ک باردارشدم
0
1400/02/12
فاطمـه
تو چی ماری؟😍
0
1400/02/12
فاطمـه
من یکسره تو تقویم اوما دارم روزارو میشمارم😂
0
1400/02/12
سوال کننده
عزیز دلمی
0
1400/02/12
mari69 m
من۳۰ سالم ..بارداری دومم هست ولی اولی تو ۶ماه بودم دهانه رحمم باز شد سقط شد چون پسر بود نشد بذارنش دستگاه..۳۱تیر پارسال سقط شد 😑 الانم همین ماه گفتم شاید طول بکشه جلوگیری نکردم و شد 😁🤩 کاش دیگه به سلامت وایسه برام دعا کنید
0
1400/02/12
سوال کننده
خوبه تو لذتو خودتو بردی از تفریحات دونفره با همسرت ما کورد هستیم دیگه همسرمو خانوادش اصرار داشتن زودتر بچه دار بشیم
0
1400/02/12
mari69 m
مرداد میشه۳سال ازدواج کردم و۱سالم نامزدی
0
1400/02/12
سوال کننده
انشالله این بار به سلامت بغلش بگیری
0
1400/02/12
فاطمـه
عزیزمممم
حتما خیلی اذیت شدی😢
ان شاءالله تو این بارداری همه چی عاااالی پیش میره عزیزم😍😍😍
اوایل دی نی نیتو صحیح و سالم بغل میگیری بحق این شبای عزیز😍👶🏻🤗❤
حتما خیلی اذیت شدی😢
ان شاءالله تو این بارداری همه چی عاااالی پیش میره عزیزم😍😍😍
اوایل دی نی نیتو صحیح و سالم بغل میگیری بحق این شبای عزیز😍👶🏻🤗❤
0
1400/02/12
mari69 m
مرسی عزیزم💜💜🌺🌺 ایشالا همه مامانا بارداریشون به سلامتی بگذره و تو نی نیا سالم بیان بغلمون🤩😍
0
1400/02/12
فاطمـه
شماهم ان شاءالله سه نفره کلییی لذت میبرید😍
بعدشم میتونی بچه رو بزارید پیش مامان یا مادرشوهر برید دوتایی نصف روز تفریح😍😁
پارک سینما رستوران
بعدشم میتونی بچه رو بزارید پیش مامان یا مادرشوهر برید دوتایی نصف روز تفریح😍😁
پارک سینما رستوران
0
1400/02/12
فاطمـه
الهی آمیییین😍
0
1400/02/12
فاطمـه
کدوم شهرید بچه ها؟
0
1400/02/12
سوال کننده
عاره ب امید خدا اتفاقا همین فکرم تو سرمه😂
0
1400/02/12
mari69 m
اره خیلی...دیگه زایمان بود طبیعی و درد وفشار و اینکه بعد این همه انتظار یهو بدون هیچی رفت سخت بود بالاخره😑😑مررسی عزیزم ایشالا شما هم به سلامتی بگذره براتون
0
1400/02/12
سوال کننده
من ایلام
0
1400/02/12
فاطمـه
من خودم شیرازی ام.
ساکن مشهد.
اینجا جز امام رضا و یکی دوتا دوست خانوادگی کسی نداریم.
البته امام رضا همه چیزه 😍
ساکن مشهد.
اینجا جز امام رضا و یکی دوتا دوست خانوادگی کسی نداریم.
البته امام رضا همه چیزه 😍
0
1400/02/12
فاطمـه
آفرین درستشم همینه😂😂👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
0
1400/02/12
فاطمـه
دیگه ب اون فکرنکن.
به این یکی فکر کن که مطمئنم به لطف خدا تپل مپل میاد بغلت😍
به این یکی فکر کن که مطمئنم به لطف خدا تپل مپل میاد بغلت😍
0
1400/02/12
فاطمـه
ان شاءالله
0
1400/02/12
mari69 m
من یاسوج ولی ساکن بوشهر.. وتنها کسی هم نیست و نمیشه هم برم دیگه باید بمونم اینجا ببینم اوضاعم چطوره سرکلاژ بشم بعد اگه اجازه بده برم
0
1400/02/12
mari69 m
مرسی عزیزم 🤩💜💜🌺🌺
0
1400/02/12
فاطمـه
دوستم دهانه رحمش یک سانت باز شد
یه دستگاهی گذاشت دکترش براش
اسمش پِساری بود.
خیلی راضی بود خودش چون که درد و بستری و اینا نداشت. فقط هزینش یه تومن شد فکرکنم...
یه دستگاهی گذاشت دکترش براش
اسمش پِساری بود.
خیلی راضی بود خودش چون که درد و بستری و اینا نداشت. فقط هزینش یه تومن شد فکرکنم...
0
1400/02/12
فاطمـه
پساری رو گذاشت بجای سرکلاژ کردن
0
1400/02/12
فاطمـه
اونجا سررررده حسابی
0
1400/02/12
فاطمـه
بوشهر گررررم
0
1400/02/12
فاطمـه
مشهدم ک کلا هواش معلوم نیس
یه روز گرم یه روز سرد
صبح گرم شب سرد یا برعکس😂😂😂
یه روز گرم یه روز سرد
صبح گرم شب سرد یا برعکس😂😂😂
0
1400/02/12
mari69 m
اره هر کسی که سابقه داشته باشه و یا طول سیرویکس کم بشه سرکلاژ یا پساری میذارن دیگه دکتر میگه کدومش بهتره
0
1400/02/12
سوال کننده
عاره اما ن زیاد اومدی تا حالا ؟؟
0
1400/02/12
فاطمـه
آره پس خودت در جریانی.
ان شاءالله بهترین چیزا اتفاق بیفته برات
ان شاءالله بهترین چیزا اتفاق بیفته برات
0
1400/02/12
mari69 m
😄😄اره گرررم و زیر کولر ولی من همش سردم میشه کلا
0
1400/02/12
mari69 m
اره عزیزم ..مرسی فدات گلم🌺💜
0
1400/02/12
mari69 m
بدنم گر داره و گرمه ولی خودم خیلی زود سردم میشه خیلی شما اینجورین؟؟
0
1400/02/12
سوال کننده
دخترا تا میتونین میوه بخورین خیلی مهمه تو این دوران
0
1400/02/12
فاطمـه
نه هنوز ولی ب شددددت دلم میخواد بیام اون طرفا
ما شیراز همه اقواممون هستن
یزد اقوام مادریم هستن
شمال زنداداشم اینا
قم چندتا از اقوام
تهران هم داییام و بچه هاش
کرمان هم دوست زیاد دارم
مشهدم ک خودمون
خلاصه ایران سرای من است 😂😂😂جز سمت غربش ک هنوز سعادتش نصیبمون نشده😁
ما شیراز همه اقواممون هستن
یزد اقوام مادریم هستن
شمال زنداداشم اینا
قم چندتا از اقوام
تهران هم داییام و بچه هاش
کرمان هم دوست زیاد دارم
مشهدم ک خودمون
خلاصه ایران سرای من است 😂😂😂جز سمت غربش ک هنوز سعادتش نصیبمون نشده😁
0
1400/02/12
mari69 m
اره میوه خیلی خوبه وهر چی که فولات داره .سبزی و کاهو و اب هم زیاد بخورین که یبوست نگیرین
0
1400/02/12
سوال کننده
عزیز دلمی حتما بیا مخصوصا ایام عید هم خیلی سرسبزه کوردا هم ک مهمان نوازن مطمئنم بهتون خوش میگذره
0
1400/02/12
فاطمـه
من اصلا با لرزم فهمیدم باردارم😂😂
وسط هوای خوب بهار
چهارپنج روز بعد از تخمک گذاری
لرزام شروع شد. یه ده روزی تحمل کردم دیگه دیدم خوب نمیشه. گفتم شاید کروناس
رفتیم تست کرونا بدم. همینجوری الکی ب دکتره گفتم بتاهم بنویسه ک با خیال راحت داروهای کرونامو بخورم😂
این شد که ۶ روز قبل موعدم کرونام منفی و بتام مثبت شد😂😂
و لرزم همچنان ادامه دارد🤦🏻♀️
وسط هوای خوب بهار
چهارپنج روز بعد از تخمک گذاری
لرزام شروع شد. یه ده روزی تحمل کردم دیگه دیدم خوب نمیشه. گفتم شاید کروناس
رفتیم تست کرونا بدم. همینجوری الکی ب دکتره گفتم بتاهم بنویسه ک با خیال راحت داروهای کرونامو بخورم😂
این شد که ۶ روز قبل موعدم کرونام منفی و بتام مثبت شد😂😂
و لرزم همچنان ادامه دارد🤦🏻♀️
0
1400/02/12
فاطمـه
وای من اصلا میل ب برنج و غذا ندارم
فقط میوه میتونم بخورم 😑
غذا هم ب زور نصف بشقاب شایدبخورم
یکسره هم گرسنمه.
با سیب و توت فرنگی شکممو پر میکنم😑
فقط میوه میتونم بخورم 😑
غذا هم ب زور نصف بشقاب شایدبخورم
یکسره هم گرسنمه.
با سیب و توت فرنگی شکممو پر میکنم😑
0
1400/02/12
فاطمـه
سه تا از همکلاسیای دانشگاهم
و دو سه تا از بچه های خوابگاهمون کرد بودن و به شدددت آدمای خوبی بودن😍😍😍
و دو سه تا از بچه های خوابگاهمون کرد بودن و به شدددت آدمای خوبی بودن😍😍😍
0
1400/02/12
سوال کننده
دخترا من دو روز از وقت پریودم گذشته بود رفتم آزمایش بتا دادم زده بود> 1000
0
1400/02/12
mari69 m
😂😂😂عزیززم منم همش پتو باهامه و کولر خاموش میکنم شوهر نق میزنه گرمه دیگه میذاره رو کم کم😂😂 البته میگن پاهات سرد بشه وحس سرما داشته باشه بچه پسره
0
1400/02/12
سوال کننده
منم اصلا غذا دوس ندارم
0
1400/02/12
فاطمـه
خیلی خوب بوده
0
1400/02/12
سوال کننده
عزیز دلمی مهربونم
0
1400/02/12
سوال کننده
چن روز قبل اینکه باردار بشم خواب دیدم زن همسایه اومد دوتا پرتقال خوشگل بهم داد 😂😂
0
1400/02/12
فاطمـه
وای منم😂😂😂
شوهرم هی میره تو حیاط یه دور میزنه میاد. انقدر گرمش میشه هی میره پاهاشو میشوره😂😂😂 منم مث تو پتو همش دورمه😂😂😂😂😂😂
باورت میشه من شنیدم دختره؟
تو نی نی سایت، چندنفر گفته بودن ما لرز داشتیم دختر بود
یکی گفته بود مادربزرگم میگه لرز واسه دختره گرگرفتگی واسه پسر😕
شوهرم هی میره تو حیاط یه دور میزنه میاد. انقدر گرمش میشه هی میره پاهاشو میشوره😂😂😂 منم مث تو پتو همش دورمه😂😂😂😂😂😂
باورت میشه من شنیدم دختره؟
تو نی نی سایت، چندنفر گفته بودن ما لرز داشتیم دختر بود
یکی گفته بود مادربزرگم میگه لرز واسه دختره گرگرفتگی واسه پسر😕
0
1400/02/12
mari69 m
من هفته اول همش گشنم میشد زود زود دوس داشتم فقط بخورم هر چی ولی الان نه زیاد گشنم نمیشه میلم نمیکشه عادیه ولی نخورمم معدم ضعف میره وبی حال میشم .توت فرنگی وهندوانه و سیب پرتقال ومغزیات میخورم
0
1400/02/12
فاطمـه
چ خواب خوبییییی😍😍
نکنه دوقلو باشن؟؟؟؟😍😍😂😂😂
نکنه دوقلو باشن؟؟؟؟😍😍😂😂😂
0
1400/02/12
mari69 m
😂😂😂 فکر کردم خودم اینجوریم...نه عزیزم گر گرفتگی فرق داره اره بدن گر داره گرمه ولی اگه پاهات سرد باشه پسره
0
1400/02/12
فاطمـه
منم دقیقا همینجوری
مغز بادوم و خرما هم بخور خیلی خوبه
و شیر اگر دوس داری
واسه قلب نی نی خیلی خوبه
مغز بادوم و خرما هم بخور خیلی خوبه
و شیر اگر دوس داری
واسه قلب نی نی خیلی خوبه
0
1400/02/12
فاطمـه
چ جااالب
پس ممکنه پسر باشه
خیلی حس باحالیه فکر ب اینکه ینی دختره یا پسر😁
پس ممکنه پسر باشه
خیلی حس باحالیه فکر ب اینکه ینی دختره یا پسر😁
0
1400/02/12
سوال کننده
نمیدونم ولا ببینم خدا چی میخاد واسمون انشالله واسه هممون بهترینو بخاد و دل هیچکدوممون رو نشکنه الهی آمین
0
1400/02/12
سوال کننده
من نمیدونم چرا همش حس میکنم نی نیم پسره
0
1400/02/12
فاطمـه
ان شاءالله هرچی هستن و هرچندتا هستن، فقط سالم و صالح باشن😍
0
1400/02/12
فاطمـه
آخیییی😍 اسمشم انتخاب کردی؟ چیزی مد نظر داری؟
0
1400/02/12
سوال کننده
هناسمی گیاناگم
0
1400/02/12
mari69 m
اره ولی خرما گرمه فعلا تو سه ماه اول زیاد نخور گرمیجات یا تا وقتی قلب تشکیل بشه...شیر زیاد نه ولی ماست وپنیر وکشک میخورم
0
1400/02/12
فاطمـه
ترجمه کن😂😁
0
1400/02/12
سوال کننده
پسر بود دیار دختر بود پاییز
0
1400/02/12
mari69 m
اره ایشالا سالم باشن هررچی باشه سلامتی مهمه
0
1400/02/12
فاطمـه
عه خوب شد گفتییی
چون من گرسنم میشه قندم میفته میرم دوتا دوتا خرما میخورم😐
ممنون ک گفتی مریم❤
چون من گرسنم میشه قندم میفته میرم دوتا دوتا خرما میخورم😐
ممنون ک گفتی مریم❤
0
1400/02/12
سوال کننده
همون تشکر و سپاس شماست میشه نفسمی جونم
0
1400/02/12
فاطمـه
سالم و سلامت باشن الهییی😍
0
1400/02/12
فاطمـه
مریم تو اسم انتخاب کردی؟
0
1400/02/12
سوال کننده
ممنون جون دلم شما چی ؟
0
1400/02/12
فاطمـه
قربون شماااا😍😍😁😁
0
1400/02/12
mari69 m
خواهش عزیزم فعلا سعی کن زیاد گرمی نخوری تا که خوب سرجاش محکم بشه
0
1400/02/12
فاطمـه
ماهم پسر چون از اول ازدواجمون نذر امام رضا کردیم، امیررضا.
دختر هنوز تصمیم نگرفتیم..
دختر هنوز تصمیم نگرفتیم..
0
1400/02/12
فاطمـه
چشم حتمن
0
1400/02/12
mari69 m
😀😀نه هنوز
0
1400/02/12
*asenat* 💓
دخترا
چیا گرمی ان که نخوریم فعلا؟
چیا گرمی ان که نخوریم فعلا؟
0
1400/02/12
*asenat* 💓
البته سلام 😁
0
1400/02/12
سوال کننده
نامدار باشن
0
1400/02/12
فاطمـه
برو کم کم تو فکرش😁
0
1400/02/12
mari69 m
به به یه مامان دیگه🤩
0
1400/02/12
*asenat* 💓
😍🙈
0
1400/02/12
سوال کننده
عیی من مجردی با دخترمو انتخاب کردم پسرمم با همسرمه
0
1400/02/12
فاطمـه
سلااام
گرمیجات هرچی قبلنا میخوردی ک زودتر پریود شی یا درد پریودت گرم شه
مثل زعفرون؛ آویشن، انواع دمنوشا، خرما، سیر و پیاز.. دیگه.....
گرمیجات هرچی قبلنا میخوردی ک زودتر پریود شی یا درد پریودت گرم شه
مثل زعفرون؛ آویشن، انواع دمنوشا، خرما، سیر و پیاز.. دیگه.....
0
1400/02/12
فاطمـه
ممنون عزیزم😍👶🏻❤
0
1400/02/12
mari69 m
عسل.خرما.اینا خوبه ولی کم فعلا..دارچین .زعفرون.اویشن اصلاااااا نخور
0
1400/02/12
*asenat* 💓
از میوه ها چی؟ و غذاها؟
0
1400/02/12
فاطمـه
دیگه مثل فلفل و اینا
0
1400/02/12
mari69 m
هویج هم نخور زیاد با جگر
0
1400/02/12
فاطمـه
میوه آناناس و انبه و هویج شنیدم
0
1400/02/12
فاطمـه
👌🏻👌🏻👌🏻
0
1400/02/12
*asenat* 💓
اصلا جگر دوست ندارم🤢
1
1400/02/12
mari69 m
غذاها هم سعی کنید کم ادویه باشه بهتره چون گرمن
0
1400/02/12
mari69 m
بهتر نخوری بهتره
0
1400/02/12
*asenat* 💓
بستنی انبه که اشکال نداره؟ 😁
0
1400/02/12
سوال کننده
همه میوهای فصل ک الان تو بازاره خوبه هویج هم بخوره فقط پرتقال رو هم حتما استفاده کن اما ن خیلی زیاد و اینکه سیب و به بیشتر استفاده کن جگر اصلا نخور
0
1400/02/12
فاطمـه
آخه بعضیا میگن جیگر خونسازه بخوریم ک جون بگیریم. ولی ویتامین a خیییلی زیاد داره خطریه
0
1400/02/12
mari69 m
اره اینا هم نخور
0
1400/02/12
*asenat* 💓
من الان فقط عاشق بستنی شدم🙈میخام روزی س چارتا بخورم 😁
0
1400/02/12
سوال کننده
ن ن اصلا استفاده نکن دختر
0
1400/02/12
فاطمـه
کلا غذاهارو،لبنیات و این چیزارو دقت کن پاستوریزه باشن و گوشت و اینا کامل پخته شده باشه
1
1400/02/12
mari69 m
تخم مرغ خام یا گوشت نیمه پخته اصلا..کنسرو و فست فود اصلا نوشابه اصلا
0
1400/02/12
فاطمـه
نه من نمیخورم
میگم ینی بعضیا این اشتباهو میکنن
میگم ینی بعضیا این اشتباهو میکنن
1
1400/02/12
سوال کننده
از مغزها هم فندق و گردو و بادام بخور
0
1400/02/12
فاطمـه
بستنی ب نظرم زیاد نخور دیگه
هیچیو زیاد نخور
هیچیو زیاد نخور
0
1400/02/12
فاطمـه
همون بستنی رو سعی کن روزی نهایت یکی بخوری
اگر بکنی یه روز درمیون ک چ بهتر
اگر بکنی یه روز درمیون ک چ بهتر
0
1400/02/12
mari69 m
البته تو ۳ماه اول بیشتر مواظب باشین بعد خیلی خیلی کم میتونین فست فود ونوشابه در حدی ک هوس کردی وبگذره خیلی کم
0
1400/02/12
فاطمـه
من ک خیییلی هوس پیتزا کردم با نوشابه😁
همش دارم با خودم میگم تحمل کن بخاطر نی نی 😍❤
همش دارم با خودم میگم تحمل کن بخاطر نی نی 😍❤
0
1400/02/12
mari69 m
پسته هم خوبه ومغز افتابگردون چون فولات داره
0
1400/02/12
سوال کننده
دخترا همین ک سونوی قلب دادین و از تشکیل قلب مطمئن شدین شیاف استفاده کنین چون شیاف جای بچه رو محکم میکنه
0
1400/02/12
mari69 m
بستنی رو حواست باشه قندت نره بالا..برا ماهای اخر خوبه که بچه وزن بگیره
0
1400/02/12
mari69 m
من که از دیروز دارم میزنم دیگه ۱۰تاش میزنم تا اخر ببینم چطو میشه
0
1400/02/12
سوال کننده
من هنوز اصلا استفاده نکردم
0
1400/02/12
mari69 m
سرچ کنید کلا چیزایی ک فولات داره الان بیشتر بخورین..
0
1400/02/12
سوال کننده
دخترا من برم فعلا انشالله باز ببینمتون خدا کنه گمتون نکنم
0
1400/02/12
mari69 m
ایشالا که لازم نشه استفاده کنی
0
1400/02/12
سوال کننده
قربونت برم جونم
0
1400/02/12
mari69 m
مواظب خودت و نی نی باش..اعلامتو ن روشن بذارین اینجا هر وقت پیام دادین بفهمیم
0
1400/02/12
سوال کننده
چشم جون دلم
0
1400/02/12
mari69 m
stk: |~|11|~|106_col
0
1400/02/12
*asenat* 💓
میگم این تایپیک باشه برا هفته های خودمون
اگه سوالی داشتیم بپرسیم از هم
اگه سوالی داشتیم بپرسیم از هم
0
1400/02/12
*asenat* 💓
چطوره؟
0
1400/02/12
mari69 m
اره عزیزم خوبه اعلاماتون روشن بذارین که یکی پیام میده برامون بیاد
0
1400/02/12
سوال کننده
منم موافقم بچه ها چون هفته هامونم نزدیک همه
0
1400/02/12
mari69 m
💜💜
0
1400/02/13
*asenat* 💓
بچها الان رابطه داشته باشیم اشکالی که نداره؟
0
1400/02/13
fatima 🌹🌹
نه اگه مشکلی نداری با رعایت مسایل بهداشتی و احتیاط نه چه اشکالی
0
1400/02/13
*asenat* 💓
مشکل ک نمیدونم نرفتم هنوز دکتر ولی فقط خیلی کم کمرم درد میکنه که دراز بکشم خوب میشه بعد 5. 10 دقیقه
0
1400/02/13
fatima 🌹🌹
منم هفته های اول اونطوری بودم دکتر گف طبیعه
0
1400/02/13
fatima 🌹🌹
من دو روزه حالت تهوع امونمو بریده تا میتونید علایم هاتون شروع نشده بخورین تقویت کنین من که دو روز نمیتونم چیزی بخورم 😭😭
0
1400/02/13
*asenat* 💓
پس نگران کمردرد نباشم دگه
0
1400/02/13
*asenat* 💓
الهی😢
خداروشکر من فعلا حالت تهوع بهم دست نداده فقط سینه هام یکم حساس شدن همین😅
خداروشکر من فعلا حالت تهوع بهم دست نداده فقط سینه هام یکم حساس شدن همین😅
0
1400/02/13
fatima 🌹🌹
من بیشتر زیر شکمم درد میکرد مثل دردای پریودی
0
1400/02/13
*asenat* 💓
باز من کمرم
مثل روزای اول پریودیم ولی کمتره این. اون انقدر زیاد بود اصلا نه میتونستم بشینم نه بخابم
مثل روزای اول پریودیم ولی کمتره این. اون انقدر زیاد بود اصلا نه میتونستم بشینم نه بخابم
0
1400/02/13
fatima 🌹🌹
من از دردای زیر شکمم و درد سینه ها کاسته شد به حالت تهوع اضافه شد😅ان شالله که هیج موقع به حالت تهوع دچار نشین
0
1400/02/13
*asenat* 💓
ان شاء الله 😅
0
1400/02/13
پزشک اوما
سلام اگر ترشح بدون بو و سوزش و خارش است نگران نباشید طبیعی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



563

