سلام من قبل بارداریم pco دلشتم کلا از اول قاعدگیم اینجور بودم لطفا راهنمایم کنین
الان بعد زایمانم سه بار پریود شدم فک کنم pco ام برگشته و تموم بدنم جوش میزنه البته بگم وزنمم برنگشته به قبل زایمانم؟ چیکار کنم پریود شم و پلی کیستیک برطرف شه؟
سقط جنین در هشت هفته
امروز ب واسطه ی لکه بینی بعد از انجام سونو متاسفانه متوجه سقط شدم لطفا reresh کنید پیج رو برام
خانم دکتر چرا من اینطور شدم باید نگران باشم؟
سلام خانم دکتر عزیزم ببخشید من سه چهار روزه که زیر دلم خیلی بیش از حد درد میکنه مثل درد پریودی مثل وقتی که پریودم و خونریزیه شدید هستم درد دارم ولی اصلا نه لکه ای نه خونی هیچی درد پریودی شدید دارم ولی پریود نیستم در اقدام به بارداری هستم البته زیر نظر هیچ دکتری نیستم فقط جلوگیری ندارم دردم قطع نمیشه ولی بعضی وقتا شدید میشود بعضی وقتا کم هست باید نگران باشم راه حلی برای مشکلم هست؟باید حتما به دکتر مراجعه کنم؟
تفسیر آزمایش بارداری و ویتامین د
سلام خسته نباشید ممنون میشم آزمایش بارداری منو تفسیر کنید سن بارداریم ۳۱ هفته و ۶ روزه در ضمن دیابت بارداری دارم روزی دو عدد قرص متفورمین 500 میخورم
لکه بینی هفته ۱۷
سلام.من در هفته ۱۱بارداری لکه بینی قهوه ای داشتم سونو انجام دادم هماتوم 10*6میلیمتری داشتم روزی ۲تا شیاف پروژسترون ۴۰۰ استفاده کردم قطع شد موقت ولی هر هفته تکرار میشد به مدت یک روز،تا هفته ۱۳
دیشب دوباره لکه بینی قهوه ای داشتم که سونو دادم همه چی خوب بود و هماتوم 13*22*27 میلیمتری دیده شد.دکترم دستور تزریق آمپول پرولوتون ۲۵۰ دادن که من پیدا نکردم هیدروکسی پروژسترون کاپروات ۲۵۰ زدم ولی تا الان ادامه داره لکه ها
ممنون میشم راهنمایی کنین که چکار کنم،سپاس
تهوع و معده درد
سلام وقت بخیر
علائم تهوع و معده درد بارداری تا هفته چندم ادامه دلره؟
ماه دوم شدیدا تهوع و معده درد داشتم و امروز ۵ روز هست که میتونم کمی غذا بخورم و هنوزم اشتهایی به خوردن میوه ندارم و به محض خوردن دچار تهوع میشم و بیشترین حالت از ظهر شروع میشه تا شب موقع خواب
و واقعا از تهوع و معده درد رنج میبرم
ماستیت سینه برای شیردهی خطرناکه؟
سلام وقتتون بخیر،پریشب تب و لرز کردم و سینه ی راستمم خیلی درد میکرد و ورم کرده و قرمزو داغ شده.رفتم دکتر و گفت سینه ات عفونت کرده .حالا میتونم با همین سینه به بچه ام شیر بدم مشکلی نداره؟؟؟
بیشتر از یک ماه پریودم طول کشیده
سلام و وقت بخیر خدمت دکتر اوما. من ۹ ماه از زایمانم میگذره ماه قبل ۱۱ بهمن پریود شدم تا الان طول کشیده. البته یک ماه پریود نشدم بعدش الان یک ماه پریودم. خیلیم بی حالم کرده این وضعیت. پریودم به صورت خون تازه نیست. البته اول شروع پریود خیلی کم بود در حد لک که هی بیشتر شد و الانم بیشتر میشه. نیازی به سونو هست؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام خانمابراسرماخوردگی چی خوبه؟چی بخورم خوب بشم
سلام خانما،من دوسه روز پیش هعی عطسه میکردم،جوری عطسه میکردم ک ریه هامم دردمیگرفت دیروز سوزش گلوهم اضافع شددیروزغروبم رفتم بیرون،امروزک بیدارشدم،گلوم بدجورمیسوزه گوشام دردمیکنه،توی گوشام میخاره بدجووور
حال ندارم زیاد،فک کنم سرماخوردگیه،چی بخورم خوب بشم؟؟
پا درد شدید در هفته ی شیشم
سلام من پادرد شدید دارم..
الان شیش هفته و هفت روزمه..
چکارکنم؟ چی بخورم خوب شم؟
تا که میخوام بخوابم از پا درد میمیرم😢😢😢
میتونم قرص ویتامین د سه هزار بخورم؟
مشکلات بارداریم ایا طبیعیه؟
سلام پزشک اومای عزیز
من در هفته ی شش بارداری هستم توی روز مشکلی ندارم اما شب تاصبح پاهام ضعف میره زیر دلم درد میکنه گرممه حالت تهوع دارم و سینهام به شدت دردمیگیره
اما صبح که میشه خوب میشم و دوباره حدود 11 -12 شب شروع میشه
سونو ساک هم هفته بعد باید برم
آیا این علائم طبیعیه؟
سلام دکتر جان و خانمای عزیز
من بعد زایمان هر ماه پریود شدم و مث پریودیای قبل بارداری. این ماه پریودشدم تا روز پنجم کم بود مث قبلا اما بعدش خیلی خیلی شدید شده دیگه ضعف میره بدنم چی بخورم ک بند بیاد؟
نتیجه اکو قلب جنین
سلام دوستان و پزشکان اوما من دیروز انومالی و اکو قلب جنین انجام دادم میخواستم نظرتونو بدونم مشکلی نیس اکو قلب؟
مقدار مصرف قرص اسید فولیک
سلام من شش هفته بارداری هستم،هم قرص مولتی پرناتال استفاده میکنم هم یدو فولیک
قرص مولتی ۸۰۰ میکروگرم اسید فولیک داره
قرص یدوفولیک هم ۵۰۰میکرو گرم اسید فولیک داره
میخواستم بدونم اشکال نداره مصرف همزمان؟
مقدار مصرف اسید فولیک روزانه این حجم مجازه؟
مصرف قرص زینک پلاس برای جلوگیری از ریزش مو
سلام من حدود دو ماه و نیم قرص زینک پلاس برای جلوگیری از ریزش مو مصرف کردم بازم میشه ادامه بدم یا محدودیت مصرف داره توی دوران شیر دهی؟
دیدن لک خون در هفته ششم بارداری
سلام وقتتون بخیر
من هفته ششم هستم. دوقلو باردار هستم. دیروز صبح 2 تا تیکه کوچیک خون داشتم. دگ تکرار نشده بعد از اون فقط چندبار روی دستمال بعد از خشک کردن قهوه ای شده.
میخوام بدونم چه کاری باید انجام بدم و اینکه قرص دوفاستون مصرف کنم یا خیر؟
دارم فقط شیاف رو برام بیشتر کرد و آسپرین ام رو قطع کرد.
کم کاری تیروئید و مصرف دارو
سلام دکتر اوما باتوجه به اینکه رنج آزمایشگاهم تا 5 هستش تیروئیدم عدد 5 و خورده نشون داده تواین هفته از بارداری ایاخطرناکه باید دارو مصرف کنم؟
جواب آزمایش قندم رو بگید لطفاً
سلام عزیزان میشه لطفاً جواب آزمایش قند من رو بگین چطوره؟!
ازمایش دادم بیاین نظر بدین
ازمایش تحمل گلوکز و تیروییده
پماد برای سوختگی پای نوزاد
سلام لطفاً یه پماد خوب بگید پسرمن اطراف مقعدش بشدت قرمز زخم شده




