طبیعیه به قول قدیمیا سینه رگ میکنه و روزی بچه میاد
وای انقد میگیره انگاری الان پشتم میترکه
طبیعیه عزیزم،منم اولا اینطوری بودم،بچه هنوز فکش جون نداره سینه رو کامل خالی کنه سینت درد میاد
بچه شماهم خوابش خیلی کمه وقتی هم میخوابه 15دقیقه ای زود بیدار میش فقط شیر میخواد وزنش هم خداروشکر خوب جلو رفته که نمبتونم بگم حتما شیرم کمه
سلام بتول جان منم همینجوریه دردمیکنه بعدش ک شیردادن تماممیشه دردنداره یا کمترمیشه ..اره دخترمنمخابش کم شده بیشترعصرها میخابه شب و صبح تا ظهر همش گرسنه اس
روزای اول اینقد گریه میکرد همش فکرمیکردم دلش درد میکنه اما شیرم کم بود الان تاشیرخشک میدم بهش خابش بیشتره اما شیرخودم ک میخوره زود ب زود بیدارمیشه
اگ وزنش خوبه که مشکلی نداره
اره وزنش تو 21روزگیش 4100بود ماشالله روز تولدش هم 3450.اما اصلا سیر نمیشه😔😔
منم درطول شبانه روز زیادنمیخابم همش یا شیربهش میدم یا سرپا میجرخم تابخابه باززود بیدارمیشه
نه دخترمن ۲۰ روزه بردم گفت ۳.۵۰۰ گفت خوبه وزنش
بچه من هم سن بچه شما بود از دل درد تا خود صبح گربه میکرد
سلام به همسرتان بگویید بین دو کتف را ماساژ بدهد ، بعد از تموم شدن شیردهی مابقی شیر را میتونید بدوشید