سلام دوستان پسر من ۵۲روزشه فردا میخوام ختنه اش کنم قبلش کاری نیاز هست انجام بدم؟بعدش چکار کنم؟
راهنمایی کنید لطفا
شدیدم نفخ داره کولیکید دادم اثری نداشت چه شربت یا قطره ایی اثرش بیشتره بدم خیلی اذیت میشه
پرسش (1400/02/11):
قبل ختنه باید چکار کنیم؟ واسه نفخ چی خوبه
469
79
1400/02/11
سوال کننده
0
1400/02/11
amine ...
قبلش. دکتر ب من گف دوبرابر وزنش استامنیوفن قطرشو بده و اینکه پستونک ببر گریه کرد بذاری تو دهنش اذیت نشه
0
1400/02/11
سوال کننده
پستونک نمیگیره
0
1400/02/11
amine ...
ب روش بخیه انجام داد براپسرم واینکه یک روز بعدش پانسمانشو دراورد و گف تاسه روز پماد تتراساکلین چشمی بزن بعدشم آ د
0
1400/02/11
amine ...
خداروشکر زود افتاد بخیه هاش و عفونتم نکرد
0
1400/02/11
سوال کننده
من میخوام حلقه انجام بدم
0
1400/02/11
سوال کننده
هزینه اش چقدر بود
0
1400/02/11
amine ...
۲۰۰
0
1400/02/11
amine ...
من خیلی تحقیق کردم همه میگفتن حلقه ولی دکترش گف نه من بخیه انجام میدم خداروشکرم اذیت نشد
0
1400/02/11
amine ...
بسلامتی عزیزم
0
1400/02/11
سوال کننده
الحمدلله
0
1400/02/11
سوال کننده
فدات
0
1400/02/11
سوال کننده
استامینوفن برای تب یا درد؟؟
0
1400/02/11
amine ...
درد
0
1400/02/11
سوال کننده
فرق میکنه یا همش یکیه
0
1400/02/11
amine ...
برانفخشم من کلی شربت امتحان کردم اخرش پدی لاک میدم روزی ده تا قطره و گریپ میکچر خارجی
0
1400/02/11
amine ...
چی؟
0
1400/02/11
سوال کننده
استامینوفن
0
1400/02/11
سوال کننده
گریپ میکچر چقدر میدین بهش
0
1400/02/11
سوال کننده
میگن گریپ میکچر خارجی تو بازار نیست که
0
1400/02/11
amine ...
هر هشت ساعت۲/۵سیسی ولی من روزی یبار دوبار بیشتر نمیدم
0
1400/02/11
amine ...
ن بابا هست
0
1400/02/11
amine ...
من همیشه پاراکید میدم خوشمزس بچه میخوره
0
1400/02/11
سوال کننده
برای درد و تب هر دوش خوبه
0
1400/02/11
amine ...

0
1400/02/11
amine ...
بله
0
1400/02/11
سوال کننده
ممنون
0
1400/02/11
amine ...
خواهش میکنم
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼

0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
اگ تنها نفخ داره اینو بده
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
اینو یکی از بچهای اوما بهم معرفی کرد منم بچم نفخ داره پدی لاکت و کولیک ایز میدادم اصلا انگار ن انگار اینو ک دادما اصلا اب رو اتیشه
0
1400/02/11
سوال کننده
باش ممنونم
0
1400/02/11
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام کی میخوای ختنش کنی؟
0
1400/02/11
سوال کننده
سلام فردا انشالله
0
1400/02/11
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
به سلامتی دختر منم ۵۲ روزشه میخواستم بگم مگه نزدیک واکسن دو ماهگیش نیست؟
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
تهرانی؟؟
0
1400/02/11
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
لیلا چطور بفهمم بچه نفخ داره؟
0
1400/02/11
سوال کننده
نه
0
1400/02/11
سوال کننده
نزدیکه ولی این مدت خوب میشه
0
1400/02/11
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اها
0
1400/02/11
سوال کننده
همش میپیچه به خودش و باد معده خیلی زیادی داری
0
1400/02/11
سوال کننده
قرمز میشه همش زور میزنه
0
1400/02/11
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ااا پس منم از اون شربتا برای دخترم بگیرم
0
1400/02/11
سوال کننده
پسر منم خیلی نفخ داره
0
1400/02/11
سوال کننده
اره بگیر امتحان کن ان شالله که خوب بشه اذیتت نکنه
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
من دکتر بردم دست میزاشت رو شکمش شکمش سفت بود بعد خیلی زور میزد تا بگوزه😀
بعد ک خالی میکرد راجت میشد
بعد ک خالی میکرد راجت میشد
0
1400/02/11
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
فدات ممنون
0
1400/02/11
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ای جان 😂
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
انقد زورمیزد و گوله میکرد خودشو کبودمیشد
0
1400/02/11
سوال کننده
اره
0
1400/02/11
سوال کننده
الان خوب شده
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
تو اینو بگیر اگ فقط نفخ خالیخ بخدا معجزه میکنه
0
1400/02/11
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
نیکو هرازگاهی اینطوریه
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
4روزه دارم این شربتو میدم اصلا بچم راحت شده بزنم ب تخته گوش شیطون کر
0
1400/02/11
سوال کننده
اره نفخ زیادی داره
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
بعد ک میخورخ شروع میکنه ب گوزیدن🤣
0
1400/02/11
سوال کننده
ماشالله
اسپند براش دود کن
صدقه بده
اسپند براش دود کن
صدقه بده
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
اره حتمت
0
1400/02/11
سوال کننده
دقیقا 😂😂😂
وقتی میخوره دیگه همش میگوزه تق تق تق😂😂😂
وقتی میخوره دیگه همش میگوزه تق تق تق😂😂😂
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
عزیز نگفتی تهران هستی؟
0
1400/02/11
سوال کننده
ن عزیزم خرم ابادم
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
بروبابا پسرمن مثل ی مررررد میگوزه🤣
0
1400/02/11
سوال کننده
اونجا هزینه ختنه با حلقه چقدره
0
1400/02/11
🌻leyla 🌼
بیمارستانا ک 2،3 تومن
0
1400/02/11
سوال کننده
من که پسرم همش میگوزه وقتی نداره شوهرم میگه واسه بابا بگوز 😂😂😂
0
1400/02/11
سوال کننده
مگه چه خبره
0
1400/02/11
سوال کننده
اینجا مطب شخصی نوبت گرفتم ۴۰۰
0
1400/02/11
سوال کننده
ختنه اش کردی؟
0
1400/02/11
lila s
چه سوال خوبی منم میخوام پسرمو ببرم ختنه ولی مراقبت قبل و بعدشو نمیدونم
0
1400/02/11
lila s
میشه الان که یک ماهشه بهش استامیوفن داد اگه ببرم ختنه
0
1400/02/11
lila s
پسر منم خیلی باد شکم میزنه یعنی رفلاکس داره یا نه دل درد ساده است ؟
0
1400/02/11
سوال کننده
باد شکم با رفلاکس فرق داره
0
1400/02/11
سوال کننده
رفلاکس خیلی اذیت میشن همش بالا میارن میپیچن به خودشون قرمز میشن خیلی اذیت میشن
0
1400/02/11
lila s
نه فقط خیلی باد شکم میزنه وقتی هم میخواد پی پی کنه یکمی قرمز میکنه خودشو و نق نق
0
1400/02/11
lila s
بعدشم همش دهنشو مزه مزه میکنه انگار که یه چیز تلخ خورده باشه یجور که انگاهر الان بالا بیاره ولی چیزی نیست به نظرتون رفلاکسه ولی شبا خداروشکر خوب میخوابه بیدار میشه شیر میخوره میخوابه
0
1400/02/11
سوال کننده
اگه مزه میکنه دهنش بد مزه است ولی راحته پس خفیفه شکر خدا
0
1400/02/11
lila s
ممنون
0
1400/02/11
سوال کننده
خواهش میکنم
0
1400/02/12
پزشک اوما
سلام کار خاصی لازم نیست و فقط نوزاد کامل شیر بخورد ، بعدش پزشک پماد و دارو تجویز میکنه برای نفخ مخلوط افشره نعنا و نبات بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




