سلام دوستان و پزشک اوما آزمایش منو تفسیر میکنید ،میدونم کم خونم ولی دوسه تا قرص خارجی و ایرانی میخورم اسفناج میخورم با قرصام ویتامین سی میخورم باز کم خونم،عفونت ادرار ندارم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



508
1400/02/11




