سلام دوستان. من این روزا خیلی به میوه جات علاقه دارم و چون تهوع دارم راحت تر میخورم. همیشه هم زود سردیم میشد واسه همین کمتر سردی میخوردم و بیشتر گرمیجات میخوردم. ولی الان کلا دلم هندونه و خیار و آب خنک و پرتقال میخاد.از عصر دل پیچ و درد دارم توی روده ام انگار. الان حس میکنم تب هم دارم بنظرتون چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



378
1400/02/11




