.برو درمانگاه چک کن که اگر واقعا تب باشه تا جایی که من میدونم خطرناکه واسه جنین.ولی بعضی وقتا حرارت بدن بالاست احساس گرمی داری اما به معنای واقعی تب نیست.چون تب فکر کنم در پی یه عفونتی یا یه مشکلی پیش میاد.من ماهای اول خیلی افتضاح بودم تازگیا خوب شدم.بیشتر گرگرفتگی بود بخاطر هرمونام و حال بدم.
من از اول بارداریم داغم
ولی تبمو یکی دوبار چک کردم بالانبوده
حالت گرگرفتگی دارم
سلام تغییرات دمایی بدن به دلیل تغییرات هورمونی طبیعی است نگران نباشید
اگر دمای بدن خیلی بالاست که ممکنه بعلت تب باشه بهتره با دماسنج اندازه بگیرید