سلام خانوما من نمیدونستم باردارم و روزه شدم از اول ماه رمضون بنظرتون مشکلی برا جنین بوجود نیومده ؟
0
1400/02/11
Ati ♧
منم همین بودم
1
1400/02/11
Ati ♧
دکتر گفت نه اشکال نداره
0
1400/02/11
سوال کننده
خداروشکر گفتم برا قلب یا مغز جنین مشکلی نداشته باشه
4
1400/02/11
❤امیدم بخدا😍 😻
روزه شدی ؟😂 یا گرفتی ؟
عزیزم
خدا خودش نگهدارشه مخصوصا که تو روزه بودی اتفاقا روح بچه رو پاک میکنه
عزیزم
خدا خودش نگهدارشه مخصوصا که تو روزه بودی اتفاقا روح بچه رو پاک میکنه
1
1400/02/11
janan ...
برای مام دعا کنید 😭
0
1400/02/11
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣هردوتاش
0
1400/02/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فاطمه جان حالا برای سلامت قلب جنین حتما فولیک اسید بخور
1
1400/02/11
سوال کننده
انشالله عزیزم توام ب حق شبای قدر خدا دامنتو سبز کنه
0
1400/02/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
روزی 20 تا دونه مویز بخور،طالبی بخور،پسته بخور،موز روزی یا دو روری یدونه بخور
صبحونه حتما بادام یا گردو بخور
صبحونه حتما بادام یا گردو بخور
0
1400/02/11
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1400/02/11
سوال کننده
باشه گلم
0
1400/02/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
انشالله ک بارداری راحتی داشته باشی
0
1400/02/11
سوال کننده
قربونت
0
1400/02/11
❤امیدم بخدا😍 😻
اسید فولی و ویتامین دی 1000 روزانه 1 عدد
0
1400/02/11
سوال کننده
کم کاری تیروئیدم دارم من😔میترسم مثل قبل ک باردار شدم جنین ایست قلبی کرد اینجوری بشم
0
1400/02/11
سوال کننده
باش عزیز
0
1400/02/11
یلدا منتی
مبارکه عزیزم ایشالله بسلامتی بغلش بگیری
منفی بافی نکن برو تحت نظر متخصص غدد فعلا هم بجا اسید فولیک یدوفولیک بخور منم کم کارم دکتر برام تجویز کرد
منفی بافی نکن برو تحت نظر متخصص غدد فعلا هم بجا اسید فولیک یدوفولیک بخور منم کم کارم دکتر برام تجویز کرد
0
1400/02/11
الهه ...
خدا نکنه خیلیا تیرویید دارن ولی بچه دار میشن
0
1400/02/11
سوال کننده
متخصص گفت کسی ک کم کار هس نباید یدوفولیک بخوره
0
1400/02/11
یلدا منتی
بچه هم هیچیش نمیشه نگران نباش منم نمیدونستم موهامو رنگ کردم قرص خوردم سنگبن بلند کردم خدا خودش هوامونو داره
0
1400/02/11
سوال کننده
باش
0
1400/02/11
یلدا منتی
اشتباه نمیکنی؟شاید گفته پرکار
0
1400/02/11
سوال کننده
ولی متخصص گفت کسی ک کم کاری داره یدوفولیک نباید بخوره
0
1400/02/11
یکتا (مامان نلین ❤️)
اسید فولیک باید بخوری
0
1400/02/11
سوال کننده
نه چند سال کم کارم
0
1400/02/11
یلدا منتی
نمیدونم والا من دارم میخورم لووتیروکسین هم میخورم
0
1400/02/11
سوال کننده
اره دکترم اینو گفت
0
1400/02/11
سوال کننده
منم
0
1400/02/11
یکتا (مامان نلین ❤️)
من از وقتی یادمه کم کاری تیرویید دارم لوتیروکسین با اسید فولیک میدن
0
1400/02/11
یلدا منتی
مااینجا متخصص غدد نداریم دکتر زنان برام نوشت
0
1400/02/11
سوال کننده
خوب نیس یدوفولیک برا کسی ک کم کار
0
1400/02/11
یلدا منتی
استان ما محرومه باید برم یه استان دیگه برا دکتر غدد
0
1400/02/11
یلدا منتی
نگفتن چرا؟
0
1400/02/11
M BANO MJR
من بارداربودم و کامل روزمو گرفتم، نمیدونستم ک باردارم، الانم پسرم شکرخدا صحیح و سالمه
0
1400/02/11
سوال کننده
اره عزیزم برو
0
1400/02/11
سوال کننده
گفتن بدتر میکنه کم کاری رو
0
1400/02/11
سوال کننده
خداروشکر
0
1400/02/11
یکتا (مامان نلین ❤️)
ید روی تیروئید تاثیر داره
0
1400/02/11
یلدا منتی
عجب باشه عزیزم حتما به دکترم میگم بینم چرا نوشته،البته تیروئیدم خیلی پایین اومد اینسری
0
1400/02/11
یکتا (مامان نلین ❤️)
استرس نگیر
ید فعالیت تیروئید رو بیشتر میکنه ما چون قرص هم مصرف میکنیم میگن زیادی نشه
ولی خیلی از دکترا میدن
ید فعالیت تیروئید رو بیشتر میکنه ما چون قرص هم مصرف میکنیم میگن زیادی نشه
ولی خیلی از دکترا میدن
0
1400/02/11
سوال کننده
اسید فولیک خودت برو بگیر از دارو خانه
0
1400/02/11
یلدا منتی
والا استرس گرفتم برم ازمایش بدم بینم چ خبره
0
1400/02/11
یلدا منتی
دارم از امروز میخورم
0
1400/02/11
مامان آیلین 🥰😍🥰
فاطمه جون اول مبارکت باشه انشالله ک همه ی مراحل بارداریت بخوبی بگزره
دوم میشه بگی نزدیک موعدت حالتات چجوری بود و اینا
دوم میشه بگی نزدیک موعدت حالتات چجوری بود و اینا
1
1400/02/11
سوال کننده
ن عزیزم استرس نگیر چیز خاصی نی نگران نباش
0
1400/02/11
🤱 Hani Joonii💜
اهل کجای فاطمه جان
0
1400/02/11
سوال کننده
فدات گلم
من کلا تو بارداری هیچ علائمی ندارم جز اینکه اشتهام زیاد میشه هر چی میخورم سیر نمیشم و سینه درد میگرم
من کلا تو بارداری هیچ علائمی ندارم جز اینکه اشتهام زیاد میشه هر چی میخورم سیر نمیشم و سینه درد میگرم
0
1400/02/11
🤱 Hani Joonii💜
بارداریت مبارک❤️
0
1400/02/11
یلدا منتی
واقعا؟!باشه حاملگی همش استرسه هنوز هیچی نشده پیر شدیم بخدا
0
1400/02/11
سوال کننده
خراسان جنوبی
0
1400/02/11
سوال کننده
قربونت
0
1400/02/11
سوال کننده
😂😂😂
0
1400/02/11
🤱 Hani Joonii💜
از طرز حرف زدنت ک گفتی روزه شدن فهمیدم😁😁
کدوم شهری؟
کدوم شهری؟
0
1400/02/11
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/11
سوال کننده
تو از کدوم شهری
0
1400/02/11
🤱 Hani Joonii💜
من ک مشهدم فامیل داریم خراسان جنوبی
فردوس و شهرستانای اطرافش
فردوس و شهرستانای اطرافش
0
1400/02/11
سوال کننده
من بشرویه ام
0
1400/02/11
🤱 Hani Joonii💜
ها میشناسم نزدیک همونجاهاس
خوشبختم موفق باشی عزیزم
خوشبختم موفق باشی عزیزم
1
1400/02/11
سوال کننده
قربونت عزیزم
0
1400/02/11
Ati ♧
بچا من دکتر بدون اینکه ببینه تیروئید دارم یا نه بهم یدفولیک داده
0
1400/02/11
Ati ♧
میشه نخورم و همین اسید فولیک تنها بخورم
0
1400/02/11
Ati ♧
اسیدفولیکای شما که تو بارداری میخورید شماره چنده؟
0
1400/02/11
باران خانوم
منم نمیدونستم باردارم و ۱۲روز روزه گرفتم
خدا خودش حفظ میکنه
خدا خودش حفظ میکنه
0
1400/02/11
باران خانوم
فقط خیلی ضعف دارم
همش هم گشنمه
طبیعیه؟
همش هم گشنمه
طبیعیه؟
0
1400/02/11
دل آرام م
ن گلم ،منم ده روز روزه گرفته بودم وهمینطور رژیمم بودم ،دکتر گف موردی نداره
0
1400/02/11
Ati ♧
منم اینجوری.میل به هیچی ندارم.ولی همش ضعف دارم و معدمم انگار خالی خالیه
0
1400/02/11
الهه م
منم همین بودم عزیزم مبارک باشه
0
1400/02/11
سوال کننده
منم این مدلیم
0
1400/02/11
سوال کننده
من زیاد میخورم ولی همیش دلم ضعف داره🤣
0
1400/02/11
سوال کننده
قربونت
0
1400/02/11
الهه م
منم دقیقا علایمم همینا بود تو سه بار بارداریم
گشنم میشه کی سیر نمیشم
گشنم میشه کی سیر نمیشم
0
1400/02/11
سوال کننده
خیلی بد همش گرسنه ای
0
1400/02/11
الهه م
شوهرم میگه به زودی وزنت خیلی زیاد میشه 😆😭
0
1400/02/11
سوال کننده
😂😂😂
0
1400/02/12
پزشک اوما
سلام خیر مشکلی ندارد از این به بعد روزه نگیرید
0
1400/02/12
سوال کننده
ببخشید درد پهلو چپ طبیعی یا نه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



669

