سلام خانما
ببخشید من همیشه سیکلام ۳۰ روزه بوده.ماه قبل ک اولین اقدامم بود ۷ روز عقب انداختم.این ماه اقدام کردم و روز ۲۶ سیکلم ی لک دیدم.الان روز اول پری هستم صبح بی بی زدم منفی بود.اگه فرض کنم اون لک لانه گزینی بوده در صورتی ک بارداری اتفاق افتاده باشه تا چند روز بعد جا داره ک بی بی مثبت بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



628
1400/02/13






