سلام عزیزان
من دوهفته ای میشه که سرفه شدید دارم و ته حلقم احساس میکنم خلط داره اما بالا نمیاد البته همون دوهفته قبل به شدت اسید معدم اذیتم کرد که شربت ادی ژل خوردم بهتر شد اما دچار سرفه شدم و هنوز خوب نشدم
از طرفی هم استراحت مطلقم و دکتر نمیتونم برم تا هفته دیگه
کسی شرایط من رو داره ؟
میتونه خطرناک باشه ؟
البته از اول بارداریم تا دوماه پیش هم سرفه داشتم اما دو ماهی بود که خوب شده بودکه الان دوباره شروع شده 😯
پرسش (1400/02/11):
سرفه شدید هفته ۳۲
307
18
1400/02/11
سوال کننده
1
1400/02/11
سحر تارات
وای منم سه روز سرفه شدید داشتم ینفر بهم گفت سرکه سیب بخور کن خوبه خدا ثوابشو بنویسه واقعا خوب شدم دو روزه دارم بخور میکنم دیگه سرفه نمیزنم .سرفه ام بخاطر کرونا که گرفتم
0
1400/02/11
سحر تارات
حتما سرکه سیب بخور کن
0
1400/02/11
marzi m.k
وای منم همینجوریممم
0
1400/02/11
سوال کننده
منم پارسال کرونا گرفتم
و هنوز سرفه هام خوب نشده
اما تقریبا دو ماه بود که قطع شده بود
و هنوز سرفه هام خوب نشده
اما تقریبا دو ماه بود که قطع شده بود
0
1400/02/11
سوال کننده
حتما عزیزم
ممنونم
ممنونم
0
1400/02/11
marzi m.k
قبلا هم اینجوری بودم حساسیت دارم ولی با دارو خوب میشدم الان نمیتونم دارو بخورم ی هفتس خوب نمیشه
0
1400/02/11
سحر تارات
تو هم سرکه سیب بخور کن
0
1400/02/11
marzi m.k
سرکه سیب تو بارداری ضرر نداره؟
0
1400/02/11
سحر تارات
نخوریش بخور کن .بریز تو قابلمه جوش اومد پارچه ای بگیر رو سرت بذار بخار بره تو گلوت و دماغت
0
1400/02/11
marzi m.k
میدونم عزیزم گفتم شاید بخورم ضرر داره
0
1400/02/11
سحر تارات
نه بخور ضرر نداره
0
1400/02/11
marzi m.k
مرسی عزیزم
0
1400/02/11
marzi m.k
خدا کنه خوب شم دیگ کلافه شدم
0
1400/02/11
سحر تارات
حتما خوب میشی روزی دو بار انجام بده
1
1400/02/11
marzi m.k
چشم گلم مرسیی
0
1400/02/13
پزشک اوما
سلام بینی تان را روزی 3 بار با سرم ولرم ترجیحاً بینی پاک بشویید، اگر خیلی شدید است قرص سیتریزبن ۱۰ را هم مصرف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




