نه عزیزم منم افت فشار داشتم خیلی زیاد
اصلا جز علایمم بود بی حالی و افت فشار
من نگرانیم برای این نوسان فشاره حتی 5شنبه رفتم ازمایش بدم انقدر فشارم پایین بود خون تو لوله نمیومد
حالا دچتر بهم قرص ااس ا داده اما نخوردم میترسم خونم رقیق تر شه
سلام حتما باید تحت نظر باشید فکر کنم چون از هفته بیست به بعد بیشتر میشه مشکلات فشار خون
من فشارم معمولا پایینه حتی شده فشارم 8 روی پنج بوده
ولی فشارم بالا نمیره
فشار مطلوبم ده و نیم روی 8 هستش
مال هنو ۱۰ رو ۶ ...
نگرانی نداره
خیلی مراقب باش بالا نره
میدونین آسپرین رو دکتر برای چی داده؟بخورم یا لازم نیست؟
اصولاً اگه سابقه سقط داشته باشی میدن
من همیشه9روی6هستم
حتی به6روی3هم رسیدم
چنبار که رسیده به 6رو3 چرا چشام سیاهی میرفت، ولی وقتی 9رو6باشه عادی و خوبم، همیشه فشارم همینه
سلام خیر افت فشار در اوایل بارداری بعلت تغییرات هورمونی طبیعی است