سلام خانوما من رفتم غربالگری دووم میشه لطفا جوابشو ببینید ممنون
0
1400/02/11
سوال کننده

0
1400/02/11
سوال کننده

0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
سلام عزیزم شما چند سالتونه؟
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
مگه غربالگری دوم نباید از۱۸هفته رفت؟
0
1400/02/11
فرزانه مامان شازده والا
خوبه خداروشکر، ولی چقدر زود رفتی
0
1400/02/11
غزل ا
گلم خداروشکر عالیه همچی
0
1400/02/11
سوال کننده
۲۲ سالمه گفت باید ۱۵ هفته بری حتما
0
1400/02/11
سوال کننده
فیری بتام بالا نیست ؟؟ اخه سر اون فرستاد غربالگری دووم
0
1400/02/11
سوال کننده
اخه تو غربالگری اول بهم گفت دکتره که باید امپول دور ناف بزنی الان این جوابش فیری بتام خوبه؟
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
چرا گفت باید زودتر بری؟
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
آخه من خودم سنم بالاست نگرانم
0
1400/02/11
سوال کننده
من تهرانم ازمایشگاه نیلو گفت باید ۱۴ تا ۱۵ هفته بیای حتما دکترمم تایید کرد که ۱۵ هفته ۲روز شدی برو
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
من غربالگری اول که دادم هنوز دکترم حضوری ندیده فقط تلفنی دیده فردا وقت دارم حضوری ببینمش
0
1400/02/11
سوال کننده
اگه غربالگری اولت خوبه نگران نباش من فیری بتام بالا بود
0
1400/02/11
سوال کننده
جوابشو بفرس
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
چند روزه جواب دادن؟غربالگری دوم؟
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
الان میفرستم
0
1400/02/11
سوال کننده
۳ روز
0
1400/02/11
🧿🤱👑👶 Maman Soni
عزیزم ریسک ها منفیه بنظر من
بازم کسای دیگه نظر بدن
بازم کسای دیگه نظر بدن
0
1400/02/11
سوال کننده
اره اصن دکترمم گفت مشکل ریسکات نیس فیری بتات بالاس
0
1400/02/11
🧿🤱👑👶 Maman Soni
آزمایش رو توی ۱۶ هفته میرن ینی ۱۵ هفته و چندروز
سونو سه هفته بعدشه
سونو سه هفته بعدشه
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗

0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
ببین این مال منه
0
1400/02/11
🧿🤱👑👶 Maman Soni
ان شاءا... این سری اوکی هست
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
فری بتا نشونه ی چیه اگه بالا باشه؟
0
1400/02/11
سوال کننده
نمیدونم والا اصلا توضیح نمیدن که فقط میگن باید امپول بزنی
0
1400/02/11
سوال کننده
فکر نکنم مشکلی باشه به نظرم خوبه
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
منکه امپول انوکسان میزنم
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
از اول بارداری
0
1400/02/11
سوال کننده
من اسپرین میخورم گفت احتمالا امپول دور ناف بدیم
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
چون سابقه ی سقط دارم سر هر بارداری میزنم
0
1400/02/11
سوال کننده
منم یبار سقط داشتم
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
من هم آسپرین باید بخورم از زمانی که آزمایش مثبت میشه هم امپول
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
من ۴بار
0
1400/02/11
سوال کننده
من یک بار
0
1400/02/11
سوال کننده
همین دور ناف ؟
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
همون یکبارشم سخته ان شاءالله این یکی نی نی گلت خدا بهت ببخشه
0
1400/02/11
سوال کننده
آره واقعا خیلی سخته ایشالله نی نی زود بغل بگیری
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
اوایل بارداری دور ناف اما هفته های بالا تو رون بازو...
0
1400/02/11
سوال کننده
خودت میزنی ؟
0
1400/02/11
سوال کننده
من اصن نمیتونم خودم بزنم 😭
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
ممنون عزیزم ان شاءالله؛ان شاءالله خودتم حاجت روا بشی ونی نیت بسلامتی ودلخوشی بغل بگیری
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
آره راحته نگران نباش
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
خیلی راحته
0
1400/02/11
سوال کننده
به شکمم نمیتونم بزنم اگه بگه پا و بازو میتونم شکمم میتریم
0
1400/02/11
سوال کننده
میترسم
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
اگه نیاز شد بزنی تو نت سرچ کن جاهایی که میشه تزریق کرد بهت نشون میده
0
1400/02/11
سوال کننده
آره باید ببینمچجوریه
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
بعد جایی که میخوای امپول بزنی حالت نیشگون گرفتن تو دست بگیر وآمپول روعمود وارد کن وخیلی یواش تزریق کن سریع تزذیق کتی کبود میشه
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
من دیگه از الان که بچه میاد بالا تو شکم میترسم بزنم
0
1400/02/11
الهی به امید تو 💗
همون تو رونم میزنم
0
1400/02/11
سوال کننده
من از ترس کلا سمت شکمم نمیرم سر همون میترسم بچه چیریش بشه کاش قرصش بود
0
1400/02/11
سوال کننده
من الان ۱۵ هفته و ۶ روزم
0
1400/02/11
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
خوبه گلم اومده پایین خداروشکر اگر گفته امپول بزنید حتما بزنید من هم مثل شما بودم قرص اسپرین میخورم هنوزم
0
1400/02/11
زینب ج
شما چجوری یه بچه ۸ماهه و ۵ماهه داری والان بارداری عزیزم🤔🤔🤔
0
1400/02/11
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
ازمایش شما بالا نیست فری بتاتون خوبه ریسک های نهاییتون هم منفیه اون نمودار هم که بالاست به خاطر سنتون اگر خیلی نگرانی میتونید سلفری بدید تا از نگرانی در بیاید
0
1400/02/11
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اگر بالا باشه و درمان نشه فشار خون بالا میاره که باعث مسمومیت بارداری میشه یانشانه جدا شدن جفت هستش
0
1400/02/11
سوال کننده
چه دردسرایی داره
0
1400/02/11
سوال کننده
به دکترم گفتم گفت تو ۲۲ سال سن سلفری نیاز نیس چون ۲تا غربالگری دادم ریسکا متفیه فقط فیری بتا یه ذره نرمال تبس
0
1400/02/11
سوال کننده
منم قرص میخورم ایشاالله با امپول حل بشه
0
1400/02/11
A ناصری
سلام عزیزم منم غربالگری اول رو آزمایشگاه نیلو رفتم میخواستم ببینم این آزمایش باید ناشتا باشیم یا نیاز نیست؟ و اینکه هزینه آزمایش چقدر شد؟
0
1400/02/11
فرفری خانوم
عزیزم آزمایشگاه نيلو رفتی برای غربالگری دوم چقدر هزینه دادی؟
0
1400/02/11
Maryam Jaafari
منم این مشکل رو داشتم
تو آز دوم هم باز به همون اندازه بالا بود
اما دکترم گفت مسئله ایی نداره و آسپیرین رو ادامه بده
تو آز دوم هم باز به همون اندازه بالا بود
اما دکترم گفت مسئله ایی نداره و آسپیرین رو ادامه بده
0
1400/02/11
سوال کننده
غربالگری دووم ۷۶۰ یا بیشتر
0
1400/02/11
سوال کننده
نه غربالگری کلا ناشتایی نمیخواد
0
1400/02/11
سوال کننده
اره منم گفت اسپرین ادامه بده و امپولم میده فکر کنم
1
1400/02/12
پزشک اوما
سلام نتیجه غربالگری خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



462

