سلام دوسیا من هفته سی بارداری هستم ازسینم یه ترشحی میاد اندازه یکی دوقطره لباسم خیس میشه تاحالا سه چهاربار اینجوری شدم،کسی بوده مثل من باشه..؟؟؟الان زود نیس که این ترشح میاد؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



399
1400/02/10







