Ooma

وجود جوش های زیر پوستی

سلام خانما من هفته ۲۴ بارداریم یه جوش بزرگ و چرکی توی ناحیه باسنم زدم ک خودش سرباز کرد و تخلیه شد و خوب شد ولی دکترم ک دید هم برام یه پماد نوشت بعد از اون اواخر بارداریم هم کنار کشاله ی رانم یکی زد و خوب شد. حالا ک زایمان کردم از هفته اخر بارداریم قسمت بالای ناحیه تناسلی کنار کشاله ی ران وقتی دست میزارم هردوطرف تعدادی برجستگی ردیفی هستش ک هر به چند روز انگار یکیش دردناک میشه حالا یه سرباز میکنه و خوب میشه یاهم دوباره کوچیک میشه. کسی تجربه ای داره؟؟؟

4 پاسخ 387 بازدید


خانم ها بیاید ببینم شما هم اینجوری شدین؟

۲۴ آبان دخترم دنیا اومده من فقط یبار اسفند پریود شدم و تا الان دیگه نشدم این طبیعیه دخترم هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک
انقدر به این موضوع فکر کردم چند شب پیش خواب دیدم حامله هستم ☺️☺️

از دکتر زنانم پرسیدم میگه باید بیاید ویزیت بشید منم نمی‌خوام الان برم دکتر چون تهرانه

29 پاسخ 462 بازدید


این علائم نشونه چیه؟

سلام
سع رو پیش سحری خوردم معده درد گرفتم بعد اون فرداش حالت تهوع گلاب ب روتون اسهال شدید داشتم رفتم دکتر فشارمم روی ۷بود امپول سرم زدم بهتر شدم بعد الان بعد افطار حالت تهوع داشتم ولی بالا نیاوردم الانم معده درد دارم زود زود ضعف میکنم دمای بدنم بالا رفته کلا داغه داغم سمت چپ شکمم تیر میکشه

17 پاسخ 557 بازدید


تفسیر پاپ اسمیر

سلام خانما پاپ اسمیر مامانمه میشه تفسیر کنین؟ دستتون درد نکنه

3 پاسخ 499 بازدید


سلام پزشک محترم و مامانای گل خونه

خوبین مامانا

پسرم ۴ ماه ۱۶ روزش میشه غذا کمکی شروع کنم

و اول از چی شروع کنم و چ مقدار بدم بخوره

37 پاسخ 382 بازدید


واکسن توام هفته ۲۸

سلام خوبین من به خاطر ترس از کرونا تاحالا نرفتم بهداشت و پرونده هم ندارم ...تازه توسط اوما فهمیدم که یه واکسن توام کزاز دیفتری باید بزنیم... میخوام انشاله فردا برم ولی استرس دارم هم به خاطر وضعیت سیاه کرونا هم از واکسن توام...میشه راهنماییم کنین

47 پاسخ 720 بازدید


اندازه دور سر جنین در هفته ۲۵

می‌خوام بدونم این اندازه ها برای این هفته از بارداری خوبه؟ رفتم سونو ،سونوگراف خودم نبود مجبور شدم برم جای دیگه توی دلمو خالی کرد با اینکه تو آنومالی همه چی خوب بود من هفته ۲۵ و ۴ روز هستم و این اندازه های بچه هستش می‌خوام بدونم الان همه چی نرماله؟ یا واقعا مشکلی وجود داره
bpd:58mm
HC:221mm
FL:46mm
AC:220mm

8 پاسخ 1,313 بازدید


قطره دل درد نوزاد

سلام خانمای عزیز و خانم دکتر بچه من پیجش داشت موقعی که شکمش کار میکرد خودشو سفت میکرد و قرمز میشد دل درد میشد من براش قطره خوراکی کولیکِز خریدم براش بنظرتون ضرر داره ؟فردا دکتر باید ببرمش استرس گرفتم غروب بهش دادم بچه خوابیدس خوابالود شده

13 پاسخ 757 بازدید


افتادگی مثانه و بی اختیاری ادرار

سلام اومایی های عزیز
من قبل از بارداریم بی اختیاری ادرار و افتادگی مثانه داشتم.که با بارداریم اوضاع خیلی بدتر شده.
دوتا سوال دارم.
۱.با این شرایط من باید طبیعی زایمان کنم یا سزارین؟
۲.ایا در حین سزارین میشه مثانه رو بالا بکشن یا نه عمل مثانه جدا باید انجام بشه؟

8 پاسخ 604 بازدید


روغن MTC OIL نوزاد

سلام دکتر.خسته نباشید
آیا میتونم روغن MTC OIL رو به غذای پسرم اضافه کنم بعد بزارم بپزه؟
چون بعد از پخت که ترکیب میکنم بدمزه میشه

16 پاسخ 588 بازدید


درد مداوم و چند ساعته زیر شکم و پهلو در بارداری

با عرض سلام
من چند ساعتیه یه درد مبهم و مداومی زیر شکمم و پهلو و کمرم احساس میکنم خیلی نگرانم

14 پاسخ 465 بازدید


دادن شیر خشک سوپرامیل

سلام.پسرم شیر سوپرامیل میخوره.مدفوعش تقریبا سفته.چند روزه مدفوعش سبز شده.علتش چیه؟

3 پاسخ 557 بازدید


سونو چهل روز بعد زایمان

سلام
این سونو رو میشه تفسیر کنین
سونوگرافی چهل رو بعد از زایمانه
منظور از کلسیفیکاسیون داخل اندومتر چیه و آیا خطرناکه؟

11 پاسخ 1,026 بازدید


جنین باید در طول روز همش حرکت داشته باشه؟؟

سلام دوستان بچه من از اولم ک تکوناشو متوجه شدم بیشتر اخرشبا ب بعد حرکتاش زیاد بود بعضی روزا هم خوب بود بعضی روزا کم الان هفته پیش سونو بودم همه چی خوب بود الان ۳ روز حرکتش در طول روز کم شده ولی اخرشبا حرکتش خیلی خوبه بنظرتون نیازه برم بیمارستان؟؟ جفتمم قدامیه

50 پاسخ 566 بازدید


خوردن سویق بارداری ضررنداره

سلام خدمت دوستان وپزشگ محترم میخام سویق بارداری بخرم ترسیدم که نکنه ضررداشته باشه کدوم از شماها خوردین از نظرپزشکها ضررنداره

34 پاسخ 858 بازدید


کم شدن طول پریود

سلام خسته نباشید
شرمنده من برای رفع تنبلی تخمدان از قرص دوفاستون استفاده میکنم پزشک گفته بود کمی تنبلی تخمدان دارم و از روز ۱۴ پریودیم قرص رو تا ۱۰ روز مصرف کنم و تعدادشم ۱۰ تا میشد ولی من به اشتباه ۱۱ تا مصرف کردم و تا روز ۲۴ پریودیم
قبل از مصرف قرص، روز پریودیم ۷ ام اسفند بود
دوره اول مصرف قرص، روز پریودیم ۸ فروردین بود
و الان که دوره دوم مصرفمه روز پریودیم ۴ اردیبهشت شده
با وجود مصرف دوفاستون تو این دو دوره یه همچین چیزی طبیعیه؟

45 پاسخ 467 بازدید


نظرسنجی درمورد شیرخشک

سلام بین شیرخشک سوپرامیل و ببلاک کدوم یکی از نظر وزن دهی بهتره؟
میخام شیرخشک بگیرم واسه دخترم ولی نمیدونم کدوم بهتره باتوجه ب اینکه دخترم معدش حساسه شیرخشک ک میخوره یسره استفراغ میکنه شیرخشک نان و بیومیل خورد بهش نساخت همش استفراغ میکرد و یبوست میگرفت
وزنش یخرده کمه خاستم کنار شیر خودم بهش شیرخشک هم بدم

22 پاسخ 10,153 بازدید


تشکیل قلب در بارداری

سلام مامانای گل به نظرتون دقیق هفته چندم باید سونو بدم ک قلب نی نیم تشکیل شده باشه چون میترسم زودتر برم بگه قلب تشکیل نشده

55 پاسخ 654 بازدید


خانوما کسی تو هفته ی ۳۴حالت تهوع داشته واسهال بوده حالم خیلی بده

دوستان دوباره حالت تهوع دارم و اسهالم چکار کنم طبیعیه کسی بوده توروخدا جواب بدین

20 پاسخ 710 بازدید


درد زیر شکم سمت چپ

من هفته هفتم هستم ۲ روز سمت چپ زیرشکمم و همون طرف کمرم خیلی کم درد دارم،واصلا ترشح بد بو ویا زرد یا سبز هم ندارم،علتش چیه؟

13 پاسخ 470 بازدید