وجود جوش های زیر پوستی
سلام خانما من هفته ۲۴ بارداریم یه جوش بزرگ و چرکی توی ناحیه باسنم زدم ک خودش سرباز کرد و تخلیه شد و خوب شد ولی دکترم ک دید هم برام یه پماد نوشت بعد از اون اواخر بارداریم هم کنار کشاله ی رانم یکی زد و خوب شد. حالا ک زایمان کردم از هفته اخر بارداریم قسمت بالای ناحیه تناسلی کنار کشاله ی ران وقتی دست میزارم هردوطرف تعدادی برجستگی ردیفی هستش ک هر به چند روز انگار یکیش دردناک میشه حالا یه سرباز میکنه و خوب میشه یاهم دوباره کوچیک میشه. کسی تجربه ای داره؟؟؟
خانم ها بیاید ببینم شما هم اینجوری شدین؟
۲۴ آبان دخترم دنیا اومده من فقط یبار اسفند پریود شدم و تا الان دیگه نشدم این طبیعیه دخترم هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک
انقدر به این موضوع فکر کردم چند شب پیش خواب دیدم حامله هستم ☺️☺️
از دکتر زنانم پرسیدم میگه باید بیاید ویزیت بشید منم نمیخوام الان برم دکتر چون تهرانه
این علائم نشونه چیه؟
سلام
سع رو پیش سحری خوردم معده درد گرفتم بعد اون فرداش حالت تهوع گلاب ب روتون اسهال شدید داشتم رفتم دکتر فشارمم روی ۷بود امپول سرم زدم بهتر شدم بعد الان بعد افطار حالت تهوع داشتم ولی بالا نیاوردم الانم معده درد دارم زود زود ضعف میکنم دمای بدنم بالا رفته کلا داغه داغم سمت چپ شکمم تیر میکشه
تفسیر پاپ اسمیر
سلام خانما پاپ اسمیر مامانمه میشه تفسیر کنین؟ دستتون درد نکنه
سلام پزشک محترم و مامانای گل خونه
خوبین مامانا
پسرم ۴ ماه ۱۶ روزش میشه غذا کمکی شروع کنم
و اول از چی شروع کنم و چ مقدار بدم بخوره
واکسن توام هفته ۲۸
سلام خوبین من به خاطر ترس از کرونا تاحالا نرفتم بهداشت و پرونده هم ندارم ...تازه توسط اوما فهمیدم که یه واکسن توام کزاز دیفتری باید بزنیم... میخوام انشاله فردا برم ولی استرس دارم هم به خاطر وضعیت سیاه کرونا هم از واکسن توام...میشه راهنماییم کنین
اندازه دور سر جنین در هفته ۲۵
میخوام بدونم این اندازه ها برای این هفته از بارداری خوبه؟ رفتم سونو ،سونوگراف خودم نبود مجبور شدم برم جای دیگه توی دلمو خالی کرد با اینکه تو آنومالی همه چی خوب بود من هفته ۲۵ و ۴ روز هستم و این اندازه های بچه هستش میخوام بدونم الان همه چی نرماله؟ یا واقعا مشکلی وجود داره
bpd:58mm
HC:221mm
FL:46mm
AC:220mm
قطره دل درد نوزاد
سلام خانمای عزیز و خانم دکتر بچه من پیجش داشت موقعی که شکمش کار میکرد خودشو سفت میکرد و قرمز میشد دل درد میشد من براش قطره خوراکی کولیکِز خریدم براش بنظرتون ضرر داره ؟فردا دکتر باید ببرمش استرس گرفتم غروب بهش دادم بچه خوابیدس خوابالود شده
افتادگی مثانه و بی اختیاری ادرار
سلام اومایی های عزیز
من قبل از بارداریم بی اختیاری ادرار و افتادگی مثانه داشتم.که با بارداریم اوضاع خیلی بدتر شده.
دوتا سوال دارم.
۱.با این شرایط من باید طبیعی زایمان کنم یا سزارین؟
۲.ایا در حین سزارین میشه مثانه رو بالا بکشن یا نه عمل مثانه جدا باید انجام بشه؟
روغن MTC OIL نوزاد
سلام دکتر.خسته نباشید
آیا میتونم روغن MTC OIL رو به غذای پسرم اضافه کنم بعد بزارم بپزه؟
چون بعد از پخت که ترکیب میکنم بدمزه میشه
درد مداوم و چند ساعته زیر شکم و پهلو در بارداری
با عرض سلام
من چند ساعتیه یه درد مبهم و مداومی زیر شکمم و پهلو و کمرم احساس میکنم خیلی نگرانم
دادن شیر خشک سوپرامیل
سلام.پسرم شیر سوپرامیل میخوره.مدفوعش تقریبا سفته.چند روزه مدفوعش سبز شده.علتش چیه؟
سونو چهل روز بعد زایمان
سلام
این سونو رو میشه تفسیر کنین
سونوگرافی چهل رو بعد از زایمانه
منظور از کلسیفیکاسیون داخل اندومتر چیه و آیا خطرناکه؟
جنین باید در طول روز همش حرکت داشته باشه؟؟
سلام دوستان بچه من از اولم ک تکوناشو متوجه شدم بیشتر اخرشبا ب بعد حرکتاش زیاد بود بعضی روزا هم خوب بود بعضی روزا کم الان هفته پیش سونو بودم همه چی خوب بود الان ۳ روز حرکتش در طول روز کم شده ولی اخرشبا حرکتش خیلی خوبه بنظرتون نیازه برم بیمارستان؟؟ جفتمم قدامیه
خوردن سویق بارداری ضررنداره
سلام خدمت دوستان وپزشگ محترم میخام سویق بارداری بخرم ترسیدم که نکنه ضررداشته باشه کدوم از شماها خوردین از نظرپزشکها ضررنداره
کم شدن طول پریود
سلام خسته نباشید
شرمنده من برای رفع تنبلی تخمدان از قرص دوفاستون استفاده میکنم پزشک گفته بود کمی تنبلی تخمدان دارم و از روز ۱۴ پریودیم قرص رو تا ۱۰ روز مصرف کنم و تعدادشم ۱۰ تا میشد ولی من به اشتباه ۱۱ تا مصرف کردم و تا روز ۲۴ پریودیم
قبل از مصرف قرص، روز پریودیم ۷ ام اسفند بود
دوره اول مصرف قرص، روز پریودیم ۸ فروردین بود
و الان که دوره دوم مصرفمه روز پریودیم ۴ اردیبهشت شده
با وجود مصرف دوفاستون تو این دو دوره یه همچین چیزی طبیعیه؟
نظرسنجی درمورد شیرخشک
سلام بین شیرخشک سوپرامیل و ببلاک کدوم یکی از نظر وزن دهی بهتره؟
میخام شیرخشک بگیرم واسه دخترم ولی نمیدونم کدوم بهتره باتوجه ب اینکه دخترم معدش حساسه شیرخشک ک میخوره یسره استفراغ میکنه شیرخشک نان و بیومیل خورد بهش نساخت همش استفراغ میکرد و یبوست میگرفت
وزنش یخرده کمه خاستم کنار شیر خودم بهش شیرخشک هم بدم
تشکیل قلب در بارداری
سلام مامانای گل به نظرتون دقیق هفته چندم باید سونو بدم ک قلب نی نیم تشکیل شده باشه چون میترسم زودتر برم بگه قلب تشکیل نشده
خانوما کسی تو هفته ی ۳۴حالت تهوع داشته واسهال بوده حالم خیلی بده
دوستان دوباره حالت تهوع دارم و اسهالم چکار کنم طبیعیه کسی بوده توروخدا جواب بدین
درد زیر شکم سمت چپ
من هفته هفتم هستم ۲ روز سمت چپ زیرشکمم و همون طرف کمرم خیلی کم درد دارم،واصلا ترشح بد بو ویا زرد یا سبز هم ندارم،علتش چیه؟




