Ooma

قطره مولتی ویتامین

سلام .دخترم هفت ماهشه چتد قطره مولتی ویتامین باید بهش بدم ؟

7 پاسخ 375 بازدید


نوزاد من توخواب گردنش رو میچرخونه

نوزاد چهار ماهه من گردنش رو بعد میچرخونه تو خواب چیکارکنم

11 پاسخ 534 بازدید


قطره اهن باعث اسهال میشه

سلام دکتر جان و خانومای گل
دوروزه ب دخترم قطره اهن میدم اسهال شده ینی میشه تز اهن باشه .

13 پاسخ 3,311 بازدید


درست اقدام کردم ؟

من سیکل هام ۲۸ روزه است ... الان ۳ ماهه همینه ... این ماه اقدام کردم ... اما کیت تخمک و اوما و اپلیکیشن های دیگه یکی نبود... اوما میگفت جمعه و شنبه اما اپ های دیگه میزد شنبه و یکشنبه ‌.... و من شنبه و یکشنبه اقدام کردم چون جمعه ترشحات تخمک گذاری خیلی کم بود .... اول از خدا میخوام سالم باشه بعد اگر صلاحه پسر .... راستی شنبه رفتم سونو گفت یه فولی ۲۰ داری ..به خاطر اون شنبه شب اقدام کردم ..الان به نظرتون درست بوده؟
قبلش هم با جوش شیرین شستم ... لبنیات و تا حدودی حذف گردم و گرمی میخورم و...

33 پاسخ 548 بازدید


تا چند هفته مهلت میدن دردای طبیعی شروع بشه؟

سلام دوستان من امروز ۴۰ هفتم تموم شد فردا یا پس فردا میرم پیش دکترم معمولا تا کی وقت میدن برا زایمان؟من بچه دوممه و دردام هنوز شروع نشده پیاده روی و ورزش و دوش آب گرم و قر هم امتحان کردم فایده نداشت ۸ روزه هم دارم شیاف گل مغربی میزارم باز فایده نداره دیگه نمیدونم چکار کنم☹

32 پاسخ 555 بازدید


سفتی شکم ودرد استخوان بین ران باسن

سلام خانم دکتر عزیز من شیکم خیلی سفت میشه از دیشب شددت درد بیشتر شده مثل سنگ گاهی نفسم میگیره وبدم گرم میشه تا موقعی که ول کنه من کم خونی دارم عفونت دررادرارم دیده شده فشارم پایینه و موکوس در ادرارم دیده شده مدتی لکه بینی داشتم جفت پایین بود دوقلو باردارم همسان در هفته ۲۵بارداری هستم چیکار کنم شیکم شل بشه گاهی به ده ۱۲ساعت میکشه امپول استفاده میکنم با شیاف و نی نی ها تکونشون خیلی ضیف شده از دیشب تا حالا

7 پاسخ 447 بازدید


تفسیر ازمایش پاپ اسمیر

سلام دوستان و پزشک محترم ازمایش منو تفسیر میکنین

9 پاسخ 379 بازدید


قند یک ساعته ۱۸۰ خیلی بالاست؟؟؟

سلام خانما جواب ازمایشم اومده قند ناشتا ۸۵...قند یک ساعته۱۸۰...قند دو ساعته۱۳۱ایا خطر ناکه؟؟ چیکار کنم کنترل شه .؟؟

18 پاسخ 580 بازدید


وجود بلاد یک مثبت در ازمایش خون

سلام وقتتون بخیر. من ازمایش دادم تو ادرارم بلاد یک مثبت بود با توجه به اینکه من یه مدت عفونت داشتم پماد دالاواک سی استفاده میکردم خوب شدم الانم ترشح دارن بی رنگ و بو هست ولی یه کمی خارش دارم ایا علتش میتونه این باشه؟

18 پاسخ 526 بازدید


تفسیر جواب آزمایش خون

سلام و خسته نباشید
بخاطر جلو افتادن پریود به مدت ۸ روز زودتر از موعد
و خونریزی زیاد و طولانی به مدت ۱۳ روز
دو تا آزمایش خون دادم به فاصله ۶ روز
هر دو رو ناشتا بودم
ممنون میشم تفسیر کنید
ضمنا سونو هم دادم که تخمدانها و رحم کاملا نرمال بودن

11 پاسخ 403 بازدید


هفته ۳۲ بارداری و درد زیر شکم

سلام وقتتون بخیر من هفته ۳۲ ام موقع پهلو به پهلو شدن زیر شکمم سمت چپ درد میگیره یا موقع راه رفتن بازم زیر شکمم سمت چپ درد میکیره میگم این دردا خطرناکه از دیروز کمر دردم دارم

6 پاسخ 667 بازدید


پماد واژینال کلیندامایسین

سلام دوستان دکتر برام پماد واژینال کلیندامایسین نوشته چون پزشک خودم نبود پیش پزشک دیگه ای رفتم الان تو کاتالوگش منع مصرف در بارداری دیدم کسی بوده تو بارداری از این پماد استفاده کرده باشه؟ یخورده ترسیدم

6 پاسخ 661 بازدید


سونوی وضعیت جنین درماه آخر

سلام...
ممنون می شم سونوی منو بررسی کنید.
من دیابت ندارم..ومایع آمونیک این بار بیشترشده..قبل از عید 18بود.
وضعیت جنین از بریچ تغییر نمی کنه؟
با این سونو من سزارین هستم؟

33 پاسخ 750 بازدید


بی بی چکه مشکوک‌ هاله یا تبخیر

ب نظرتون این بی بی چک‌هاله داره؟؟یا تبخیره؟؟
البته پنج دقیقه چیزی نیافتاد انداخت سطل آشغال الان دیدم هاله داره احتمال زیاد تبخیره

124 پاسخ 1,277 بازدید


خانماپسرم ۴روزه بدنیااومده امروزگفتن زردی گرفته خیلی کم چیکارکنم زیادنشه

نافشم نیافتاده،خیلیم دورش بادش کرده
ختنش اون دورش چسب داره
روشش هم حلقس،نواردورش چجوری میافته.

39 پاسخ 692 بازدید


سرلاک یا غذای بچه برای نوزاد شش ماهه

سلام دوستان وخانم دکتر.نوزادم شش ماهشه.بهش سرلاک برنج و شیر مارک نستله میدم.چه سرلاکی واسه نوزادم خوبه و چاق کنندست و دوستان شما به بچتون چی میدین؟

7 پاسخ 2,597 بازدید


سرماخوردگی در اوایل بارداری چی بخوریم خوبه

سلام
دوستم نه هفته وهفت روز بارداره
سرما خورده بخاطر باز موندن پنجره. ابریزش بینی و سردرد داره دوروزه.چی دارو میتونه بخوره ؟

16 پاسخ 368 بازدید


اقدام به بارداری بعد از سقط

سلام دوستان من 36 روز از سقطم میگذره.یکبار چند روز بعد از سقط پریود شدم و الان پریود دوممه.دکتر مراجعه کردم گفتن بعد از همین پریود میتونی اقدام کنی.
میخواستم بدونم خطری نداره؟

22 پاسخ 880 بازدید


گرفتن شیرخشک از نوزاد

سلام به همگی
میخوام شیرخشک و کم کم بگیرم از بچم
کسی راهکاری داره
تو رو خدا راهنمایی کنید ک بتونم شیر خودمو بدم بهش

15 پاسخ 377 بازدید


تغییر دوره های پریودی بعد از رژیمها عادی هستن؟

سلام .من از ۷ اسفندماه شروع به لاغر شدن کردم با لایوهای خانم فلورا تاجیک .تقریبا ۸ کیلو تا الان کم کردم.
ماه اول دورم از ۳۵ به ۲۵ رسید ولی این ماه به ۴۲ روز رسید.
خداروشکر اون علائم و اذیتهایی که ماههای قبل مثل لکه بینی ،سردردهای میگرنی یا درد مقعدی رو ندارم.
ولی این ماه به شدت افسرده بودم و گریه میکردم .البته من وقتی جواب ازمایشاتم دو بار منفی و مشکوک شد دیگه خیالم راحت سد باردار نیستم و زنجفیل و زعفران خوردم .
اول اینکه زعفران هورمونها رو بهم میزنه؟و اینکه دوره ها تغییر میکنن عادین؟

10 پاسخ 362 بازدید