Ooma

شما تو بارداری ارایش میکنید؟؟؟

سلام مامانای گل خوبین 😍یه سوال شما تو بارداری ارایش میکنید؟؟چه ضد آفتاب و آبرسان ومرطوب کننده مخصوص بارداری هست؟؟واستفاده کردین ؟؟رژ چی و هر چی که میدونین ضرری نداره بگین لطفا💜💜💜

65 پاسخ 3,423 بازدید


خانمایی که ساکن بندرعباس هستید اگر اطلاعی دارید خواهشا بگید

کسایی که ساکن بندرعباس هستن ، به نظرتون کدوم دکتر زنان خوبه ؟سامیه کریمی _ فدرا فرخ پی _ سحر حق نیا _ اوشا مویدی

16 پاسخ 1,173 بازدید


بچه ها تو رو خدا بیاید دارم از استرس میمیرم

من سی و دو هفته رفتم سونو گفت وزنش کمی بیش از اندازه است و بریج هست و دوباره گفت ۲۰ روز دیگه برو سونو الان رفتم سونو گفت سرش بیشتر از بدنش هست و پاهاش کوتاهه..گفت شاید ژنتیکی باشه..حالا ببر پیش دکتر الان عکس سونو رو میفرستم...فردا وقت دکتر دارم ولی تا فردا از استرس سکته میکنم

52 پاسخ 1,027 بازدید


باز شدن بخیه زایمان طبیعی

سلام مامانا خوبین؟؟
من ۳۷روزه که زایمان کردم از ده روزگیم دوتا از بخیه هام یکم باز شدن و پماد ترمیم کننده میزنم الان تقریبا یه ماهه استفاده میکنم ولی بجای اینکه بهتر بشه داره بدتر بزرگترو عمیق تر میشه نمیدونم چیکار کنم شما راه حلی دارین زودتر خوب شه؟؟خونریزیمم قطع نشده 😔

25 پاسخ 589 بازدید


کرونا گرفتم بیاین ی لحظع

تب دارم تا ی چیزی میخورم معدم درد میکنه پاهامم درد میکنه احساس نفس تنگی میکنم یکم حالت تهوع دارم
از اون طرفی هم توی این دوماه ۵کیلو اضافه وزن داشتم واقعا دارم میترسم نمیدونم چم شده
کسی بوده با این علائم تستش منفی شده باشه؟

10 پاسخ 839 بازدید


بچه ها میشه همگی در مورد این تاپیک تجربه و نظر خودتونو بگین

سلام
میخاستم ببینم بعد از اقدام ک چند ماه نظم پریتون بهم ریخت و طول دورتون کم یا زیاد شد بعدش چجوری اقدام کردید و زمان تخمک گزاری رو تقریبا پیدا کردید.طبق همون نظم همیشگی مثلا دوره ۳۰ روزه
یا ن اون بهم خوردگیا هم محاسبه میشن

11 پاسخ 502 بازدید


علائم بارداری ودرد سینه

سلام من هروقت زمان تخمک گذاریم میشه نوک سینم خیلی خیلی حستس ودرناک میشه وکم کم خوب میشه ینی بااروم شدنش باردارنیستم.چون یکی از نشونه های بارداری درناک شدن سینه هاس

9 پاسخ 646 بازدید


درد زیر شکم سمت راست در اقدام

سلام برای همه
من در روز چهارم اقدام هستم دوبار اقدام کردم امروز زیر شکمم درد میکنه بیشتر سمت راست . نمیدونم چرا . امروز روز 16 دوره هستم احتمال داره بارداریم باشه کسی این دوره رو داشتن راهنمایی کنند .

48 پاسخ 602 بازدید


زایمان باامپول فشاربدون درد

سلام دوستان اگه میشه راهنمایی کنین سریع هفته چهلم دکترم امروز معاینه تحریکی انجام داده گفته جمعه بیا بستری شو با آمپول فشار بدنیا بیاد چکارکنم دردم بگیره

17 پاسخ 515 بازدید


سلام کسی اینجوری بوده هموراژیک اطراف ساک

من ترشحام صورتی میشه روزی یکی دوباردکتررفتم خداروشکرقلبش تشکیل شده بوده امامیترسم شیاف میزارم الان این جذب میشه یادفع خطرناکه آسپرین هم میخورم

23 پاسخ 3,580 بازدید


هماتوم و لک بینی قهوه ای دارم البته دوبار تا حالا دیدم و تو یه روز قطع شده

سلام دوستان
شب همگی بخیر و طاعاتتون قبول
من بارداری اولم هستش و خیلی نگرانی دارم هر لحظه فکر میکنم اتفاقی نیوفته
ممنون میشم اگه تجربه ای در مورد هماتوم دارید بهم بگین آخه از چی به وجود میاد
کسایی که جذب یا دفع کردن چه کارهایی انجام دادین
و تا چه زمانی تهدید به سقط وجود داره؟ :(

37 پاسخ 803 بازدید


من چرا پرخوری نمیکنم ولی وزنم خیلی بالا رفته؟

سلام امروز بعد از دو ماه رفتم دکتر فهمیدم وزنم حدود 10 کیلو بیشتر شده خیلی ناراحتم. هرچند اصلا پرخوری نمیکنم. یعنی امروز اصلا ناهار نخوردم. در طول روز خیلی وعده های سنگین نمیخورم. خیلی کم خوراک شدم بعد بارداری ولی وزنم بالا رفته. اما احساس ورم میکنم توو دست و پاهام این وزن بالا ممکنه از ورم باشه؟

29 پاسخ 727 بازدید


درد پهلو در اوایل بارداری

سلام شبتون بخیر
من هفته ۷ هستم پهلوی راستم خیلی درد میکنه ۶ روز میشه درد میگیره ول میکنه ولی دو روزه شدید تره شیاف پروژسترون استفاده میکنم شبی یکی
بنظرتون برم دکتر یا دردا طبیعی هست؟
بارداری اولمه

51 پاسخ 559 بازدید


تفسیر ازمایش خون پسر۴۳ روزه ام

خدمت دکتر و خانمای گروه پسر من۴۳ روزشه بی زحمت هرکی میتونه این ازمایش خونو تفسیر کنه؟

8 پاسخ 500 بازدید


درد های بعد انتقال جنین طبیعیه

من ۳ روز قبل انتقال(جنین فریز) دادم کم و بیش دل درد و کمر درد داشتم.ولی از دیشب درد زیر شکمم خیلی زیاد شده.کمر درد هم گهگاهی دارم بعضی مواقع هم تخمدانام تیر میکشه.همش حس پریودی دارم.کسی تجربه داره؟طبیعیه؟

57 پاسخ 2,886 بازدید


رفتم سونو وبعدش دکتر زنان

بچه ها صبح سونو شدم
بعد رفتم پیش دکترم و برام امپول آزاد سازی نوشت یکی امروز زدم یکی فردا

22 پاسخ 523 بازدید


تفسیر ازمایش اسپرم در مرکز ناباروری رویان

سلام به پزشک محترم اوما ودوستان عزیز....
لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید 🙏

32 پاسخ 9,259 بازدید


زایمان در تربت حیدریه

سلام کسی تو شهر تربت حیدریه زایمان طبیعی کرده راضی باشه؟ اگه بودین تحت نظر دکتر یا مامای خاصی بودین؟ هرکی هر اطلاعاتی داره لطفا بگه ممنون

6 پاسخ 355 بازدید


پسرم چرا دهنشو اینجوری می‌کنه ،انگار میخواد دندون در بیاره یا لثه هاش خارش میدن

😐🥺 امروز همش دهنش اینجوری می‌کنه لبای پایینش همش می‌خوره می‌بره داخل

76 پاسخ 1,291 بازدید


کمبود ویتامین D3 و دوز مصرفی ؟

سلام دکتر عزیز ببخشید ویتامین D3شوهرم زیر ده هست و تو خونه قرص ویتامین D3۵۰هزار دارم میشه بگید با چه دوزی بهش بدم ؟

2 پاسخ 459 بازدید