شما تو بارداری ارایش میکنید؟؟؟
سلام مامانای گل خوبین 😍یه سوال شما تو بارداری ارایش میکنید؟؟چه ضد آفتاب و آبرسان ومرطوب کننده مخصوص بارداری هست؟؟واستفاده کردین ؟؟رژ چی و هر چی که میدونین ضرری نداره بگین لطفا💜💜💜
خانمایی که ساکن بندرعباس هستید اگر اطلاعی دارید خواهشا بگید
کسایی که ساکن بندرعباس هستن ، به نظرتون کدوم دکتر زنان خوبه ؟سامیه کریمی _ فدرا فرخ پی _ سحر حق نیا _ اوشا مویدی
بچه ها تو رو خدا بیاید دارم از استرس میمیرم
من سی و دو هفته رفتم سونو گفت وزنش کمی بیش از اندازه است و بریج هست و دوباره گفت ۲۰ روز دیگه برو سونو الان رفتم سونو گفت سرش بیشتر از بدنش هست و پاهاش کوتاهه..گفت شاید ژنتیکی باشه..حالا ببر پیش دکتر الان عکس سونو رو میفرستم...فردا وقت دکتر دارم ولی تا فردا از استرس سکته میکنم
باز شدن بخیه زایمان طبیعی
سلام مامانا خوبین؟؟
من ۳۷روزه که زایمان کردم از ده روزگیم دوتا از بخیه هام یکم باز شدن و پماد ترمیم کننده میزنم الان تقریبا یه ماهه استفاده میکنم ولی بجای اینکه بهتر بشه داره بدتر بزرگترو عمیق تر میشه نمیدونم چیکار کنم شما راه حلی دارین زودتر خوب شه؟؟خونریزیمم قطع نشده 😔
کرونا گرفتم بیاین ی لحظع
تب دارم تا ی چیزی میخورم معدم درد میکنه پاهامم درد میکنه احساس نفس تنگی میکنم یکم حالت تهوع دارم
از اون طرفی هم توی این دوماه ۵کیلو اضافه وزن داشتم واقعا دارم میترسم نمیدونم چم شده
کسی بوده با این علائم تستش منفی شده باشه؟
بچه ها میشه همگی در مورد این تاپیک تجربه و نظر خودتونو بگین
سلام
میخاستم ببینم بعد از اقدام ک چند ماه نظم پریتون بهم ریخت و طول دورتون کم یا زیاد شد بعدش چجوری اقدام کردید و زمان تخمک گزاری رو تقریبا پیدا کردید.طبق همون نظم همیشگی مثلا دوره ۳۰ روزه
یا ن اون بهم خوردگیا هم محاسبه میشن
علائم بارداری ودرد سینه
سلام من هروقت زمان تخمک گذاریم میشه نوک سینم خیلی خیلی حستس ودرناک میشه وکم کم خوب میشه ینی بااروم شدنش باردارنیستم.چون یکی از نشونه های بارداری درناک شدن سینه هاس
درد زیر شکم سمت راست در اقدام
سلام برای همه
من در روز چهارم اقدام هستم دوبار اقدام کردم امروز زیر شکمم درد میکنه بیشتر سمت راست . نمیدونم چرا . امروز روز 16 دوره هستم احتمال داره بارداریم باشه کسی این دوره رو داشتن راهنمایی کنند .
زایمان باامپول فشاربدون درد
سلام دوستان اگه میشه راهنمایی کنین سریع هفته چهلم دکترم امروز معاینه تحریکی انجام داده گفته جمعه بیا بستری شو با آمپول فشار بدنیا بیاد چکارکنم دردم بگیره
سلام کسی اینجوری بوده هموراژیک اطراف ساک
من ترشحام صورتی میشه روزی یکی دوباردکتررفتم خداروشکرقلبش تشکیل شده بوده امامیترسم شیاف میزارم الان این جذب میشه یادفع خطرناکه آسپرین هم میخورم
هماتوم و لک بینی قهوه ای دارم البته دوبار تا حالا دیدم و تو یه روز قطع شده
سلام دوستان
شب همگی بخیر و طاعاتتون قبول
من بارداری اولم هستش و خیلی نگرانی دارم هر لحظه فکر میکنم اتفاقی نیوفته
ممنون میشم اگه تجربه ای در مورد هماتوم دارید بهم بگین آخه از چی به وجود میاد
کسایی که جذب یا دفع کردن چه کارهایی انجام دادین
و تا چه زمانی تهدید به سقط وجود داره؟ :(
من چرا پرخوری نمیکنم ولی وزنم خیلی بالا رفته؟
سلام امروز بعد از دو ماه رفتم دکتر فهمیدم وزنم حدود 10 کیلو بیشتر شده خیلی ناراحتم. هرچند اصلا پرخوری نمیکنم. یعنی امروز اصلا ناهار نخوردم. در طول روز خیلی وعده های سنگین نمیخورم. خیلی کم خوراک شدم بعد بارداری ولی وزنم بالا رفته. اما احساس ورم میکنم توو دست و پاهام این وزن بالا ممکنه از ورم باشه؟
درد پهلو در اوایل بارداری
سلام شبتون بخیر
من هفته ۷ هستم پهلوی راستم خیلی درد میکنه ۶ روز میشه درد میگیره ول میکنه ولی دو روزه شدید تره شیاف پروژسترون استفاده میکنم شبی یکی
بنظرتون برم دکتر یا دردا طبیعی هست؟
بارداری اولمه
تفسیر ازمایش خون پسر۴۳ روزه ام
خدمت دکتر و خانمای گروه پسر من۴۳ روزشه بی زحمت هرکی میتونه این ازمایش خونو تفسیر کنه؟
درد های بعد انتقال جنین طبیعیه
من ۳ روز قبل انتقال(جنین فریز) دادم کم و بیش دل درد و کمر درد داشتم.ولی از دیشب درد زیر شکمم خیلی زیاد شده.کمر درد هم گهگاهی دارم بعضی مواقع هم تخمدانام تیر میکشه.همش حس پریودی دارم.کسی تجربه داره؟طبیعیه؟
رفتم سونو وبعدش دکتر زنان
بچه ها صبح سونو شدم
بعد رفتم پیش دکترم و برام امپول آزاد سازی نوشت یکی امروز زدم یکی فردا
تفسیر ازمایش اسپرم در مرکز ناباروری رویان
سلام به پزشک محترم اوما ودوستان عزیز....
لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید 🙏
زایمان در تربت حیدریه
سلام کسی تو شهر تربت حیدریه زایمان طبیعی کرده راضی باشه؟ اگه بودین تحت نظر دکتر یا مامای خاصی بودین؟ هرکی هر اطلاعاتی داره لطفا بگه ممنون
پسرم چرا دهنشو اینجوری میکنه ،انگار میخواد دندون در بیاره یا لثه هاش خارش میدن
😐🥺 امروز همش دهنش اینجوری میکنه لبای پایینش همش میخوره میبره داخل
کمبود ویتامین D3 و دوز مصرفی ؟
سلام دکتر عزیز ببخشید ویتامین D3شوهرم زیر ده هست و تو خونه قرص ویتامین D3۵۰هزار دارم میشه بگید با چه دوزی بهش بدم ؟




