اینا جوشه روی بدن نوزادم؟
سلام دیروز حریره خورد و پری روز پشت سر هم لعاب برنج خورد
الان روی دست و گوشش.چونه.سرش جوش زده
زیر زبونشم افت یا برفک بود که دکتر برومش دارو داد
مال حریره بادام یا لعاب برنج؟
من چه نوع گنی برا بعد از زایمانم بگیرم
من قصد دارم طبیعی زایمان کنم شنیدم که گن بستن واسه جمع شدن شکم خوبه.
حالا مدل خاصی داره این گن یا فرقی نداره
شکم بند خوبه یا گن دکتر جان لطفا زودتر جواب بدید
کسایی که تجربه دارن لطفا راهنناییم کنن
نحوه دادن امپرازول به بچه چجوریه ؟
سلام پزشکاوما طاعات قبول پزشک بردم دخترمو برای رفلاکسش کپسول امپرازول نوشته بازکنم ۲۵عدد گرانول داخلشو بهش بدم حالا سوالم اینه باید گرانول ها آسیاب شن بعد قاطی شیرخودم یا سالم بمونن و له نشن؟
زایمان زودرس و تغذیه برای وزن گیری جنین
سلام مامانای گل. خوبین؟؟
من۳۴ هفته هستم و احتمال زایمانم ۶ اردیبهشت هست!بخاطر کاهش مایع آمنیوتیکم،
الان میخوام بدونم این روزا چیا بخورم که جنینم وزن بگیره؟؟ چیا مقویه برا وزن گیری جنین؟؟
الان تقریبا ۲ کیلو و ۳۰ گرمه
درمان دارویی هیدروسالپنکس چیست
درمان دارویی هیدروسالپنکس چیست؟
سوختگی شدید پای کودک
سلام خانم دکتر پای دخترم ب شدت دچار سوختگی شده. قبلا سوال مرذم گفتین هیدروکوتیزون و کالامین بزنم خوب نشد.دکتر هم بردم پماد اوسرین واوره ثمین و هیدروزکوتیزون باهم زدم بازم خوب نشده بدترهم شده. خواهشا بگین چیکارکنم
کاشت ناخن در بارداری
سلام دوستان
در مورد کاشت ناخن در بارداری چیزی می دونه که آیا خطر داره؟
لطفاً آزمایش خون منو رو تفسیر کنید
آزمایش رو در 15 هفته و 4 روز دادم
دوستان و پزشک عزیز اوما میشه سونو هدفمند منو تفسیر کنین؟
عزیزان میشه از رو عکس سونوگرافی یا متن اون جنسیت جنین رو تشخیص داد؟ اگ میشه لطف کنین جنسیت جنین رو بهم بگین...
و بگین از کجا متوجه شدین
متشکرم از همه اونایی ک کامنت میذارن برام
دخترا میشه کمکم کنین باز من موندم و سئوال های الکی
دخترا من هندوانه زیاد میخورم یه وقت آب دور بچه رو خیلی زیاد نکنه بترکه میترسم 🤣
دکتر جان میشه خواهشاً جواب بدید چون واقعا برام سئواله طول روزم زیاد آب نمیخورم وفقط هندوانه میخورم میترسم
قطره پدیا بست مولتی
سلام .من قطره بدیا بست به دخترم میدم باید توی یخچال باشه اما دیشب فراموش کردم سه ساعتی بیرون بود خراب میشه دیگه نمیشه استفاده کرد؟
لطفا واسم تفسیر میکنید ازمایشو
سلام این ازمایش و دکتر واسه قبل بارداری نوشته برام مشکلی نداره؟
بچه های شما هم اینطورین😭😭😭😭😭
دوستان گلم سلام من باز اومدم با سوال یکی از دوستام
نوزادش ۵ماهشه نه سینه میگیره. نه پستونک نه شیشه
تو خواب هم سینه نمیخوره در کل سر در گم و کلافس چکار کنه این بنده خدا
درمورد ترشحات سفیدرنگ آبکی بارداری
سلام ترشح سفید آبکی دارم آخرای ماه پنجمم
.... طبیعیه ؟؟؟شماام تجربشو دارید مامانا؟؟؟؟
زیر شکمم سفت شده
سلام خانما من امروز احساس میکنم زیر شکمم سفت شده چون هفتم هنوز پایینه ی کم نگران شدم .آیا طبیعی؟
زمان تشکیل قلب جنین
سلام دوستان
قلب جنین از هفته چندم تشکیل میشه؟
شما ها هفته چندم رفتین تشکیل شده بود؟
اکثرا میگن هفته ۸ ولی اگه تاریخ هفته رو اشتباه کرده باشه دکتر سونو گراف ک هفتمون رو بر اساس پریودی حساب کرده
شاید هفته ۸ تشکیل نشه بهتره هفته چندم نوبت بگیرم؟
لکه بینی در هفته هفتم
خانما بیایید کمکم کنید،امروز یکم کمر درد داشتم،الان رفتم دیدم خون آبه دارم کمی،چیکار کنم؟تو رو خدا کمکم کنید
بچه ها برای پایین اومدن قند چیکارکنم
بچه ها من تو هفته۷هستم
قند ناشتام ۱۰۰بود
دکتر الان بهم رژیم قند داده و دوباره دوهفته دیگه تست بدم
خیلی نگرانم
چی بخورم ک قندم کنترل بشه
امپول بتا زدم ۳۲ هفته
سلام هفته ۳۲ هستم امروز بخاطر کم شدن اب دور جتین امپول بتا زدم قندم دارم چیکار کنم بالا نرهخیلی نگرانم کسیبود با وجود دیابت بارداری بتا زده باشه ؟، چجوری کنترل کردین
علت سرگیجه شدید در بارداری
سلام به همه طاعات عباداتون قبول حق
من ۱۰ هفتمه امروز یهو سرگیجه گرفتتم خیلی شدید هم یعنی نمیتونم سرمو خم کنم
حتی دراز که میکشم چشامو میبندم هم گیج میره علتش چیه تروخدا بگین خیلی نگرانم تا اگه بده برم دکتر
البته بگم که تنگی نفس با لرز اومد یهو سراغم که اب قند خوردم بهتر شدم ولی سر گیجم هنوز نه




