Ooma

علت بد خوابیدن و مدام بیدار شدن نوزاد از خواب

با سلام خدمت دوستان عزیز و پزشک گرامی نوزاد من یه ماهشه و شیر خشک استفاده میکنه البته شیر خودمم هم به مقدار خیلی کم استفاده میکنه حدود دوهفته است که تو خواب هر بیست دقیقه با دستانش میزنه تو صورت خودش و صورتش چنگ میگیره ناله میکنه و رفلاکس داره بیشتر تو صورتش و بعضی از جاهای بدنش یه جوشهای خیلی ریز و قرمز میزنه اول پیشانیش بود و داخل موهاشو الان اونا خوب شده بقیه صورتش هست یه کم هم روی شکم داره آیا حساسیت به چیزی مثل شیر خشک داره از کجا بفهمیم نوزاد به چیزی حساسیت داره موقع خوردن شیر خشک هم ریه اش حالا خس خس میکنه البته نه همیشه در طول روز حدود 4 بار شیر خشک هم ببلاک کامفورت میخوره

22 پاسخ 526 بازدید


اقدام به بار داری

س دوتا بچه دارم یک ساله تو اقدامم برای سومی نتیجه نکرفتم

49 پاسخ 1,323 بازدید


دخترا هیچ جوره به غیر از سونو نمیشه فهمید جنسیت بچه چیه؟

نمیدونم چرا استرس گرفتم از حرفای اطرافیان

338 پاسخ 1,980 بازدید


هرکس میتونه یه راهکاری نشونم بده خاهشا

سلام دوستای گلم مایکی ازفامیلامون که جوون بود چند وقت پیش خودشو دار زدیعنی معلوم نشد که خودش خودشو دار زد یا یکی این کارو باهاش کرد اخه خیلی بچه خوبی بود هیکشی باورش نشد کارخودش بوده.....خواهرمنم نوجوونه چندبار تاحالا اون یارو اومده بخاب خواهرم وگفته بیا باهم بریم اینجااذیتت میکنن. خونه بابام اینا چهارطبقس...خواهرم تاحالا چندبار توخواب پاشده درو باز کرده داشته میرفته روپشت بوم که مامانم متوجه شده رفته اورددش.بعدتو بیداری تعریف میکنه که یارو اومد توخوابم رو پشت بوم منتظرم بود گفت بیاباهم بریم....الان واقعا نگرانیم چیکار کنیم سرکتاب باز کنیم یا چی....اصن نمیدونیم باید چیکار کنیم واسه اون یارو هم قران میخونیم وصلوات وفاتحه میفدستیم فایده نداره😭

105 پاسخ 1,208 بازدید


بارداری و کمبود وزن و حالت تهوع

سلام به همگی، من چند وقته نمی تونم درست غذا بخورم معده ام اذیتم کرده و حالت تهوع دارم لطفا بگید چکار کنم؟ وزنم تغییر نکرده

16 پاسخ 395 بازدید


سوالم در مورد درد سینه هستش

سلام ب همگی
خانم ها اونایی ک لک لانه گزینی دیدن و باردار بودن بعد از لک تا کی درد سینه رو داشتن.من دیروز ی لک دیدم گفتن یا پری در راه یا لانه گزینی.سنگینی و درد سینه هم قشنگ حس میکردم.اون لک رو دیگه ندیدم ولی درد سینه هام خوابیده و الان دیگه نیست.آیا این یعنی اگه اون لک لانه گزینی بوده باشه با رفتن درد سینه یعنی لانه گزینی ناموفق بوده؟
لک رو۲۶ سیکل دیدم و امروز ۲۷ سیکل هستم.سیکل ۳۰ روزه

33 پاسخ 546 بازدید


درمورد قرص تیروئد سوال دارم

سلام خانوم دکتر عزیز
و خانوما من اول بارداری آزمایش دادمtshسه بود رنجش دکترم گفت باید زیر دو باشه بهم دارو داد بعد الان ازمایش دادم الان اومده ۰/۰۱ این خیلی پایین نیست؟من باید چیکار کنم خیلی نگران شدم

31 پاسخ 581 بازدید


آیا این دارو برای پاکسازی کبد چاق کننده هسن؟!

سلام خانوم دکتر عزیز و دوستای گل رفتم دکتر تب سنتی بعد برای کبدم که چربه اینو داده و من بارژیم و به سختی تونستم وزن کم کنم الان میترسم اینو بخورم چاق بشم بنظرتون برم بگم بهش؟! و اینکه حجامت باعث افزایش وزن میشه؟!!!

9 پاسخ 372 بازدید


دوستان برای خواهرم این سوال میپرسم

خواهرم مجرد هست ۲۲ سال سنش هست معمولا پریودی هاش منظم هست ولی درناکه
توی اسفند عمل بینی داشت یکبار پریود شده بود ولی
الان که پریود شده ۱۵ روز پریودیش طول کشیده ( خون ریزی داره نه لکه بینی😥)
سوالم اینه چیکار کنه خون ریزیش بند بیاد ...؟؟؟
امپول نوروبیون بهش زدیم اما افاقه نکرد

18 پاسخ 916 بازدید


دیدن جواب آزمایش بارداری

سلام خانوما میخواستم ببینم من باردارم؟
امروز صبح آزمایش دادم ۲روز مونده به موعدم.

36 پاسخ 767 بازدید


خانوما لطفاا بیایین من خیلی پریود میشم

سلام من ۵ ماهه اقدامم اصا قبلا ابنجوری نبودم خدا بگم اون دکتری که از هیچی سردرنمیاره واسم یه قرصایی تجویز کردکه کلا هورمونم و ریخته بهم الان وقتی پریود میشم خیلی خون ازم میاد چبکار کنم به خاطر چی میتونه باشه تاثیر قرصاس یا به خاطر اقدامه

33 پاسخ 568 بازدید


قرص و آزمایش هورمونی فردا

سلام دوستان من امروز قرص مسکن نوافن خوردم روز اول پربویم بود خیلی درد داشتم فردا میخام آزمایش هورمونی بدم بررسی lh و fsh مشکلی ایجاد نمیکنه؟

8 پاسخ 303 بازدید


کم شدن حالت تهوع کمک😢😢😢

خانوما چند روزیه حالت تهوعم کم شده یعنی معدم اذیته ولی فقط یک یا دوبار بالا میارم قبلا بدتر بودم کمر درد و خستگیو همون طور دارم چرا این طور شدم اخه؟؟؟نگرانم 😭😭

290 پاسخ 578 بازدید


نوزاد ۲۳ روزه زردی میگیره؟

سوالم همینه.

8 پاسخ 521 بازدید


عفونت دندان در ۳۶ هفتگی

سلام من دندونم آب سرد و گرم میخورم تیر میکشه
پایینش لثم درد میگیره دست میزنم عفونت کرده چیکار کنم؟؟؟
برای جنین ضرر نداره آموکسی سیلین بخورم؟؟؟
حالا تو این ۲،۳ هفته همه مریضیا میاد سراغ آدم

7 پاسخ 673 بازدید


لطفا جواب ازمایشمو تفسیر کنید

سلام پزشک اوما و دوستان ممنون میشم ازمایشمو تفسیر کنید.

9 پاسخ 403 بازدید


سلام دکتر جان لطفا ازمایش هارو برام تفسیر کنید

دکتر جان و خانمای گل اگه کسی بلده تفسیر کنه بیاد بهم بگه 🥰🥰🥰🥰🥰

15 پاسخ 374 بازدید


سینه درد و‌دلدرد و‌بارداری

سلام من ۶ روز دیگه موعد پریودیمه ولی الان درد زیر شکم و کمر درد دارم قرص ضد بارداری هم مصرف میکنم ولی الان دو سه روزه نوک‌سینه هام بشدت درد میکنه هم‌وقتی خودم دست میزنم هم موقع شیر خوردن بچم خیلی درد دارم اسهال هم هستم‌‌ میشه کمکم کنین

7 پاسخ 404 بازدید


سلام سنومونگاه کنیدببینیدخوبه.همین دیگه

رفتم امروزسنوکرافی گف بچه ریزه وامکان داره ریزبدنیابیادچیکارکنم..استرس دارم

27 پاسخ 734 بازدید


سلام دوستان جواب آزمایش تیروئیدم ببینید مثبت یا منفی

سوالمو پرسیدم دوستان

10 پاسخ 468 بازدید