Ooma

سوال در مورد طول سرویکس

سلام خسته نباشید میخواستم بگم من الان تو 12 هفته هستم طول سرویکسم 33 هست به نظر شما باید استراحت کنم ؟

24 پاسخ 589 بازدید


بتا با دوازده روز تاخیر

سلام میشه بگید با دوازده روز تاخیر بتام خوبه یا نه،به دکتره گفتم برام اونی رو بنویسه که دقیق عددو مشخص میکنه ها گفت باشه ولی فقط بتا نوشته

22 پاسخ 884 بازدید


بچه ها دوباره تیتر بتا دادم

دوشنبه تیترم ۱۲/۵ بود دو روز بعد که امروز باشه شد ۳۹/۷
الان دیگه باردار حساب میشم تو رو خدا جواب بدین

197 پاسخ 998 بازدید


در مورد غذای کمکی

سلام پسرم تازه رفته تو ۶ ماه. رفلاکس داشتو یکمم داره هنوز. بنظرتون شروع کنم فرنی دادنو؟؟؟

11 پاسخ 453 بازدید


در مورد واکسن روگام سوال دارم

سلام وقت بخیر
واکسن روگام را چه موقع تزریق میکنن؟
گروه خونه من -o و همسرم +o
علت تزریق این واکسن چیه؟
کسی بوده تزریق کرده باشه؟

47 پاسخ 975 بازدید


نقشه سونو رو ببینید

سلام تو هفته ۳۹ اندازه دور سر جنین و دور شکم بقیه فاکتورها نرمال؟

11 پاسخ 1,535 بازدید


عفونت ادراری در بارداری

سلام وقت بخیر من شنبه رفتم دکتر عفونت ادراری داشتم بهم سفیکسیم داد گفت 20ام برو کشت ادرار الان از شنبه هیچ تغییری ایجاد نشده امروز دردمم بیشتر شده دکترمم نیست الان میتونم زودتر برم کشت ادرار چون دارو مصرف میکنم جواب کاذب نیست؟ خیلی میترسم به جنین آسیب برسه موندم چکنم

28 پاسخ 419 بازدید


لرزش دست و سرگیجه در ۸ ماهگی

سلام خانوم دکتر و دوستان اومایی عزیز طاعات و عبادات شما قبول باشه،من خواهرم حامله هس ۸ ماهش هس میگه همش دست هام میلرزه بی حس میشه،سرگیجه داره نمیتونه راه بره باید چیکار کنه میگه کلافه شدم دیگه،دست هاش بی حس میشه نمیتونه کار کنه باید چیکارکنه؟؟ممنون میشم جواب بدین😘

22 پاسخ 448 بازدید


نا آرومی نوزادم یعنی بخاطر افتادن حلقشه

سلام بچه ها پسرم دو روزه خیلی نا ارومه داره روانیم میکنه خواب هم درست نمیره
نزدیک ۱۰ روزه ک ختنه شده الان یکم حلقش جدا شده یعنی بخاطره اونه ؟چی کارش کنم اروم شه فقط میگه یا شیرم بده یا راهم ببر پستونکم هی یکم ک میخوره میندازه بیرون

44 پاسخ 589 بازدید


عکس پی پی پسرم ..لطفا راهنمایید کنید و هرکس بدش میاد نبینه!😥😥😥

پزشک اوما و خانومای عزیز سلام
پسرم ۶ ماهو نیمشه دوروزه پی پی اش این شکلیو سفته..یبوست گرفته زور میزنه😭😭😭
پریروز صبح بهش سرلاک دادم
ظهرش سوپ سیب زمینیو هویجو مرغ تو دستور غذاییش بود دادم
بعد عصرشم پوره ی گلابی دادم
اون روز پی پی نکرد
بعد دیروز ک اینطوری پی پی کرد ب جز سرلاک دیگ چیزی ندادم فقط شیر دادمو قطره اهن
ولی امروزم باز اینجوری پی پی کرد
تو سوپش روغن زیتون ریختم
آب جوشیده شده ک ولرم شده بهش دادم
تا قبل از این شکمش خوبو روون بود
ینی چیشده ک اینطوری کار میکنه شکمش؟؟؟
الان نمیدونم چیکار کنم خیلی خطرناکه؟؟؟؟؟
ببرمش دکتر؟؟؟؟😭😭😭😭😭
چیکار کنم شکمش باز شه؟؟؟؟؟

13 پاسخ 21,534 بازدید


خارش گرفتم چیکار کنم؟🥴

سلام خانومای عزیز.هفته ۱۹ هستم.دو هفته پیش عفونت ادراری گرفتم و دکترم قرص داد علایمش قطع شده فعلا فردا میرم دوباره ازمایش بدم.ولی دو روزه خارش در قسمت بیرونی واژن دارم.بنظرتون از چیه؟عفونته؟یا عادیه؟

10 پاسخ 405 بازدید


در حال اقدام به بارداری هستم

سلام من چهار ماهه ازدواج کردم میخوام حامله بشم پریودی هام نامنظمه ماه قبل رفتم دکتر ،دکتر معاینه م کرد زخم داشتم دارو برام نوشت گفت شاید تو این ماه حامله بشم واسه منظم شدن پریودی هام دارو نوشت یه ماهه هم هست مخلوط عسل و دارچین و زنجبیل میخورم با خوردن دارو و این مخلوط قرار بوده سوم پریود بشم نشدم هنوز به نظر شما باردار هستم

122 پاسخ 1,345 بازدید


بیاین کمک🤕 خیلی نگرانم دارم دق میکنم🥺😭 پزشک اوما لطفا جواب بدین

سلام بچه ها این جواب آزمایش غربالگری اولمه ببینین ، دوقلو دارم ،قل اول نمودارش خیلی بالا هس دکترم گفت تو دوقلوها خطا زیاد بوجود میاد برای دو هفته دیکه آزماش غربالگری دوم برام نوشت اما من نگرانم کسی بوده اینجوری باشه؟؟
یعنی چه مشکلی دارن؟؟
تو رو خدا بگین

42 پاسخ 996 بازدید


زایمان طبیعی در مشهد

سلام کدوم بیمارستان دولتی مشهد زایمان طبیعی خیلی خوب انجام میدن و بهت میرسن؟ لطفا هر اطلاعاتی دارین بگین

102 پاسخ 16,616 بازدید


ناخنام چرا موج دارن عزیزا

سلام به دکتر جان واومایی هاا
من ناخنام چرا موج داره جدیدا فهمیدم موج افقی داره کاشت واینا هم اصلا نکردم دلیلش چیه

14 پاسخ 1,119 بازدید


متخصصان جنسیت بیاین

دختر با پسر؟

288 پاسخ 863 بازدید


کسانی که رویان میرن بیان

سلام دوستان اگه موسسه رویان میرید بیاید چندتاسوال دارم

15 پاسخ 1,287 بازدید


سونو گرافی با رداری

امروز رفتم سونو تو هفته هفتم بودم،این جوابه سونومه،حالا باید چیکار کنم،نگرانم😔😔😔

134 پاسخ 1,621 بازدید


گرفتگی ساق پا در بارداری

سلام هر دو پام نزدیک صبح گرفت ب عبارتی رگ ب رگ شد... هنوز هم درد میکنه و نمیتونم زیاد وایسم...چه ورزش هایی پیشنهاد میدین

19 پاسخ 405 بازدید


سیسمونی برای بچه دوم

سلام ب همگی
خانمای گل من بچه اولم پسر هستش ک 3 سالشه الان باردارم ک‌دخترگلی هستش
می‌خوام برای دخترم ی سری وسایل جزئی بخرم ک‌نمیدونم چ چیزایی واقعا واجبه
نمبخوام زیاد ولخرجی کنم چون وسایلای پسرم‌ نو موندن همشون رو نگهداشتم میخوام از وسایلای پسرمم استفاده کنم
اگه امکانش هست راهنمایی کنید
ممنون میشم از همگی ❣️❣️❣️❣️❣️

124 پاسخ 3,555 بازدید