الان بری بهتره. ممکنه یه سری آزمایش بنویسه ک بخاد روز پریود انجام بدی.
الان برید ویزیت بشید دکتر اگر لازم دونست میگه چه روزی برید آزمایش بدین
الان هیچ مشکلی ندارم ولی موقع پریودی کل درد دنیا رو سر و تنمه
از الان ترس روز پریودی رو دارم
الان برو به این دلیل که آزمایش های هورمون باید توروزای پریود انجام بدی وبعدازاون یه سری دارو هم توروزای پریود بایدبخوری واگه دکترت خودش سونو کنه وقتی پریودباشی معاینت نمیکنه
ممنون سارا جان حتما میرم مرسی عزیزم
ممنونم دوستان راهنمای مفیدی بود
معمولا واسه آزمایشات میگن روز سوم باید باشه.دوستم تو آزمایشگاه کار میکنه گفته
الان برو یه تعداد آزمایش رو برای روزهای پریودی مینویسه
اگه لازم باشه تو روز سوم پریودی هم سونو می کنه
سلام آزمایشات هورمونی بهتره روز سوم تا پنجم پریودی انجام شود