Ooma

جواب آزمایش بارداری مثبت

سلام من پریودم ۱۰روزه عقب افتاد آزمایش دادم میشه راهنمایی کنید

15 پاسخ 2,392 بازدید


من حس میکنم شکمم خیلی کوچولوئه

سلام دوسیای گلم.من قدم ۱۷۱وزنم ۷۰حس میکنم شکمم خیلی کوچولوئه میخوره چهارپنج ماهم باشه ۲۶ هفته وسه روز وزن نینی ۹۶۰ گرم بود

66 پاسخ 627 بازدید


چرامایع دوربچه زیادشده آیاخطرناکه

سلام خانم دکترعزیزم ودوستان
من هفته۳۰که سونو دادم مایع دورش۱۹بود
امروزکه سونو دادم مایعش زیادشده خطرناکه بنظرتون یانه
سونوگراغیست گفت مایعش زیاده دیابت نداری که گفتم نه
چیکارکنم

181 پاسخ 662 بازدید


پهلو درد و شکم در بارداری

سلام خانما ۱۶هفته و۴روز هستم . امروز پهلوی راستم خیلی درد میکرد . واینکه وقتی گلاب به روتون عق میزدم صبح یه رگ شکم بدجور تیییر میکشید و وقتی عطسه میکنم تمام دلم درد میگیره . الان وقتی دراز میکشم آرومم و کمی درد ولی وقتی پامیشم پهلوم درد میگیره و تخمدانم . نمیدونم طبیعیه یانه چیکار کنم

5 پاسخ 1,237 بازدید


وقتی بچم خوابه انگار یه چیزی میاد تو گلوش

سلام. بنظرتون از چیه ؟ انگار یه چیزی میاد تو گلوش یا مثلا حالت تهوع میگیره. بعضی وقتا تو خواب دهنش و مزه مزه میکنه

25 پاسخ 2,004 بازدید


طول سرویکس در شانزده هفته سی پایینه

سلام طول سرویکس در شانزده هفته سی پایینه و بچه هم بریچه؟

10 پاسخ 412 بازدید


کرونا در بارداری هفته ۱۱

سلام من همسرم کرونا گرفته . خودمم از دیشب یسری علائم پیدا کردم بیحالی و در کمر و پاها . سر درد . تبم رو۳۷ بود . سرفه ام دارم . میشه راهنمایی کنید چیکار کنم ؟

14 پاسخ 484 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم

سلام
لطفا اين آزماشو تفسیر کنید

4 پاسخ 390 بازدید


سلام ببخشید این ترشح واسه چیه ؟ عکسه لطفا اگه خوشتون نمیاد نگاه نکنین😊

کاملا شفاف بدون بو و هر چیزی هست کش هم میاد
🤔🤔

13 پاسخ 1,701 بازدید


سلام به همه اومایی های عزیز

سلام به همگی خوبین...الان یه ماه زایمان کردم ولی خونریزی دارم وتموم نشده از دیروز شدیدتر شده این مشکلی نداره؟؟؟و اینکه برای جلوگیری بهترین راه چی هست قرص بخورم مشکلی نداره که به بچم شیر میدم قرص چی بخورم؟

16 پاسخ 410 بازدید


تفسیر سونو ضخامت اندومتر

سلام خسته نباشید ضخامت اندومتر برای روز دوم پریودی چند باید باشه ؟
سونو مشکلی ندارد ؟ و اینکه اندومتر ۵ برای روز دوم پریودی طبیعی؟

3 پاسخ 4,713 بازدید


تکون خوردن جنین از هفته چنده؟

سلام دوستان من هفته بیستم هنوز تکونی حس نکردم دلیلش چیه عادیه؟ البته بگم جفتمم قدامیه خودمم قبل بارداری یکم شکم داشتم دلیلش میتونه همین باشه؟

27 پاسخ 641 بازدید


احساس ضربان قلب در دست وپا و حس نبض

سلام ب همه دوستان.پزشک اومای عزیز من چند وقته ک وقتی دستمو مچ میکنم یا کف پام ضربان قلبمو متوجه میشم.حتی دستمو همسرم گرفت گفت دستات ضربان دارن.نیاز ب پیگیری هس؟ممنون میشم دوستان اگر تجربه ای دارن مطرح کنن.مچکرم

7 پاسخ 403 بازدید


دو هفته از موعد پریودم گذشته

سلام بچه ها من اخرین پریودم ٢ فروردین بود.همیشه دوره هام منظم ٢٨ روزه بود.الان دو هفته از موعدم گذشته پریود نشدم.آزمایش خون هم دادم منفی بود.باز امروز صبح بی بی چکم گذاشتم منفی بود.اصلا نمیفهمم چرا اینجوری شدم.یکشنبه دکتر رفتم بهم قرص دوفاستون داد شبی دوتا میخورم.گفت تا یک هفته شبی دو تا بخورم.سوالم اینه که باید قرص تموم بشه پریود بشم؟ خیلی فکرم درگیر شده.نکنه یائسه شدم😔

32 پاسخ 547 بازدید


تفسیر سونو در اقدام ب بارداری

سلام لطفا جواب این سونو رو بگین. ممنون

2 پاسخ 383 بازدید


سلام خانم دکتر و خانما میخواستم بدونم امکانش هست طول سرویکس یهو کم بشه؟

من تو ۱۵ هفته طول سرویکسم ۳۵ بود و ۱۶ هفته هم سونوگرافی گفت خوبه دکترمم قراره ۱۸ هفته سرکلاژم کنه
ممکنه تا ۱۸ هفته خیلی بیاید پایین؟

17 پاسخ 460 بازدید


خانما نوزادم کرونا میگیره؟

سلام خانما و دکتر اوما لطفا کمک کنید ،پسر من ۳ و نیمشه بابام کرونا خفیف گرفته میترسم پسرمم بگیره کسی بوده که بچش بگیره ؟ چه علایمی داره ؟ خطرناکه ؟

11 پاسخ 650 بازدید


خانم دکتر لطفا پاسخ بدید

سلام دکتر جان من بعد از سزارین پشت سرهم پریود میشدم یکهفته پاک بودم دوباره پریود میشدم یک دوره قرص جلوگیری خوردم بعداز پریود شدنم دکتر بهم مدروکسی پروژسترون داد ۴۰عدد روزی دوتا ولی هنوز ۶تا از قرص ها یعنی برای سه روزم باقی مونده ولی پریود شدم یعنی ۱۴روز پاک بودم الان سه روز دیگه قرص را بخورم یا ن؟
چرا اینقدر پریود میشم خسته شدم چون درد و خونریزی هم زیاد دارم
سونو داخلی هم دادم همه چی خوب ونرمال بوده

1 پاسخ 334 بازدید


سلام درباره خاب تو بارداری سوال داشتم

دکتر جان من هرطرفی ک میخابم بچه خودش سفت میکنه درد میکنه مث سنگ نمیدونم چیکارکنم حالا خاستم بدونم اون حالت ک دراز میکشم برا بچه ضرر داره یا نه حس میکنم لهش میکنم اذیتش میکنم همش خودخوری میکنم ک حتما اذیت شده دلمم میخاد سمت چپ بخابم بیشتر سمت چپمم بیشتر اذیته خودم میتونم تحمل کنم ولی اگه میدونین خطر داره بهش آسیب میرسه دوباره خابیدنم عوض کنم

19 پاسخ 492 بازدید


تفسیر سونوگرافی ان تی و غربالگری ۳ ماهه اول بارداری؟

سلام من سونوی ان تی انجام دادم و عددش ۱.۷۲ بود ولی تیغه بینی مشاهده نکرده که تو سونو نوشته شاید بخاطر سیر تشکیل طبیعی باشد . آزمایشم به دکتر نشون دادم گفت چیزی نیست ولی برام کوآد مارکر نوشته که غربالگری دوم هست خیلی نگرانم

9 پاسخ 984 بازدید