جواب آزمایش بارداری مثبت
سلام من پریودم ۱۰روزه عقب افتاد آزمایش دادم میشه راهنمایی کنید
من حس میکنم شکمم خیلی کوچولوئه
سلام دوسیای گلم.من قدم ۱۷۱وزنم ۷۰حس میکنم شکمم خیلی کوچولوئه میخوره چهارپنج ماهم باشه ۲۶ هفته وسه روز وزن نینی ۹۶۰ گرم بود
چرامایع دوربچه زیادشده آیاخطرناکه
سلام خانم دکترعزیزم ودوستان
من هفته۳۰که سونو دادم مایع دورش۱۹بود
امروزکه سونو دادم مایعش زیادشده خطرناکه بنظرتون یانه
سونوگراغیست گفت مایعش زیاده دیابت نداری که گفتم نه
چیکارکنم
پهلو درد و شکم در بارداری
سلام خانما ۱۶هفته و۴روز هستم . امروز پهلوی راستم خیلی درد میکرد . واینکه وقتی گلاب به روتون عق میزدم صبح یه رگ شکم بدجور تیییر میکشید و وقتی عطسه میکنم تمام دلم درد میگیره . الان وقتی دراز میکشم آرومم و کمی درد ولی وقتی پامیشم پهلوم درد میگیره و تخمدانم . نمیدونم طبیعیه یانه چیکار کنم
وقتی بچم خوابه انگار یه چیزی میاد تو گلوش
سلام. بنظرتون از چیه ؟ انگار یه چیزی میاد تو گلوش یا مثلا حالت تهوع میگیره. بعضی وقتا تو خواب دهنش و مزه مزه میکنه
طول سرویکس در شانزده هفته سی پایینه
سلام طول سرویکس در شانزده هفته سی پایینه و بچه هم بریچه؟
کرونا در بارداری هفته ۱۱
سلام من همسرم کرونا گرفته . خودمم از دیشب یسری علائم پیدا کردم بیحالی و در کمر و پاها . سر درد . تبم رو۳۷ بود . سرفه ام دارم . میشه راهنمایی کنید چیکار کنم ؟
تفسیر آزمایش اسپرم
سلام
لطفا اين آزماشو تفسیر کنید
سلام ببخشید این ترشح واسه چیه ؟ عکسه لطفا اگه خوشتون نمیاد نگاه نکنین😊
کاملا شفاف بدون بو و هر چیزی هست کش هم میاد
🤔🤔
سلام به همه اومایی های عزیز
سلام به همگی خوبین...الان یه ماه زایمان کردم ولی خونریزی دارم وتموم نشده از دیروز شدیدتر شده این مشکلی نداره؟؟؟و اینکه برای جلوگیری بهترین راه چی هست قرص بخورم مشکلی نداره که به بچم شیر میدم قرص چی بخورم؟
تفسیر سونو ضخامت اندومتر
سلام خسته نباشید ضخامت اندومتر برای روز دوم پریودی چند باید باشه ؟
سونو مشکلی ندارد ؟ و اینکه اندومتر ۵ برای روز دوم پریودی طبیعی؟
تکون خوردن جنین از هفته چنده؟
سلام دوستان من هفته بیستم هنوز تکونی حس نکردم دلیلش چیه عادیه؟ البته بگم جفتمم قدامیه خودمم قبل بارداری یکم شکم داشتم دلیلش میتونه همین باشه؟
احساس ضربان قلب در دست وپا و حس نبض
سلام ب همه دوستان.پزشک اومای عزیز من چند وقته ک وقتی دستمو مچ میکنم یا کف پام ضربان قلبمو متوجه میشم.حتی دستمو همسرم گرفت گفت دستات ضربان دارن.نیاز ب پیگیری هس؟ممنون میشم دوستان اگر تجربه ای دارن مطرح کنن.مچکرم
دو هفته از موعد پریودم گذشته
سلام بچه ها من اخرین پریودم ٢ فروردین بود.همیشه دوره هام منظم ٢٨ روزه بود.الان دو هفته از موعدم گذشته پریود نشدم.آزمایش خون هم دادم منفی بود.باز امروز صبح بی بی چکم گذاشتم منفی بود.اصلا نمیفهمم چرا اینجوری شدم.یکشنبه دکتر رفتم بهم قرص دوفاستون داد شبی دوتا میخورم.گفت تا یک هفته شبی دو تا بخورم.سوالم اینه که باید قرص تموم بشه پریود بشم؟ خیلی فکرم درگیر شده.نکنه یائسه شدم😔
تفسیر سونو در اقدام ب بارداری
سلام لطفا جواب این سونو رو بگین. ممنون
سلام خانم دکتر و خانما میخواستم بدونم امکانش هست طول سرویکس یهو کم بشه؟
من تو ۱۵ هفته طول سرویکسم ۳۵ بود و ۱۶ هفته هم سونوگرافی گفت خوبه دکترمم قراره ۱۸ هفته سرکلاژم کنه
ممکنه تا ۱۸ هفته خیلی بیاید پایین؟
خانما نوزادم کرونا میگیره؟
سلام خانما و دکتر اوما لطفا کمک کنید ،پسر من ۳ و نیمشه بابام کرونا خفیف گرفته میترسم پسرمم بگیره کسی بوده که بچش بگیره ؟ چه علایمی داره ؟ خطرناکه ؟
خانم دکتر لطفا پاسخ بدید
سلام دکتر جان من بعد از سزارین پشت سرهم پریود میشدم یکهفته پاک بودم دوباره پریود میشدم یک دوره قرص جلوگیری خوردم بعداز پریود شدنم دکتر بهم مدروکسی پروژسترون داد ۴۰عدد روزی دوتا ولی هنوز ۶تا از قرص ها یعنی برای سه روزم باقی مونده ولی پریود شدم یعنی ۱۴روز پاک بودم الان سه روز دیگه قرص را بخورم یا ن؟
چرا اینقدر پریود میشم خسته شدم چون درد و خونریزی هم زیاد دارم
سونو داخلی هم دادم همه چی خوب ونرمال بوده
سلام درباره خاب تو بارداری سوال داشتم
دکتر جان من هرطرفی ک میخابم بچه خودش سفت میکنه درد میکنه مث سنگ نمیدونم چیکارکنم حالا خاستم بدونم اون حالت ک دراز میکشم برا بچه ضرر داره یا نه حس میکنم لهش میکنم اذیتش میکنم همش خودخوری میکنم ک حتما اذیت شده دلمم میخاد سمت چپ بخابم بیشتر سمت چپمم بیشتر اذیته خودم میتونم تحمل کنم ولی اگه میدونین خطر داره بهش آسیب میرسه دوباره خابیدنم عوض کنم
تفسیر سونوگرافی ان تی و غربالگری ۳ ماهه اول بارداری؟
سلام من سونوی ان تی انجام دادم و عددش ۱.۷۲ بود ولی تیغه بینی مشاهده نکرده که تو سونو نوشته شاید بخاطر سیر تشکیل طبیعی باشد . آزمایشم به دکتر نشون دادم گفت چیزی نیست ولی برام کوآد مارکر نوشته که غربالگری دوم هست خیلی نگرانم




